דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צילומי הריון - מה כדאי לדעת ? 

מאת    [ 04/12/2017 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 2566 פעמים ]

מה אתן אמורות לדעת על צילומי הריון?

צילומי הריון הם חלק מממה שנקרא צילומי משפחה צילומי הריון הם חלק מהצילומים המרגשים ביותר שתחוו במהלך חייכם. מדובר בצילומים חושפניים, אינטימיים הם משלבים בתוכם המון רגש ונעשים באחד השלבים העוצמתיים והייחודים לאישה ולבעלה. לכן, על מנת להשיג את התוצאה הרצויה ולקבל תמונות ברמה הגבוהה ביותר, יש לבחון את החיבור שלכם עם הצלמת ואת הלוקיישנים השונים שיבטאו את המעמד ועוצמתו
זכרו, בסופו של דבר אתם צריכים להרגיש בנוח.

צילומי הריון יכולים להתרחש במספר לוקיישנים בהתאם לעונות השנה ולתפיסת המצולמת

צילומי הריון בטבע

עריכת הצילומים בטבע יכולים להתרחש בכל מקום אשר תחפצו, בין אם זה על חוף הים, בשעת השקיעה, או באחד מהיערות הירוקים והפורחים שיש לנו ברחבי הארץ.
לעונת השנה יש חשיבות מכרעת באפקט הסופי של התמונה והאור הטבעי שיתלווה להם, שכן צילומים בטבע במהלך עונת הסתיו יכולים לייצר תמונות עם צבעי השלכת כאשר בקיץ לרוב אותם תמונות אלו יזכו לצבעים ירוקים יותר, צילומים בקיץ יהיו תחת אור טבעי חזק והמיקומים שנבחרים בד"כ הם ליד הים.

לכן, אם אתם חושקים בתמונות המשלבות טבע והנופים, קחו בחשבון גם את האקלים הנוכחי והצבעים שתפאורת הטבע מאפשרת לכם. כאשר יש כמובן להתחשב בתנאי מזג האוויר יש לוודא אודות צלמת הריון שתוכל להוציא את המירב ולכן בדקו צילומי טבע קודים שלה.

צילומי הריון בסטודיו:

יש לא מעט נשים שבאופן טבעי מרגישות קצת פחות בנוח להחשף בחוץ, ולכן יעדיפו צילומים בתוך סטודיו המהווים את הפתרון המושלם עבורן. ניתן למצוא סטודיו ייעודי ליום הצילומים שלכם, או ליהנות מהסטודיו של הצלם בו בחרתם. ישנן צלמות המחזיקות בסטודיו איכותי ואביזרי צילום הקשורים לנושא ההיריון לכן, מומלץ לא לסגור מראש עם צלם על צילומי סטודיו מבלי שבדקתם את המקום מראש. לכו לפגישת הכרות, בה כמובן גם תבחנו את הכימיה והחיבור שלכם עם הצלמת או הצלם. וודאו כי המקום הוא לטעמכם וכי האלמנטים השונים הקיימים בסטודיו יכולים לספק לכם את כל האווירה והתפאורה שאתם צריכים.

קיימים מקרים בהם ניתן לערוך צילומי הריון על רקעים שעוברים לאחר מכן אדפטציה בתוכנות עריכה על מנת להוסיף רקעים אבל לרוב מומלץ להימנע מזה כדיי לצאת כמה שיותר טבעיים גם בתנאי הסטודיו.

צילומי הריון בבית:

מעבר לסטודיו או לצילומים בטבע, סט של צילומי הריון יכול להתרחש בכל מקום העולה על רוחכם. לדוגמא: צילומי הריון בביתכם ובחדר השינה יכולים לעבור בצורה מושלמת מבעד לעדשה.
אפשרי עם חיות המחמד או ברגעים יום יומיים אפשרי תמונות לבד ו/או עם הבן זוג ושאר הילדים גם הם יכולים להיות חלק בלתי נפרד מהסט שלך.

אפשרויות נוספת למיקומים:
לעיתים תרצי להוסיף צילומים במהלך אימון בחדר הכושר, או צילומים במהלך יום העבודה.

בחירת צלמת הריון :
בחירת צלמת היא השלב החשוב ביותר עבור המצולמת והדבר החשוב ביותר במהלך יום הצילומים. כפי שציינו, מדובר בצילומים אינטימיים שיכולים גם להיות מעט חושפניים. על מנת לקבל את התוצאה המושלמת, לא מספיק לבחור במיקום שמצטלם יפה. החיבור בינך לבין צלמת ההיריון הוא קריטי. התחילי בבחינת צילומי הריון באינטרנט המרשימים אותך התקשרי לצלמות שעומדות מאחורי הצילומים. בחרת צלמת שבו ביחד, שוחחו והכירו. וודאי כי העין המקצועית והחזון שלה מתקיימים בהרמוניה לתפיסתך ודרישותייך. הצלמת או הצלם הם אלו שיצטרכו לביים אותך במהלך הצילומים. אם תרגישי לא נעים, או שהאווירה תהיה מאולצת ולא נעימה, הדבר ישתקף גם בתמונות. לכן, זה הפרט החשוב ביותר שחובה להקפיד עליו.

 

מירי פורמן צלמת הריון מקצועית נשואה + 3  בעבודותיי אני מקפידה על קו צילומי נקי וטבעי השואב השראה מעולם האמנות העכשווית ומצילומי האופנה הגבוהים בתמהיל רגיש ומדויק. הצילום נעשה לבחירת המצולמת או הזוג בסטודיו, בביתם, או צילומי טבע בחוץ הנכם מוזמנים התרשם מהצילומים באתרי http://mirifurman.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב