דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי עבודה בסיסיים לתחזוקת הבית 

מאת    [ 21/02/2018 ]

מילים במאמר: 398   [ נצפה 1606 פעמים ]

במזל טוב רכשתם לעצמכם בית חדש. זה לא משנה מה הגיל של אותו הבית, תמיד יהיה משהו שצריך להיעשות בו, ואם אתם רוצה לעשות כמה שיותר, כלי עבודה יהיו בנדרש.

אחד הדברים הראשונים שניתן לעשות הוא לרכוש הוא ספר עבור תיקונים לבית. בכל חנות של ספרים יהיה לפחות כרך אחד שעוסק בעניין וספרים אלה הם מקור שלא יסולא בפז באיסוף מידע או עבור תיקונים או בתכנון הפרויקט של עיצוב ותחזוקת הבית. הם בדרך מכסים את כל היסודות, ובנוסף מעניקים מידע על נושאים יותר מורכבים אשר סביר להניח שיבוצעו על ידי בעל מקצוע במקרים רבים. כדאי לרכוש ספר שיש לו איורים רבים, שכן אלה יכולים להיות מאוד מועילים עבור למידה איך לתקן שירותים, להחליף מתג חשמלי, וכל כך הרבה דברים אחרים!

 

עם היות כל בעל בית מצויד בכלי עבודה, יש כמה הצעות שעליהן חשוב לעבור טרם הרכישה. אתה יכול ללכת להוציא הרבה על תיבה מלאה במאות של חלקים, אבל כדאי להתקדם לפי זה: להתחיל עם כמה כלים פשוטים כגון פטיש קטן, קבוצה טובה של מברגים שונים, מפתח ברגים מתכוונן (אולי אחד קטן יותר ואחד גדול יותר), צבת, מקדחה, סרט מדידה, משקפי מגן, וסכין יפני. ייתכן שיעלה צורך לרכוש ארגז כלים זול גם כן.

כמה דברים אחרים שעליהם יש לחשוב הם סולם מדרגות, יריעת בד, סרט דביק, מברשת צבע, כבל הארכה, זוג כפפות עבודה, כמו גם פנס (לפחות אחד).

 

בעת רכישת ארגז כלים, כל אחד יכול לקנות את הזול ביותר או היקר ביותר. הפילוסופיה של כותב המאמר היא אם אתה לא בטוח כמה אתה הולך להשתמש באותו הארגז, אז כדאי שלא להתחיל עם היקר ביותר. עדיף להוציא פחות ואם אתם מוצאים שאתם משתמשים בארגז הכלים כל הזמן, אז אפשר פשוט להחליף את אותו הדגם הזול יותר, כאשר בנקודה זו יהיה לכם מושג טוב יותר לגבי מה שאתם רוצים. ניתן להמשיך עוד ועוד על ארגזי כלים שאולי תרצו, אבל חשוב לזכור שזה הכי טוב להתחיל עם יסודות ולהוסיף עליהם כפי שעולה הצורך בהמשך הדרך...

 

אם אתם מתכננים כמה פרויקטים גדולים לביצוע, אתם לא בהכרח צריכים לקנות את הכלים הכי יקרים כדי להתחיל. חנויות כלי עבודה מציעות לעיתים לשכור כלים אשר ייתכן שלהם תזדקקו, כגון מסור אנכי, מסור לחיתוך אריחים, פטישון, מסור שולחן, אקדח מסמרים פנאומטי ומדחסים. תוכלו לחסוך הרבה כסף עבור השכרת פריטים אלה אם אתם לא חושבים שאי פעם תגיעו להשתמש בהם שוב. בנוסף, יהיה לך פחות עומס  עם ארגז כלים מסודר ובאזור שולחן העבודה שלך.

מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק ביקורת צרכנית נוקבת הנוגעת לתפעול של שירותים ומוצרים ישראליים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב