דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול שיניים כתרים 

מאת    [ 13/02/2018 ]

מילים במאמר: 410   [ נצפה 1596 פעמים ]

אין ספק ששיניים טבעיות תקינות ובריאות משפרות את המראה החיצוני שלנו וגורמות לרושם חיובי אצל האנשים. לצערנו השן כמו כל דבר אחר בגוף יכולה להיפגע או להינזק מגורמים רבים כגון: עששת, פגיעה פיזית או צחצוח לא נכון ונוצר צורך בטיפולה על מנת להחזיר את המצב התקין לקדמותו. כיום ניתן למצוא שיטות רבות לטיפול בשן פגועה ביניהן: השתלת שיניים, שיניים תותבות ועוד. במקרה ועדיין ניתן להציל את השן הטבעית ברב המקרים עדיף לבחור בכתרים כאופציה ראשונה. כתר ישמור ועל השן הטבעית ויתן מראה אסתטי וטבעי. במאמר הזה נסביר מהו כתר, ממה הוא בנוי ומה הוא תהליך הטיפול.

כתר - מהו?

כתר היינו כיסוי לשן הטבעית אשר עוטף אותה מכל צדדיה. תפקיד העיקרי של הכתר הוא למנוע שבירה נוספת של השן. ישנם כמה סוגים של כתרים אך בדרך כלל הוא בנוי מתכת וחרסינה. לאחרונה ניתן למצוא סוג חדש של כתר אשר נקרא -  כתר זירקוניה והוא נחשב לעמיד ודומה מאוד בצבע ובמבנה לשן הטבעית. בנוסף כתר אמור לסייע לחיזוק שן החלשה, קיבוע גשר, שיניים תותבות ועוד.

סוגי כתרים

כתר ממתכת מלאה - כתר אשר כולו בנוי ממתכת. כתר זה נחשב לנפוץ מאוד ושימוש בו נעשה בדרך כלל בשיניים אחוריות.

כתר חרסינה עם מתכת - זה הוא סוג נוסף של כתר אשר עשוי ממתכת מצופה בחרסינה. כתר חזק ועמיד ונחשב בעני רבים כאסתטי יותר מכתר מתכת בלבד וזאת בגלל הצבע של חרסינה אשר דומה לצבע של השן הטבעית.

כתר מחרסינה - זהו כתר אשר עשוי מחרסינה בלבד. עוד לפני כמה שנים שנים כתר זה היה נחשב לחלש אך בעקבות התפתחות הטכנולוגיה הפך כתר זה לפופולרי, חזק ועמיד לאורך זמן. יתרון הנוסף לכתר זה הוא הדמיון שלו לשן הטבעית.

כתר זירקוניה - כתר זה עשוי מחומר מתכתי אשר נקרא עוד זירקוניום. חומר זה נחשב לעמיד מאוד ביחס לאחרים. מבין כל הכתרים, כתר זה נחשב לחזק ועמיד ביותר והעיצוב שלו יכול להתבצע באמצעות חריטה ממוחשבת, מה הופך אותו ליקר משאר הכתרים אך האיכות שווה את הסחורה.

כתרים - איפה לבצע את הטיפול?

כיום ניתן למצוא מרפאות שיניים רבות אשר מבצעות טיפול שיניים בעזרת כתרים. בבחירת מרפאת שיניים חשוב לבדוק טיפול בעזרת כתרים אשר כבר נעשו בה, לראות את התוצאות של לפני ואחרי הטיפול ולבחור בעצם את סוג הכתר המתאים ביותר עבורכם. בנוסף חשוב להתייעץ עם רופא שיניים עצמו על מנת לקבל עוד מידע לגבי המקרה הספציפי שלכם ורק לאחר מכן להתחיל בטיפול. חשוב להבין והזנחת טיפול השן יכולה לגרור תוצאות לווי חמורות וחשוב לטפל במקרה לפני שיהיה מאוחר מדי.





מרפאת שיניים של ד"ר איתן אוראל הממוקמת בירושלים בעלת שירותי טיפול שיניים רבים ביניהם: השתלת שיניים, שיניים תותבות, כתרים ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב