דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי ספארי באפריקה מה ייחודם ולמי הם מיועדים 

מאת    [ 08/01/2018 ]

מילים במאמר: 363   [ נצפה 2300 פעמים ]

למי מיועדים הטיולים באפריקה

טיולים באפריקה הם מגוונים, הודות ליבשת הגדולה ולמגוון המדינות בה. לכן, באופן כללי, חובבי הטבע יסתדרו מצוין ביבשת, אשר מכילה אזורים טרופיים, מדבריות, שמורות טבע רבות ועוד. המטיילים שחוששים מהאופי הלא-מערבי של היבשת וודאי ישמחו לשמוע שבערים מרכזיות במדינות רבות קיימים שירותים מערביים לחלוטין, לרבות בתי מלון וקניונים. עם זאת, חשוב להבין כי אם ברצונכם להגיע לכפרים, שמורות ואזורים מבודדים יחסית, תצטרכו לעשות זאת, עצמאית או עם קבוצה, בעזרת מדריך מתאים המשמש גם כמתווך הדובר את השפה המקומית.

עם זאת, אין ספק כי אפריקה הנה יעד תיירותי ייחודי ומהמקומות האחרונים בעולם המספק חוויה תרבותית של שבטים, מסורות ומנהגים שהעולם המערבי לא מכיר מסביבתו הקרובה.

למי מיועדים טיולי ספארי באפריקה

טיולי ספארי באפריקה נעשים בדרך כלל בג'יפים או ברגל, וכוללים חיות פרא רבות, כגון קרנפים, אריות, ציפורים אנדמיות, פילים ועוד. טיולים אלה יכולים להיעשות רק בעזרת מדריך, אולם ניתן לטייל ולהשיג מדריך עצמאית ולא עם קבוצה. אגב, במידה ואתם בוחרים מדריך עצמאית או בוחרים מסלול קבוצתי מראש, בחרו מדריך שיוכל לקחת אתכם לאתרים מעניינים באזור השמורות, לרבות באזורי שבטים מעניינים. חשוב לדעת כי חודשי הקיץ הישראלי ובייחוד יולי-ספטמבר מומלצים במיוחד לטיולים מן הסוג הזה.

התכוננות לטיולים באפריקה

למרות אותם מרכזים עירוניים מערביים, הטיולים באפריקה לרוב אינם טיולים "עירוניים" ולכן מומלץ להצטייד בבגדים נוחים, רחבים ודקים בעונות החמות במיוחד. בגדים אלה ישמשו אתכם מאוחר יותר בטיולי הספארי. אגב, זכרו כי רוב הדרכים בשמורות הן חוליות ולכן קחו בחשבון שעל הבגדים תצטבר שכבת אבק. בנוסף, מומלץ להקפיד על בגדים ארוכים יחסית משום שבשמורות רבות מרחפים יתושים רבים.

מלבד הבגדים, יש להכין מבעוד מועד תיק הכולל תרופות נגד חום, נגד שלשולים וכאבי בטן וכן, תרופות נוספות על פי ההיכרות העצמית של כל מטייל ומטיילת. בכל זאת, לא בכל שמורה תהיה לכם גישה לבית מרקחת מסודר המכיל את כל הצרופות שתצטרכו.

בחירת חברת טיולים לאפריקה ושירותים נוספים

חשוב לזכור כי חלקים גדולים מאפריקה עדיין אינם מפותחים מספיק ולכן מטיילים רבים עשויים "ליפול" על חברה לא אמינה שתספק חלילה כלי תחבורה לא נאותים. לכן, נמליץ מראש לא להסתכן ולבחור עוד מהארץ חברת טיולים מיומנת. בנוסף, יש להקפיד על מדריך טיולים מנוסה ודובר כמה שפות, הכוללות כמובן אנגלית שוטפת וניסיון ברחבי היבשת.

דוד קילשטיין בעל חברת ספארי אין אפריקה חברה המתמחה בטיולים למטייל העצמאי ברחבי אפריקה בקרו באתרנו http://safariinafrica.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב