דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מי הם מיסטיקנים אמיתיים וישרים 

מאת    [ 17/11/2017 ]

מילים במאמר: 500   [ נצפה 2447 פעמים ]

מיסתיקניים אמיתיים

מיסטיקנים אמיתיים הם אנשים ישרים וכנים, קודם כל עם עצמם, אשר בחרו בדרך של חקירה מתמדת, מתוך סבלנות רבה ורצון חופשי, לגלות את חקר האמת שלהם - את הייעוד וכך לקבל מידע אמיתי כתשובות לשאלותיהים החשובות ביותר וגם לעזור לאנשים אחרים.

תחום המיסטיקה קיים כבר אלפי שנים. מיום בריאת העולם רצה האדם לדעת יותר ולהבין את עצמו והסובב אותו. מדוע קורים דברים? מה משמעותם בהתפתחות הגופנית רוחנית בחיים ובעיקר איך אפשר לקבל מידע נכון לשאלות או לתהליכים החשובים בחיינו?

עניינה של המיסטיקה הוא בדברים שאינם נתפסים בידי חמשת החושים האנושיים. המילה מיסטיקה מגיעה מהמילה: הסתרה - עולם הנסתר. בעבר רק אנשים חשובים בשבט היו יכולים להתחבר לעולם הנסתר ומשם לקבל תשובות עתידות, ריפוי או ראיית הנסתר.

כיום הרבה מאוד אנשים בעולם למדו ולומדים דרכים הפועלות מעבר לחמשת החושים הבסיסים שלנו. גם מדענים יודעים שקיימים באדם לפחות כ 20 חושים נוםפים. יש אנשים שחשים אנרגיות, עולם שיש בו רק אנרגיה, יש שמתקשרים - מחוברים רק לעולם הרוח, ללא חומר, יש טלפטיה - יכולת לייצור קשר ללא אמצעים. פשוט לחוש את האדם ולדעת קורה לו ועוד.

אחד התחומים המעניינים הקשורים לעולם המיסטיקה - לנסתר הוא כמובן התקשור. תקשור הוא היכולת של האדם לייצור קשר בין עולם החומר - המתקשר, לעולם הרוח - הנשמה שלנו, הבריאה, יישויות אור, מלאכים - כל מה שנחווה בעיננו כעולם הרוח שאין בו כל חומר.

דרך קשר - תקשור זה יכול האדם לקבל תשובות מדויקות מהמקום בו רואים ויודעים הכל. זו לא טכניקה אלא חוש המתפתח תוך לימוד הדרגתי ונכון.

לדעתי לכל אדם יש את היכולת הבסיסית לתקשר אך לא כל אדם מפתח אותו בחייו או הופך למתקשר מקצועי. לשם כך דרושה סבלנות רבה, זמן בחיים ורצון כנה להבין ולהרגיש שינוי אמיתי בתוכנו תוך התפתחות גופנית רוחנית נכונה ומורה אמיתי שיכול לעזור ולהגן בכל רגע.

מיסטיקנים אמיתיים לעולם לא יפגעו, יחלישו, יפחידו או ידברו על העתיד במדויק. לא היה ולא קיים אדם אשר יכול לראות את כל העתיד במדויק. זה נוגד את הבחירה החופשית שלנו בחיים. מי שעוסק בזה עושה זאת או מתוך חוסר ידע או רצון לשתלתנות או בצע כסף. זה לא נכון ואף מאוד מסוכן!!

מיסטיקנים אמיתיים יכולים לעזור לך רבות ולהאיר את דרכך כדי שתוכל להתחזק ולהיות בריא ומאושר יותר. תקשור הוא לא ציווי, הוא רק אור ומפה לדרך הנכונה לנו. אנחנו המחליטים הבלעדיים מה לעשות עם המידע המתקבל. כך גם לא נוצרת תלות במתקשר - מיסטיקן כי אתה הוא הקובע היחידי מה לעשות בחייך.

כשתוכל ללמוד בעצמך לתקשר ולהתחבר לעולמות הנסתר שהם כלל לא נסתרים אלא להיפך, פתוחים לכל מי שמעוניים ברצינות וביושר ללמוד אותם תוכל לזרום יחדיו עם נהר החיים שלך ולהיות מואר. כך כל החסימות האנרגטיות שעברת בחיים ייעלמו כי לא יהיה לך צורך בהן ונהר החיים שלך יזרום חופשי ותהיה בריא ומאושר מאוד ובאם תרצה תוכל גם לעזור לאנשים אחרים.

רוב האנשים בעולם עברו ילדות לא קלה. כך נוצרו חסכים רבים באהבה אמיתית ונשארים אמונות ורצונות לקבל אהבה מאימא או אבא.

כשאתה מחובר לנהר החיים שלך אתה מרגיש יותר טוב. יכול להשתחרר מהאמונה שיש מישהו שיבוא להציל אותך. אתה הוא הישועה של עצמך.

 

בהצלחה, 

 

אורן נוטוביץ - תקשור. מתקשר מקצועי ומטפל הוליסטי. תקשור: מהיר, מדויק ומקצועי. 20 שנות נסיון. עובד סוציאלי בהכשרתי (B.A). מלמד תקשור וכותב ספרים בתחום. 054-6649283 מומלץ!!!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב