דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לחסוך ולזרוק 

מאת    [ 07/08/2017 ]

מילים במאמר: 379   [ נצפה 2639 פעמים ]

כלים חד פעמיים הם פרקטיים מאוד במשרד ואפילו בבית. כל בעל עסק צריך להזמין כמות גדולה של כלים חד פעמיים כדי שההתנהלות במשרד עם מזון ושתייה תהיה קלה יותר

חיסכון הוא דבר חשוב מאוד, הן במשקי בית פרטיים והן בעסקים. לחסוך זה טוב, זה אפקטיבי, וזה אפילו נכון לסביבה. חיסכון מתחיל עם חשיבה על התמונה הגדולה וכיצד אפשר לחסוך כספים מבלי לוותר על הנוחות או על האיכות יותר מדי. כאשר מפעילים משרד גדול או בית עסק עם הרבה אנשים, יש צורך בהרבה מאוד מוצרים חד פעמיים שיאפשרו לעובדים לאכול ולשתות מבלי הצורך של צלחות וסכו"ם מזכוכית.

במקום לספק כלים מזכוכית או סכו"ם יקר יחסית, אפשר להזמין חד פעמי סיטונות ולקבל כמות גדולה מאוד של כלים בסכום מועט יחסית. ככל שקונים יותר, בדרך מקבלים גם הנחה יותר גדולה, וכך שני הצדדים מרוויחים. בעל העסק מקבל כמות גדולה והספק מקבל הזמנת עבודה גדולה והזדמנות למכור חומרים רבים.

הזמנת חד פעמי סיטונות היא נכונה וחסכונית מאוד לאורך זמן. גם אם נראה שכלים אחרים ניתן לשטוף ולבצע שימוש חוזר, הרי שכלים סופם להישבר ולהתלכלך, במיוחד כשמדובר במשרדים גדולים. זה לא פרקטי ולא עוזר לאף אחד. במשרדים גדולים ידוע שעדיף להשתמש בכלים חד פעמיים, והאיכות לא משנה כל כך, לבטח אם שותים שתייה קרה או חמה, או משתמשים בסכו"ם חד פעמי כדי לאכול.

קונים יותר, אך חוסכים יותר

במשרדים גדולים יש גם הרבה אירועים ושתיות, וזה לא פרקטי להוציא כל הזמן כלים רב פעמיים. קל מאוד לשלוף את הכוסות והצלחות החד פעמיות, למלא אותם באוכל וממתקים ולקבל אירוע נחמד לכל העובדים. כשמזמינים חד פעמי סיטונות למעשה חושבים לזמן ארוך, כי ככל שקונים יותר, בחישוב כללי, גם חוסכים יותר.

יש המון חברות המספקות את כלים חד פעמיים, ולעיתים בכמויות מאוד גדולות. זה תלוי בגודל המשרד, אך תמיד עדיף שתהיה כמות גדולה של כלים חד פעמיים בארונות, הן במשרדים גדולים והן במשרדים קטנים. זה יותר נוח, ויותר פרקטי להתנהל כך – פשוט משתמשים וזורקים לפח, מבלי צורך לשטוף או להתנהל עם כלים שהשתמשו בהם מאות פעמים בעבר.

לא רק בבתי עסק, אלא גם בבתים פרטיים טוב שיהיו הרבה כלים חד פעמיים. נוח מאוד לשתות מים בכוסות חד פעמיות ולעיתים אף להשתמש בסכו"ם חד פעמי, מאשר להעמיס על המדיח, או על מי שתורו לשטוף כלים. כשמזמינים חד פעמי סיטונות, פותרים הרבה מאוד בעיות, הן בבית, ולבטח במשרד.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב