דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דיקור סיני לילדים - כיצד בוחרים מטפל אלטרנטיבי לילד שלכם? 

מאת    [ 30/11/2017 ]

מילים במאמר: 426   [ נצפה 2323 פעמים ]

בשלושת העשורים האחרונים אנחנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים אשר פונים לתהליך של דיקור סיני, כחלק ממכלול של טיפולים במגוון רחב של בעיות פיזיות ואחרות. טיפול זה, ביחד עם טיפולים אחרים אשר מגיעים מתוך הרפואה הסינית, מחליפים במידת את הטיפולים הרגילים שהתרגלנו לעבור, ולעיתים מגיעים ביחד איתם.

עם הזמן, יכולנו לראות גם לא מעט הורים אשר לוקחים את הילדים שלהם לטיפול של דיקור, זאת בשביל לטפל בבעיות מסוימות שרופא לא בהכרח יכול לטפל בהם, ובוודאי שלא תרופות מערביות אשר מכילות חומרים שונים ומשונים. מדובר על טיפול בבעיות שחוזרות על עצמן, בבעיות שמקשות על התפקוד רגיל ביום יום, וכן מדובר על טיפול בבעיות שחוזרות על עצמן לא לעיתים תכופות אך בעונות מסוימות, למשל מחלות חורף.

צריך לזכור, אם נותנים לילד תרופה, כדור, אז גם אם תהיה לה השפעה מסוימת עליו, סביר להניח שכעבור זמן היא פשוט תדעך, שכן החיידק יהיה מסוגל להתגבר על ההשפעה של התרופה. לכן טיפול בדיקור כמו טיפולים אחרים, יכול להיות בעל משמעות רבה יותר.

כעת השאלה היא, כיצד מוצאים מטפל שמתמחה בדיקור סיני לילדים. מי שיחפש בגוגל או דרך רשתות חברתיות, ימצא בוודאי לא מעט מטפלים שכאלה, חבר'ה שיודעים כיצד לבצע טיפול בדיקור, חלקם בוודאי גם יציינו שהם מטפלים בילדים, בין היתר. אך זה לא מבטיח בהכרח שתרצו להפקיד את ילדיכם בידיהם. בשביל שתהיו סמוכים ובטוחים שאתם מעוניינים לבצע זאת, עליכם למצוא גורם מתאים לכך.

 

מי יכול להתאים לטיפול בילד שלכם?

בשביל למצוא מומחה לטיפול בדיקור סיני בילדכם, אתם צריכים לשים לב למספר נקודות:

  • נקודה ראשונה, הוא צריך להיות מומחה בדיקור סיני. זה הבסיס כמובן. זה אומר שהוא לא יכול להיות מתלמד או סטודנט, הוא צריך להיות מישהו שיש לו מספר שנות ניסיון בתחום, שטיפל בילדים ובמבוגרים עם בעיות שונות, מישהו שכבר בשיחה איתו אתם מבינים שהוא מבין עניין.
  • נקודה שנייה, הוא צריך להיות מטפל שיש לו כימיה טובה עם ילדים וחשוב מכך, מישהו שאתם יכולים לסמוך על היושר והאמינות שלו כשהוא עובד עם הילד שלכם. זה נכון מכל היבט שהוא. אתם לא יכולים להפקיד את הילד שלכם בידיו של מישהו שאתם לא מרגישים בטוח לגביו ושהילד עצמו לא מרגיש נוח איתו.
  • נקודה שלישית, חשוב שזה יהיה מטפל ברפואה משלימה שעובד במרכז מוכר או דרך קופת חולים, כך אם יש בעיה אתם יכולים לפנות אל המנהלים של המקום.
  • נקודה רביעית, חשוב שיהיה זה מישהו שאתם יכולים למצוא עליו חוות דעת, המלצות וכדומה. כך יהיה ניתן לדעת האם הוא מבצע טיפולים ברמה גבוהה, האם ניתן לסמוך עליו ועוד. כל דבר כזה יכול לעזור לביטחון שלכם ושל ילדיכם לגבי אופי ומהות הטיפול.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב