דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלי הרכב החשמליים, קורקינט חשמלי ואופניים ועוד, מובילים אותנו קדימה 

מאת    [ 13/11/2017 ]

מילים במאמר: 629   [ נצפה 2123 פעמים ]

רכבים חשמליים לסוגיהם מהווים בשורה של ממש לתנועת הרכבים על הכבישים, תכירו ותבחרו גם אתם בדרך הנכונה.

הכלי רכב החשמלי שאנו מעוניינים בו.

הרכבים החשמליים הביאו איתם שובל של בשורות טובות לתחבורה, רכבים חשמליים הינם אידיאליים לסביבה, מותאמים לצרכים המשתנים של האנשים, חסכוניים וכן, גם חדשניים, רכבים חשמליים מהווים אלטרנטיבה אידיאלית לרכבים המסורתיים המוכרים, אלה שההנאה מהם גורמת לנו גם ללא מעט עוגמת נפש.

שינוי הנדרש לניידות בעיר

קל להיזכר ברכבים הקדמונים ואפילו אלו שאנחנו עוד נתקלים בהם שפולטים לנו לתוך הריאות עשן מחניק, צריך לדעת כי גם אלו שנראים 'אלגנטיים' וכאילו שומרים על אוויר נקי הם לא בהכרח כאלה, כל הרכבים הפועלים על מנוע בעירה פנימי משחררים לאוויר כמות ענק של זיהום אוויר, כשיודעים את זה מבינים את חומרת המצב ובעיקר את השינוי האמתי שצריך לחולל. בנוסף העלות של אחזקת רכב רגיל הינה גבוהה במיוחד, רכב צורך כמות גדולה של דלק יקר, דלק שמייקר לנו כל נסיעה בעשרות שקלים, נראה כי גם מול זה אנחנו עוצמים את העיניים, אבל לא עוד, צריך לדעת כי יש אלטרנטיבה, אפשר לחיות אחרת, אין שום צורך לכלות את ממוננו על הדלק ועל תחזוקת רכב יקרה.

 האופטימיות לעתיד בתחבורה מתוקנת

אופניים חשמליות וגם קורקינט חשמלית מהווים תחליף אידיאלי לרכבים החשמליים היקרים, הם מהווים בשורה של ממש לנוסעים שמשלמים כספים גדולים עבור אלה שרוצים להפוך את העולם לאידיאלי, שרוצים לנשום אוויר נקי וראוי יותר, וזה מגיע להם בצדק, השימוש באופניים חשמליות או לחילופין בקורקינט חשמלי הופך את מציאות החיים לשונה. זו הסיבה שבשנים האחרונות נראה יותר ויותר אנשים בוחרים מחדש את סגנון הנסיעה שלהם את אורחות נסיעותיהם, יותר ויותר אנשים בוחרים לחיות טוב יותר ולנשום נקי יותר, וקורקינט חשמלי זהו בהחלט אמצעי להגיע אל המטרה, להגיע אל אוויר זך וטהור יותר, אמצעי להגיע לחיים של ניידות נוחה, זולה ובריאה כאחד, יש אנשים שכבר בחרו נכון ויש את אלו  שמצטרפים לבחירה נכונה לחיים איכותיים, כי כשכל אחד בוחר נכון החיים של כולם טובים.

מציאות חדשה שאנו רוצים בתחבורה הירוקה

המציאות שהייתה מצויה באירופה בה מבוגרים לצד בני נוער רכבו על אופניים לעבודה או ללימודים הפכה מציאות חיה וקיימת גם בישראל, רכיבה על אופניים, בדגש על אופניים חשמליות הפכה להיות חלק מהחיים הישראליים, אם בעבר ראינו את האופניים ביישובים מרוחקים ובכפרים היום בכל עיר מרכזית כמו ירושלים ותל אביב ניתן לראות אופניים וקורקינט חשמלי אחוזים בידי מבוגרים לצד בני נוער המבקשים להגיע ליעדם.

 המאפיינים לבחירת תחבורה ירוקה

קשה לשים את האצבע על הגורם לעובדה הזו של בחירה באופניים או קורקינט חשמלי, אבל ניתן לנמק זו בשתי נימוקים מובילים:


    • איכות חיים – אמצעי התחבורה הקלים כמו אופניים וקורקינט היו מוגבלים, כאשר יצאו לשוק האופניים והקורקינט החשמליים המציאות השתנתה, כך קל ונוח יותר לרכב עליהם והם בהחלט יכולים לשמש כתחליף במקרים רבים לרכבים רגילים. בנוסף הנסיעה באמצעים אלו חוסכת את זיהום האוויר שהוא חלק בלתי נפרד מכלי הרכב המוכרים, המודעות הציבורית שעלתה בשנים האחרונות לשמירה על אוויר מטוהר לנשימה גורמת ללא מעט אנשים לבחור בניידות נכונה יותר, שמזהמת מעט מאוד את האוויר.
    • עומסי כבישים – ככל שגיל רישיון הנהיגה ירד ורמת החיים של הישראליים עלתה כך עומסי התנועה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהישראליות, כאשר אובדן של שעות רבות נזקף 'לזכותו'  של הכביש בשעות העומס, רכיבה על אופניים או קורקינט משחררת מהתלות בכביש ניתן לעיקוף את הרכבים לנסוע בדרכים חליפויות ביתר קלות ולהגיע אל היעד במהירות רבה.

היתרונות שבגינם אנו בוחרים בתחבורה ירוקה

לא פלא כי התופעה צוברת תאוצה, אנשים מתמודדים בקושי גדול מאוד עם הכבישים העמוסים לצד המציאות בה המודעות של האנשים לשמירה על סביבה מוגנת ואידיאלית  מבחינת נשימה גם היא גורמת לכך שאנשים בני תרבות הרואים לעצמם שליחות להתנהל בצורה נכונה בעולם על מנת לשמור עליו מנזקי זיהום האוויר יעדיפו את כלי הרכב האלו לשימור העולם כמקום אידיאלי לבני האנוש, כך נראה עוד בשנים הבאות את השינויים המתרחשים אצל כלל האוכולוסייה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב