דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארגון מסיבת רווקות אצל סלבס 

מאת    [ 25/09/2017 ]

מילים במאמר: 1356   [ נצפה 1902 פעמים ]

האם ארגון מסיבת רווקות של הדוגמנית שלומית מלכה בצימר שכללה שחיה בברכה, ריקודים עם די ג'י דלית רצ'סטר , ארוחות, צ'יסרים יותר טובה ממסיבת הרווקות של בר רפאלי באיים המלדיבים?  בשילוב טיפים להפקת מסיבת רווקות.   

מה המשותף למסיבת רווקות של בר רפאלי ושל שלומית מלכה בישראל

א.הדי גיי של שתיהן הייתה דלית רצ'סטר.

ב.גלגל הפרחים שהצטלמו בו.

ג.מסיבת רווקות של שתיהן הייתה בצפון. אצל בר התקיים ב-"במלון שאטו גלילי", ואצל שלומית מלכה בצימר "פנחס וגסטון " בישוב שבי ציון.

ד.מספר משתתפות זוגי. 16 אצל שלומית 20 אצל בר רפאלי.

ה.בשתיהן לא היה חשפן.  

 

מה שונה במסיבת רווקות בין שתיהן

1.השיתוף – אצל שלומית מלכה המסיבה הייתה חופשית כולל התמונות והסרטון שצולם. מה שמעיד על הפרש הגילאים בין שתיהן.

2.המקומות – בר רפאלי חגגה גם מחוץ למדינה באיים המלדיבים בעוד שלומית חגגה בארץ

3.זמן המסיבה – אצל בר רפאלי מסיבת הרווקות בישראל נחגגה במשך שלושה ימים בעוד אצל שלומית היא נחגגה יום אחד.

4.האווירה – מלכותית יותר אצל בר וחופשית יותר אצל שלומית. כמו שם המסיבה "שלמה צ'לה", כולל אקססוריז.

5.מתנות- כל חברה קיבלה מתנה אחרת. אצל בר רפאלי תכשיט אצל שלומית כובע.

 

קביעת תאריך לארגון מסיבת רווקות

האירוע של שלומית מלכה נחגג עשרה ימים לפני החתונה. קביעת תאריך למסיבה צריכה לעשות בתאום עם כלה השמחה והחברות / קרובות המשפחה. הדרך הקלה לעשות היא לשאול את כלת השמחה מתי נוח לה ועל מי מהחברות / קרובות המשפחה היא לא מוכנה לוותר. לעדכן בשיחת סוללר ואז לפתוח קבוצת ווטס אפ ולרשום את התאריך שנקבע ולבקש שירשמו ביומן בנייד. הזמן המתאים הוא בין 10 ימים לשלושה ימים לפני החתונה. מומלץ לא להפיק אירוע יום לפני החתונה. 

 

בחירת אופי של המסיבה

לגיל יש משמעות מאוד חשובה. לדוגמא הגיל הממוצע היה מתחת לשלושים כך שכל הוויב התאים לחוגגת בת ה-23. בואו נגיד שעשר שנים קדימה סביר שמסיבת הרווקות הייתה קצת שונה.  גם לאופי של כלת השמחה גם יש תפקיד ולכן חשוב להתייעץ או לידע אותה לפני על רוב הדברים העיקריים שאת מתכננת.

 

כמות וסגנון המשתתפות

אופי האירוע משתנה עם אתן חוגגות רק החברות הטובות מה שהופך את האירוע לאינטימי יותר או שגם האמא, האחיות ובני הדודות משתתפות. לפעמים עדיף לפצל. בכל מקרה ככול שיש יותר חוגגות זה אומר שיש יותר אפשרויות מימון. בחגיגה של הדוגמנית בר רפאלי הרעיון לחגוג שלוש מסיבת רווקות הייתה טובה בגלל שלא כולן יכלו לנסוע לאיים המלדיבים או לספוג את העלויות הטיסה לשם אז שעלתה סביבות ה 1200 דולר. לאומת זאת באירוע של שלומית היו 16 נשים.

 

אביזרים ואקססוריז למסיבת רווקות

יש באקססוריז משהו שהופך את האירוע לקליל ומשעשע. דברים קטנים שעושים את האווירה ליותר כיפית. המסיבה של שלומית נחגגה עם שמפניה ממותגת שכללה את שם הכלה. "הדקורציה" כללה:  גלגל פרחים ענק, זר פרחים לראש, סרט לבן לגוף,  ומתנת כובע לכל חברה

 

מופע עם אומן – מפעיל סדנה – מרצה עם הרצאה למסיבת רווקות

מופע עם אומן – הופעת סטנד אפ, דראג קווין, חשפן או אומן חושים הוא חלק אינטגרלי "מהביצה המקומית" לכל מה שקשור במסיבות רווקות. כדאי לבדוק מהיכן מגיע אומנית או האומן, מה משך הפעילות ומה היא כוללת. מומלץ שהמופע יערך לפני הבופה או אחריו בטח לא בזמן שאתן אוכלות. מופע יכול להיות בשילוב הבנות או כחלק פסיבי. שאתן צוחקות ונהנות ממופע מדהים.

מפעיל / מפעילה של סדנה –  סדנת צחוק ואימפרוביזציה, סדנת ריקודי בטן, סדנת אלכוהול, סדנת שף, סדנת סקסולוגיה  הן חלק קטן ממגוון אדיר של סדנאות למסיבת רווקות. אבל חשוב מאוד לזכור שכאן לחברות יש תפקיד חשוב מאוד שכן הן אלה שאמורות "לעשות את הקרחנה" כאן הן אלה שצריכות להכנס "לדודה": או "מאנצ'" ולסחוף את החברות לחוויה חדשה.

מרצה עם הרצאה מרתקת - בחירת מרצים או מרצות למסיבה צריכה להיות כזאת שהתוכן יהיה שווה, עשיר, מרגש וכזה שיקלע לטעם של החברות וכלת השמחה. חשוב לראות קטעי יוטיוב ולוודא שמשולב הומור בהרצאה.

 

ארגון כיבוד למסיבת רווקות

לכיבוד יש חלק חשוב אבל לא המשמעותי ביותר. אוכל מגוון תמיד משאיר טעם טוב בפה אבל זאת תהיה טעות אם את מיטב הכסף תוציאו על האוכל אלא אם זה הקונספט. ניתן ללכת על קונספט חלבי או בשרי. לפניך 5 קטגוריות לבחירת כיבוד עשיר:

1.פלטות פירות וירקות טריים – סלט פירוט, דגנים, ירקות קלויים או חיים.

2.מאפים – סגנונות של לחמים ולחמניות, פיצות, לזניה, קיש, פסטות, ניוקי, רביולי,

3.פלטת דגים וגבינות- פירות ים, סושי, גבינות בקר וצאן, גבינות קשות ורכות, דג סלומון,

4.בשרים – פלטות של נקניקים, בשר צלוי, בשר כבש, בקר, עוף.

5.קינוח – חלבי, פרווה, עוגה רטובה, עוגה יבשה, מאפינס, פנקייק. מוצרי שוקולד.

המטרה שיהיה מגוון רחב ככול האפשר ולכן מכל קטגוריה כל אחת יכולה לבחור במטרה שלא יהיו שני לזניות או שתי פיצות שכל אחת תביא. כדאי מאוד לברר מי רגישה ללקטוז, אם יש צמחונית או טבעונית וכו.... טיפ למסיבת רווקות בהקשר של אוכל תמיד אפשר להזמין שף שיעשה יחד את הארוחה.

 

ארגון אלכוהול למסיבת רווקות

תפקידו  של אלכוהול הוא חברתי ובדומה קצת לקפה. ברגע ששותים קל יותר להשתחרר. ישנם מגזרים שאוהבים לשתות יותר. אם הקונספט הוא של הרבה שתיה חשוב לאכול משהו שמנוני כמו לחם עם חמאה שיעזור "לעקל" את האלכוהול. . יין לבן לאוכל חלבי ואדום לבשרי.  אפשר להתחיל עם שמפניה לחיי הכלה ולהמשיך עם צ'יסר טוב. משקאות אנרגטיים הולכים עם וודקה. ופונץ מועלה ליום חורף סגרירי.

 

ארגון מקום למסיבת רווקות

אפשר לעשות מסיבת רווקות כמעט בכל מקום ובתנאי שהוא מביא את הקונספט והצרכים שלכן למסיבה. מסיבת רווקות בקיץ יכולה להעשות על חוף הים, בבריכה, אוהל בדואי, או בשייט לאומת זאת בחורף מתאים מאוד מקומות כמו ווילה עם בריכה פנימית, צימר, לופט, חדר קריוקי, ספא ושכירת קראוון למסע מטורף.. מסיבת רווקות בבית מתאימה במיוחד כשיש חברה רווקה או גרושה בלי ילדים. כל סלון יכול לשמש פלטפורמה מעולה למסיבה ואין צורך להתבייש. בסופו של דבר זה עניין של תקציב. זכרו אתן עושות את האווירה.

 

שאלון למסיבת רווקות

אחד מהמשחקים הכי פופולאריים למסיבת רווקות הוא שאלון שבו החברות צריכות לענות עד כמה הן מכירות את הכלה והכלה צריכה לענות על השאלון עד כמה היא מכירה את בעלה לעתיד. אז אפשר לראיין את חתן השמחה לפני ואפשר לבנות שאלון מעולה ב-khoot ואז לבחון ולענות מול מסך.

 

משחקים למסיבת רווקות:

1. "משחק אמת ושקר" – כל חברה צריכה לספר שני סיפורים על כלת השמחה מתוך הכרותה. אחד אמת והשני שקר. והכלה צריכה לזהות.

2. "שרת החפצים" – כל חברה מביאה חפץ הקשורה לזוגיות או לכלה ומאחוריו סיפור

3.מה הסקס שלך? – מכינים מראש שאלות הקשורים לחיי סקס בריאים ומגוונים. מעלים שאלה. כל אחת צריכה לכתוב מי לדעתה עושה זאת. ובסוף מקריאים שאלה וכל אחת מקריאה את התשובה ושם הבחורה.

4."מפרגנות" – הבנות עומדות אחת ליד השניה כשלכל אחת יש חצי דקה לפרגן לזאת שמולה.

5."לצחוק בפנים" – כל הבנות עומדות ומחזיקות ידיים וכולן צריכות לצחוק ביחד כשהכלה עומדת באמצע.

6. "ספרי מי את" – משחק הכרות משעשע שבה משיבים בזוגות לכל אחת יש שתיים וחצי דקות לספר את קורות החיים שלה. זה יכול להיות משפחה, עבודה ויכול להיות על סקס וזוגיות ולאחר מכן החברה למשחק משתפת ובסוף כל אחת מספרת על השניה.

7."תחרות ריקודים" – כל הבנות מתחילות לרקוד. האחרונה שנשארת לרקוד מנצחת.

 

ברכה למסיבת רווקות

כל אחת יכולה לכתוב ברכה למסיבת רווקות. קצרה, ארוכה, מרגשת, פרקטית. את תבחרי מהמקום שאת באה איתו ומה המסר שאת רוצה להעביר. נהוג לחלק להתחלה, אמצע וסוף.

התחלה  - כדאי לפתוח עם זיכרון משותף. זה יכול להיות זכרון שהלחיץ, הרגיז, הצחיק. ספרי משהו פיקנטי, שחלק מהחברות או קרובות המשפחה לא יודעות.  רשמי מהן תכונות האופי של כלת השמחה שיש כאלה שאוהבים ויש כאלה שלא וסיימה במילה והיום... דברי על הערכים שהיא מאמינה בהם והישגים שלה בתחום המקצועי, הזוגי ובכלל.

אמצע – הכירי לה תודה על ההכרות ביניכן. צטטי שיר שאהוב עליך או עליה. הודי לה על דברים שהיא עשתה במיוחד בשבילך.  אם יש אישיות מעצימה שהיא אוהבת הזכירה אותה, כולל אנשים שהתחתנו בתאריך חתונתה.

סוף-  תני ציטוט שאת אוהבת, ביטוי או אפילו ציירי ציור. סיימי במשהו אופטימי. "גם אם יש יותר גירושים במדינה מאחלת שהסטטיסקה שלכם תהיה שונה".  

כשחושבים על ארגון מסיבת רווקות אולי הביטוי הכי נכון  "סוף מעשה במחשבה תחילה"! בהצלחה. 

 

 

יובל בן בסט - מנחה קבוצות וגרפולוג. עורך סדנאות בתחום גרפולוגיה, אסרטיביות, גרפולוגיה, צחוק והומור, לחץ ושחיקה, ניהול זמן, עבודת צוות, שפת גוף בין גברים לנשים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב