דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופני סינגל ספיד 

מאת    [ 03/12/2017 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2644 פעמים ]

אופני סינגל ספיד הם אופניים בעלי רצועה המחליפה את השרשרת אשר לא פעם דורשת טיפול ותחזוקה. שרשרת האופניים היא אחד האזורים המלוכלכים ביותר שלהם, היא יכולה ליפול במהלך הרכיבה גם ברכיבה סטנדרטית, היא עשויה לזוז הצדה ויכולה לדרוש החלפה.
הפתרון החדש לתחזוקת השרשרת היא הרצועה אשר נמצאת באופני סינגל ספיד המתאימות בעיקר לנסיעה העירונית. האופניים אינם מכילים הילוכים ובזכות הרצועה הנסיעה שקטה יותר, התחזוקה מינימלית, קל לנקות אותם ואין צורך לבצע שימון כפי שיש לבצע באופניים עם שרשרת.

אופניים המתאימים לנסיעה עירונית

אופני סינגל ספיד מתאימים בעיקר לרכיבה עירונית כיוון שהם נטולי הילוכים וכיוון שהרצועה אינה צוברת לכלוך, האחסנה הביתית נוחה ונקייה יותר. הרכיבה האידאלית עם אופניים אלו היא רכיבה בשבילי אופניים מסודרים ורכיבה מישורית.

היום, אפשר למצוא לא רק אופניים סטנדרטיות אלא גם אופניים חשמליים קלים הנראים כמו דגם סינגל ספיד אך מחביאים בתוכם את המנוע של חברת זאוס.

אופניים חשמליים

ישנם סוגים רבים ומגוונים של אופניים חשמליים ועתה אפשר לראות את דגמי סינגל ספיד המתאימים לנסיעה עירונית כשהם מקבלים שדרוג של חווית הרכיבה. שלדת האופניים עשויה פלדת Hi-ten ובכך היא הופכת אותם לקלים אך בלי לוותר על שליטה מדויקת, הכידון מסייע להעביר חלק ממשקלו של הרוכב לכיוון הגלגל הקדמי ובכך מבטיח שליטה טובה יותר ברכיבה והעיצוב משלב בין עיצוב מסורתי לבין טכנולוגי.

המנוע של האופניים ממוקם בגלגל האחורי, מה שמאפשר לרכב ובסיום לקשור את האופניים בלי לשאת את הסוללה מחשש גניבה. מנוע האופניים יכול לגמוע מרחק העולה על 30 ק"מ וטעינתו אורכת כשלוש שעות.

אילו אופניים מתאימים לך?

היום עומד לפנייך מגוון רחב של אופניים ואופניים חשמליים. השאלה שיכולה לצוף אצלך היא איזה מבין הדגמים הרבים מתאים עבורך. התשובה לשאלה זו תהיה נכונה לך באופן ספציפי ועליך לחשוב קודם כול מה הצורך שלך, היכן מתבצעות רוב הרכיבות שלך וגם איזה עיצוב מושך את עיניך יותר מכל.

אופני סינגל ספיד מגיעים עם מנוע גלגל אחורי ומאפשרים לך ליהנות מחוויית רכיבה עירונית באופניים מעוצבים, ידידותיים לשימוש והם ילוו אותך בנינוחות גם בשבילי האופניים ברכיבה שטוחה וגם בעליות מדורגת.

קניית האופניים המתאימים עבורך

לרצועות האופניים ישנם יתרונות רבים ואפשר לומר כי מדובר בפתרון יעיל אם ברצונך ליהנות מרכיבה ארוכת טווח בלי לסבול מלכלוך ובמינימום עבודות תחזוקה. בבואך לבחון אופני סינגל ספיד, עלייך להתחשב בכל היתרונות העומדים לפנייך ועם זאת לבדוק כי אכן האופניים עונים על הצרכים שלך, לבדוק כי המנוע אכן משתלב בגלגל האחורי ולוודא כי הם ישמשו אותך בנוחות לאורך תקופה ארוכה. 

גם אם נופלים - יש לקום ולנסות שוב, זו לא הנפילה שקובעת מה שרכנו אלא האם אנחנו קמים על רגלנו.
שחר ששון - כתיבת מאמרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב