דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי טבע בדרום אמריקה המקומות שאסור לפספס 

מאת    [ 04/12/2017 ]

מילים במאמר: 448   [ נצפה 2200 פעמים ]

טיולי טבע בדרום אמריקה המקומות שאסור לפספס

דרום אמריקה היא יעד למיליוני תיירים בשנה. למטייל בדרום אמריקה נכונה פגישה עם עולמות שונים ועוצמתיים כאשר האטרקציות המרשימות ביותר בדרום אמריקה הם טיולי הטבע בהם ניתן לראות ג'ונגלים וחיות מיוחדות שלא נפגוש באף מקום אחר בעולם ובטח לא בעוצמה ואיכויות השמורות בארצות השונות בדרום אמריקה.

איי גלאפגוס

כשמדובר על טיול לדרום אמריקה איי גלאפגוס הם אחד המקומות הייחודיים בעולם ובוודאי לחובבי הטבע האקזוטי, האיים המרהיבים נמצאים תחת שליטתה של אקוודור. וידועים במגוון המיוחד והרב של בעלי החיים השוכנים בהם, השפה הנפוצה באזור היא ספרדית. 25,000 אנשים מתגוררים באיים אלו והם נהנים מכמות תיירים עצומה. אם אתם חובבי טבע ובעלי חיים זהו ללא ספק המקום עבורכם.
באיי גלאפגוס, יש מגוון מינים עצום של בעלי חיים אנדמיים. פרט נוסף שכדאי לדעת: האיים עצמם נוצרו בעקבות התפרצות של הר געש לפני יותר מ-15 מיליון שנה. הצמחייה צפופה ובעלת גוון מרביה וייחודי.

יער הגשם של האמזונס

את יערות גהשם המשווניים ניתן למצוא בבוליביה, פרו, ברזיל ועוד, אך ללא ספק, אחד המקומות המרשימים בהם ניתן  לראות ולחוות יותר מכל הוא יער הגשם "ריו טיפוטיני" שבאגן קוקה אקוודור. ביער זה התחושה של התעשייה וההרס שהקדמה הביאה עמה ולא מורגשת. ניתן לחוש ושמוע את רחשי הטבע הפראי, כאשר בעלי החיים בשקט מבלי שיפריעו להם. הנופים המלווים את המטייל הם מהפנטים, ואם אי פעם באמת רציתם לקחת לכם כמה ימים כדי להתחבר לטבע ולהרגיש אותו במלוא תפארתו, זה ללא ספק המקום עבורכם.

חבל פטגוניה

בקצה הדרומי של דרום אמריקה תוכלו למצוא את חבל פטגוניה. זהו טבע שהאדם עדיין לא הרס, אגמים טבעיים מפלים, קרחונים עצומים ופינגווינים. חבל פטגוניה הוא אזור שנחלק בין צ'ילה לארגנטינה ומספק חוויה מדהימה צבעונית ומרגשת. אם במהלך הטיול שלכם לדרום אמריקה אתם מקווים למצוא ולראות בעלי חיים שלא תוכלו לראות כנראה בשום מקום אחר, זה בהחלט המקום עבורכם. מלבד מושבות של פינגווינים, תוכלו ליהנות גם מפילי ים, אריות ים ועוד. זהו ללא ספק אחד מהמקומות היפים בתבל.

בדרום חבל פטגוניה נמצא אחד המקומות המרשימים המהווים חוויה לכל מטייל מדובר בפארק הקרחונים אשר נמצא לא רחוק מהעיר ששמה אל קלפטה הנמצאת בדרום ארגנטינה, מציע לכם שטחים עצומים המכוסים בקרח ומספקים חומר אינסופי לתמונות שלא תרצו להפסיק לצלם.

יש לדעת: לא מעט אנשים עושים את הטעות ומביאים עמם ציוד מהבית - ציוד יקר שבמקרים רבים נהרס, מכביד או חלקים ממנו הולכים לאיבוד. מיותר. בכל מקום בו תטיילו יש לכם אפשרות להשכיר מהמקומיים ציוד מחנאות בזול. אם בכל זאת אתם רוצים לקנות בעצמכם, דעו כי עדיף ברוב המקרים לבצע רכישות אלו בצ'ילה שכן שם המחירים יהיו זולים יותר מאשר במקומות אחרים.

מי שמחפש מפגש עם הטבע המשווני ועוצמה של יערות נהרות קרחונים ומינים ייחודיים שהשתמרו דרום אמריקה תענה על כל ציפיותיו.

דוד קילשטיין בעל חברת לטין אמריקה טרוול החברה מתמחה באירגון ותכנון טיולים מותאמים אישית לזוגות, קבוצות קטנות ומטיילים הנוסעים באופן עצמאי לדרום אמריקה ומרכז אמריקה
בקרו אתרינו www.latinamerica.co.i




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב