דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפולים שונים 

מאת    [ 16/08/2017 ]

מילים במאמר: 362   [ נצפה 2606 פעמים ]

התקרחות היא תופעה נפוצה מאוד בקרב גברים בעשור החל מהעשור השלישי לחייהם, ואפילו אצל לא מעט נשים. כל אחד מקבל את ההתקרחות בצורה שונה ויש לשער שאצל נשים, ההתייחסות היא קשה יותר ודורשת טיפול מיידי. ישנם גברים שלא ייחסו לכך חשיבות, יבינו שכך עובד הטבע ולא יתייחסו לכך, אך יש גברים שהמצב ישפיע על מצב הרוח והביטחון העצמי שלהם, ולכן ירצו לגשת לאחת משיטות הטיפול הפופולאריות.

יש הרבה מאוד דרכים לטפל בהתקרחות וזה מתחיל מהבנה של המצב. טיפול בהתקרחות הוא אינו זול, דורש לא מעט, ולעיתים, אף לוקח תקופה ארוכה. גברים אשר רוצים למצוא פתרון מהיר ויעיל יכולים לפנות לחבישת פאות. לפאות יש הרבה בעיות, ראשית, הן קלות יחסית לזיהוי, נראות לא טבעיות לעיתים, ואפילו יכולות לגרום למבוכה כאשר הן מזוהות או זזות ויוצרות מראה מוזר.

האופציה השנייה והיקרה לא פחות היא התנסות בהשתלת שיער. גם השתלת שיער היא די בעייתית מהרבה מאוד מובנים. ראשית, היא יקרה, היא אורכת זמן רב, ובחלק גדול מהתהליך השיער נראה, אם נגיד את האמת, די מגוחך. גם בסיום התהליך, ההצלחה היא בדרך כלל חלקית וזמנית בלבד, ולכן אנשים רבים מעדיפים כלל לא להתחיל להתעסק עם ההליך הרפואי הלא פשוט הזה.

למלא ולשפר

האופציה השלישית והעדכנית יותר היא שימוש בספריי ייעודי למילוי נקודות קרחות בראש. הספריי החדש הוא ספריי העשוי מקראטין, שהוא אותו חומר ממנו עשוי השיער שלנו, והוא לא רק ממלא את הנקודות הדלילות בראש, אלא גם מטפח וממלא את השיער הקיים. יתרון נוסף של הספריי הוא שהוא זול יחסית, הוא לא דורש התחייבות ארוכה והוא עמיד בפני נזקי מים ומזג אוויר. אפשר גם לקחת את הספריי אתכם כל הזמן לתיקונים כאלו ואחרים, ולקנות מוצרים משלימים שיעזרו להציג ראש בריא ומלא שיער.

כל מי שמבצע טיפול בהתקרחות חייב להבין את היתרונות והחסרונות של כל שיטה ולבחור את מה שמועדף עליו. אין ספק שיש מקרים בהם השתלת השיער נחלה הצלחה ענקית, אך לא כולם מוכנים להתחייב לכזה תהליך. נראה שמבין כל האלטרנטיבות, הספריי החדש הוא זה שפונה לקהל הרחב יותר עקב מחירו וקלות השימוש. הספריי גם מגיע בכמה צבעים וכל אחד יכול למצוא את הספריי המועדף עליו וכמובן, להתנסות לפני שקונים כמות גדולה. הספריי הוא התשובה האחרונה לבעיה הזו, והפתרון הלא רפואי לבעיית ההתקרחות שמפריעה לכל כך הרבה אנשים.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב