דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יום הולדת מבית דיסני 

מאת    [ 02/01/2018 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 1947 פעמים ]

מיני מאוס היא דמות אהובה על מיליוני אוהדי דיסני, ומאז היצירה שלה לפני עשרות שנים, היא הפכה להיות אחת מן הדמויות של האנימציה הפופולאריות ביותר בכל הזמנים.

היא פופולארית היום כפי שהוא הייתה אי פעם הודות לכל סרטי ה- DVD מבית דיסני. כתוצאה מכך, סביר מאוד כי כל הורה יכול לצפות שילדיו יבקשו ממנו מסיבה עם אחד מדמויות וולט דיסני ליום הולדת בשלב כלשהו בילדותם. עם זאת, מה הורה יכול לעשות כדי לספק את החגיגה הזו בשבילם? ובכן, בזכות הדמיון הפורה וכמה מן הרעיונות הבאים למסיבה, התהליך נעשה הרבה, הרבה יותר קל.

 

הכנת הזמנות 

ישנן שתי דרכים שבהן ניתן לפעול עבור יצירת הזמנות של דמויות דיסני. אפשר להשתמש בהזמנות שקיימות בכל חנות למוצרי יום הולדת מיני מאוס האהובה לבטח תהיה שם לצד עוד מוצרי דיסני אהובים, או שיכולים ליצור באופן עצמאי את ההזמנות הללו.

באמצעות המחשב, או עם המומחיות של מי שטוב בציור יכולים ליצור הזמנות למסיבת יום הולדת, עם הציור של מיני עצמה שמבקשת מהילדים להצטרף אליה למסיבה. אפשר לבקש את הילדים להביא כל מיני בובות שלה שעשויות להיות רעיון נהדר של תפאורה למסיבה.

 

עיצוב של הבית 

כשהילדים מגיעים, הם צריכים להגיע לבית שנראה כמו זה שמיני מאוס גרה בו. זה אומר שרצוי לסדר ולקשט את כל המקום בצבעים של אדום/ורוד, שחור ולבן, בדיוק כמו הצבעים שכולנו מכירים עבור מיני המתוקה וגם לעטר עם הרבה קישוטים עם דמותה ליום הולדת. באמצעות כמה קרטונים גדולים יכולים ליצור את עולם הפלאות של העכברה הכי מתוקה לילדים ורצוי להכינם כמה ימים לפני מועד המסיבה.

 

מסר אישי שילדים אוהבים

עוד דבר שנפלא לעשות, והוא לעתים קרובות גם זה הקל ביותר. אפשר פשוט להמציא מכתב, לשים אותו על נייר גדול ולתת אותו לשכן שישתף פעולה. מהשכן מבקשים להשחיל אותו דרך חריץ הדואר של הבית בזמן מסוים, ולאחר מכן הילדים יודעים שיש דואר שממוען עבורם.

יש לוודא כי המכתב נראה בסגנון דיסני המוכר והאהוב עם גופן בגודל בולט והרבה צבעים. אז אפשר לקרוא את המכתב לילדים, שבו הם יגלו כי מיני מאוס באמת רצתה להיות במסיבה אבל היא הייתה עסוקה בהרפתקה נוספת עם גופי ופלוטו ולא הייתה מסוגל להגיע, אז היא שלחה את המכתב הזה במקום. כללו תמונה של מיני מאוס יום הולדת יפה שניתן להדפיס במדפסת הביתית, ולחתום על זה עם שמה של העכברה האהובה. זה אולי לא אמיתי, אבל הילדים יאהבו את זה בכל זאת.

מיני העכברה המצוירת היא דמות ידועה כי היא מאוד פופולארית אצל ילדים. כתוצאה מכך, כל הורה באמת יכול להיעזר בה ליום הולדת של אחד מהילדים שנעים לזכור בעזרת רעיונות למסיבת דיסני הללו.

 

מטרתי בכתיבת המאמרים היא לספק ביקורת צרכנית נוקבת הנוגעת לתפעול של שירותים ומוצרים ישראליים שונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב