דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיאצו - שיטת טיפול 

מאת    [ 13/11/2017 ]

מילים במאמר: 414   [ נצפה 2239 פעמים ]

1.שיאצו הינה שיטת טיפול אלטרנטיבית שנולדה ביפן ואומצה בחום על ידי התרבות המערבית, ולמעשה, בתרבויות אחרות בכל רחבי העולם. טיפול זה, כמו רבים מאחיו הנמנים על משפחת הטיפולים הפארא רפואיים, אינו חודרני ובטוח לחלוטין. הפילוסופיה המנחה אותו היא שבגוף האדם יש אנרגיה אצורה וחומרים טבעיים שניתן למצוא אותם ולשחררם לצורך סיוע בריפוי עצמי של מחלות, נגעים, דלקות וכדומה. כל אלו גורמים לריפוי נקודות כואבות ובעייתיות ובנוסף תורמים להרגעת הנפש. כאשר הנפש והגוף מטופלים בו זמנית אזי תהליך הריפוי טוב ויעיל יותר. השיאצו, כמו טיפולים אחרים דומים, קיים שנים רבות והדרישה אליו מוכיחה על הצורך בו.

2.אופי הטיפול

טיפול שיאצו נעשה  בעיקר על ידי לחיצות של קצוות האגודלים אבל גם באמצעות ידיים, הנעת מרפקים וכפות ידיים ורגליים. בגוף האדם קיימות מערכות שונות שמשולבות אלו באלה ויוצרות הרמוניה מופלאה. מערכות דם, עצבים, שרירים ושלד, עיכול ואחרות מתפעלות את כל הגוף וכאשר הן בריאות הגוף מתפקד היטב. התורה העומדת ביסודה של הרפואה האלטרנטיבית, וכמובן, השיאצו בתוכה, גורסת כי במערכות אלו יש ערוצי אנרגיה הקרויים מרדיאנים. לחיצה על נקודות מסוימות לאורך הערוצים או בקרבתם יכולה להשפיע על איברים חולים או פגועים. בעת הלחיצה נוצר גירוי אשר גורם להפרשת חומרים חיוניים המביאים לתגובת שרשרת שמסייעת לטיפול בנקודות כואבות ובעייתיות אלו.

3.הליך הטיפול

הליך הטיפול מתחיל בפגישה שנועדה לאבחון. המטופל מגיע לקליניקה ומספר על הסיבות שגרמו לו להגיע. לעיתים, מדובר על מגרנות וכאבי ראש כרוניים, כאבי שרירים, בעיות בשלד על עצמותיו וחוליותיו, כאבי צוואר או גב ועוד. המטפל מאתר את הבעיה ומתחיל בטיפול באמצעות מגע. הטיפול נעשה באווירה נינוחה ומרגיעה. לבד מהטיפול הנקודתי הוא מסייע להורדת חרדות, מתחים ודיכאונות, ומסייע באופן כללי למצבים נפשיים קשים שגורמים לאדם לחוש עייפות שמגיעה לתשישות וחוסר חיוניות. טיפול מקצועי מוצלח או סדרת טיפולים כזאת יכולה לסייע לפתרון בעיות עד כדי היעלמותם ובזאת יתרונם המובהק. הטיפול נעשה באווירה רגועה כאשר המטפל נמצא לבד עם המטופל.

3.טיפול שנועד לאנשים רבים

טיפול שיאצו טוב לשני המינים ולאנשים שמגיעים מכל  מגזרי האוכלוסייה. הטיפול יועיל במיוחד לאנשים שמגיעים לאחר טראומות, לנשים בהיריון, לאנשים בגילאים מבוגרים ועוד. יש להגיע אליו בבגדים נוחים. אורך הטיפול תלוי במצב, במורכבות הבעיה, בצרכי המטופל ועוד והוא יתארך ככל שיידרש. אנשים רבים מגיעים לטיפולי שיאצו גם כשאין להם שום בעיות מטרידות והם רוצים ליהנות מקבלת טיפול לצורך תחזוקה. מגע של יד בגוף הינה נעימה ומנחמת וטיפול כזה יכול לחזק את הגוף ולדחות נגעים אפשריים.  מומלץ לחפש ולמצוא קליניקה בעלת מוניטין בתחום טיפולים משלימים בכלל ושיאצו בפרט. יש בה תשתית מתאימה וכן, מטפלים מנוסים, מסורים ומוכשרים אשר יקבלו כל לקוח במלוא תשומת הלב ויטפלו בו כראוי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב