דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול באקנה בפנים 

מאת    [ 08/01/2018 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 1931 פעמים ]

טיפול באקנה בפנים

מהי אקנה?
בניגוד למה שנהוג לחשוב, אקנה איננה נחלתם של בני נוער בלבד, ולמעשה, למרות שבגיל ההתבגרות היא מופיעה בצורה יוצאת דופן, כל שינוי הורמונלי בחיינו, במידה ויש לנו נטיה לכך, עלול לגרום להופעתם של אותם פצעונים מרגיזים ומכוערים. גם במידה והאקנה שלכם איננו מפושט ואיננו מכסה את כל פניכם, סביר להניח כי באזורים בהם מופיע הפצעון הבודד, עד מהרה יצטרפו אליו עוד כמה חברים כמוהו, אשר לא רק יטרידו אתכם מבחינה אסטטית, אלא גם יכאיבו, ולכשיעלמו, הם עלולים להותיר צלקת קטנה, בתור מזכרת. לא נעים, מאד מאד לא נעים... אותם פצעונים המכילים מוגלה או חלב, עלולים להפוך למוגלתיים ודלקתיים, או להישאר לא דלקתיים, אבל זה איננו משנה את העובדה כי יש לכם אקנה, והתעלמות או טמינת הראש בחול לא יעזרו לכם לטפל בה.

טיפול באקנה בפנים - האם באמת אין פתרון?
בואו נשים את הדברים על השולחן - בכל שני וחמישי מופיע תכשיר חדש על מדפי הסופר-פארמים, והפעם, כך מבטיח התכשיר, טיפול באקנה אמיתי! תוכלו לומר לפצעוני האקנה המציקים "שלום ולא להתראות". הדבר היחיד לו אתם אומרים שלום ולא להתראות, הם סכומי העתק שהשקעתם בתכשירים מהסוג הזה. מאחר ולרוב, מדובר בתכשירים קוסמטיים, ולא טיפוליים. מצד שני, קיימים גם התכשירים הטיפוליים, ה"התותחים הכבדים" של מדע הרפואה, שעל הדרך, בזמן שהם מעלימים לכם את פצעוני האקנה, הם גם יעלימו לכם את בריאות הכבד, הכליות ועוד כמה איברים חיוניים. כמובן שישנם סוגי הפילינגים הכימיים והמכניים למיניהם, תרופות הסבתא, הימנעות מרשימה ארוכה של פעילויות ומאכלים, ועוד כהנה וכהנה שיטות וגישות, שרובן כבר הוכחו לא רק כלא יעילות, אלא גם שחלקן גורם לנזק בריאותי או אסטטי של ממש!

טיפול באקנה בלייזר
כיום, עם התפתחות הטכנולוגיות, טכנולוגיית הלייזר הפכה זמינה הרבה יותר, וטיפול באקנה אשר נעשה באמצעותו, מאופיין בכמות נאה של יתרונות על פני השיטות המתחרות. הטיפול באקנה באמצעות לייזר הוא מקומי (כך שלמשל, טיפול באקנה בפנים, יתמקד באזור הפנים ולא ירעיל את כל הגוף בטיפול התרופתי), הוא קצר, מהיר, איננו כואב, צורב או גורם לכוויות, ובמרבית המקרים, טיפול אחד בן פחות משעה, יאפשר לכם להחלים מפצעי אקנה שבהם אתם נאבקים במשך זמן רב. כמו לפני כל טיפול אחר, יש לבדוק ולוודא היטב היכן מבוצע הטיפול ובידי מי, מה רמת הידע שלו והיכן התבצעה הכשרתו. מאחר ומדובר בטיפול חדשני ובטח, תוצאותיו עולות לאין שיעור על תוצאות השיטות האחרות, ואין סיבה כי תמשיכו לסבול מאותה תפרחת אקנה מרגיזה, ההורסת את ביטחונכם העצמי ועלולה לצלק אתכם פיזית ונפשי!

 

 

 


לפרטים נוספים בקשר לטיפול כנסו 


WWW.DR-HEN.CO.IL


לייעוץ אתר דוקטור חן התקשרו: 073-374-6633




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב