דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


החשיבות של דף נחיתה לקמפיין בגוגל 

מאת    [ 28/11/2017 ]

מילים במאמר: 478   [ נצפה 2682 פעמים ]

כאשר מקליקים על מודעת פרסום שפורסמה על ידי גוגל אדווארדס, מתבצעת כניסה לאתר של בעל העסק שמפרסם את המודעה, זהו דף הנחיתה. בדף הנחיתה ניתן ליצור קשר עם בעל העסק או להשאיר את פרטי הלקוח על מנת שיחזרו אליו. דף נחיתה הוא למעשה המקום שעליו מגיע הגולש לאחר שהוא מקליק על מודעות הפרסום.

מדוע חשוב דף נחיתה טוב לפרסום בגוגל?

דף הנחיתה בעל חשיבות רבה לפרסום בגוגל כיוון שהוא המקום בו הלקוח מקבל החלטה אם להשתמש בשירות או במוצר. מטרתו לקשר בין הלקוח לבעל העסק. לא משנה עד כמה מודעות הפרסום שלכם בגוגל מושכות ועד כמה הגדרות קמפיין פרסום בגוגל חכמות, כל זה לא משנה אם הגולשים מגיעים לאחר לחיצה לדף נחיתה מכוער ולא ממיר.

איך בודקים שדף נחיתה הוא טוב?

את דירוג האיכות של דף הנחיתה ניתן לראות במערכת גוגל אדוורדס על ידי עמידה על המודעה עצמה. בקטגוריה אשר נקראת: 'חווית דף נחיתה' ניתן לראות את הדירוג שלו שיכול להיות אחת משתי האופציות: מעל הממוצע או מתחת לממוצע.

משתנים באיכות של דף נחיתה

על מנת שדף נחיתה יהיה טוב צריך: שיעמוד בלוח זמנים, שיהיה קריא ברור ומודגש, שיהיה מעוצב בצורה טובה, מותאם לנייד ויהיה בעל תגים עם סימני אמון.

עמידה בלוח הזמנים

על מנת שללקוח תהיה חוויה טובה ומהירה וכדי שיישאר בדף הנחיתה, המתנה לכניסת דף הנחיתה צריך להתבצע עד 6 שניות, במידה ומתבצע יותר אז דף הנחיתה פחות איכותי. למשל אם לקוח רשם במנוע החיפוש "אינסטלטור מיידי", הקליק על מודעה מסוימת שראה, אך דף הנחיתה נטען הרבה זמן, אז הלקוח יכנס בזמן זה למודעה אחרת אשר נפתחת במהירות ומספקת ללקוח שירות מהיר יותר.

קריא, ברור ומעוצב

דף נחיתה צריך להיות ברור לקורא ורשום בצורה תקינה ומושכת לעין של הלקוח, מספר הטלפון של בית העסק צריך להיות בולט ורשום בגדול בראש העמוד ובסופו וכך גם שם העסק. לדוגמא: לקוח מסוים יכנס למודעה ספציפית והמודעה נפתחת במהירות ומעוצבת בצורה טובה, אבל מספר הטלפון של בעל העסק רשום בקטן בפינה וכמעט בלתי נראה לעין, אז ללקוח יהיה קשה להתמצא בעמוד ויהיה לו קשה למצוא את מספר הטלפון של העסק. זאת ועוד, עיצוב העמוד של דף הנחיתה הינו חשוב בגלל שהוא קובע אם הלקוח ירצה להשתמש בשירות או במוצר. דף זה צריך להיות קל להבנה ולשימוש.

מותאם לנייד

כיום, כמעט מחצית מהאנשים משתמשים בנייד לצורכי חיפוש בגוגל, לכן דף הנחיתה צריך להיות מותאם לנייד כדי שללקוח יהיה נוח להשתמש בו, כי במידה ולא יהיה מותאם לנייד הלקוח עלול לצאת מהמודעה. למשל לקוח מסוים יכנס למודעה של ספא, ובדף הנחיתה הלקוח צריך לגלול למטה על מנת למצוא את מספר הטלפון של בעל העסק, סביר להניח כי לקוח זה יעדיף לצאת המדף ועבור למודעה אחרת.

סימני נאמנות

על מנת שדף הנחיתה יהיה יותר מהימן, רצוי כי יופיעו תגים בעלי סימני אמון כמו: אישור משרד הבריאות או תג של ISO. סימני נאמנות שכאלו דוחפים את הלקוח להשאיר פרטים.

ADland פרסום בגוגל, מבית מנועי צמיחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב