דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לארגון חתונה 

מאת    [ 02/08/2017 ]

מילים במאמר: 528   [ נצפה 2214 פעמים ]

הצעת נישואין? זו רק ההתחלה

אנשים רבים חושבים זמן רב אם זה הרגע הנכון להציע נישואין. אחרי שהגבר בדרך כלל הוא זה שאוזר אומץ ושואל את החברה שלו לפי המסורת שהתפתחה בישראל ובעולם, הגיע הזמן לצאת מהשוק ולהתחיל להתייחס לדברים החשובים באמת: איך מתחילים לארגן אירוע כל כך גדול. יש אנשים שנוהגים לשכור מארגן חתונות שידאג להם להכול אבל אז צריך להיפרד מעוד כמה אלפי שקלים מה שמתווסף להוצאות גדולות בכל מקרה. אפשר לארגן את החתונה לבד ועם סידורים והכנות מסודרות לא תפספסו כלום.

המדריך המלא לארגון חתונה


    • אנשים רבים נוטים להילחץ מהחתונה אך אין להם באמת סיבה. חשוב לזכור שלמרות שחתונה עולה הרבה כסף, בישראל נהוג לבוא לחתונה עם צ'ק או כסף מזומן מה שבדרך כלל מכסה את רוב ההוצאות ובחלק מהמקרים הזוג אפילו יוצא ברווח. אחד הדברים החשובים הוא להיערך כספית לאירוע ולהציב לכם גבולות, כמה מתוך התקציב יילך לאולם האירועים, כמה מזה יילך לדיג'יי, עד כמה אתם מוכנים להשקיע בהפקה וגם כמה כסף צריך להשאיר לירח הדבש שיהיה לכם לאחר מכן.


    • בחירת המקום בו תתחתנו הוא הבחירה הכי חשובה. תהיה לכם דילמה לא פשוטה בין גן אירועים לאולם אירועים ולכן כדאי שתקבלו את ההחלטה הכי שקולה שתוכלו להגיע אליה. חשוב מאוד לסגור כמה שיותר מהר את אולם האירועים או גן אירועים, תלוי מה בחרתם, כיוון שהתאריך הוא זה שינחה אתכם בקביעת כל שאר ההזמנות כמו צוות צילום ודיג'יי. חשוב לבחור תאריך מרוחק בצורה מספקת אך לא מוגזמת כדי להשאיר לכם זמן לארגן הכול.


    • עוד אחת מהבחירות הגדולות ביותר שצריכות להיות לפחות למישהו מבני הזוג זו שמלת הכלה. שמלת הכלה היא אחד הדברים הסמליים ביותר שיש בחתונה ובלעדיה זה לא ייראה כמו חתונה. שמלת הכלה היא גם מההוצאות היותר גדולות שיש בחתונה והמחיר של השכרה שלה ליומיים בלבד יכול להגיע עד עשרת אלפים שקלים, ועוד לא דיברנו על שמלות יוקרה אלא על שמלות רגילות שמושכרות על ידי רוב הציבור.


    • יחד עם שמלת הכלה, בחירת גן אירועים ושאר ההתעסקויות ניתן גם למנות את הקייטרינג, הדיג'יי, צוות הצילום האיכותי וכמון צוות הפקות לכניסה מרשימה. כל אלו חשובים ביותר ומומלץ לקחת את הזמן בבחירה קפדנית ושקולה. כל הקריטריונים האלה חשובים מאוד כדי שהחתונה שלכם תהיה מוצלחת ואם נדמה לכם שמשהו מהם לא חשוב, תתפלאו לגלות שבלעדיהם האירוע שלכם הרבה פחות נוצץ.


    • כל האלמנטים האלו יהיו בחירות חשובות מאוד בחתונה שלכם ואסור לשכוח שבסופו של דבר מלבד אירוע קדוש ומרגש, מדובר במסיבה אדירה שאתם צריכים לזכור לאורך שנים ארוכות. חלק מהאנשים מגיעים כדי לקבל ארוחה דשנה ולכן אסור לנטוש את התחום הקולינרי, מצד שני יש אנשים שמגיעים כדי לקבל הופעה ולכן מומלץ לחשוב על אטרקציות מתאימות שיהיו מעניינות למוזמנים וכמובן אסור לשכוח את הדברים הקטנים והחשובים כמו הסעות לחתונה והזמנות ראויות שנשלחות בזמן.

אל תשכחו להירשם כזוג נשוי

אנשים רבים נמצאים כל כך בלהט של ארגוני החתונה עד שהם שוכחים שזהו רק טקס. בסופו של דבר הטקס הזה הוא מסורתי וסמלי אך מי שרושם אתכם באופן רשמי כזוג נשוי זה הגופים הממשלתיים במדינה. אתם צריכים להירשם כזוג נשוי ברבנות או להירשם כזוג שחי חיים משותפים במשרד הפנים כדי להיות מוכרים כבעל ואישה. זו השלב שאנשים רבים לא מייחסים לו חשיבות אך גם הוא צריך לקרות מתישהו וכדאי לבצע אותו מיד לאחר החתונה.

המאמר בשיתוף עם פורטל www.dday.co.il


מגוון מאמרים וטיפים לארגוני חתונה ואירועים נוספים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב