דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות שיווקיים לעסקים 

מאת    [ 30/07/2017 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3893 פעמים ]

בימים שלנו, ימים בהם יש תחרות חזקה כמעט בכל תחום אפשרי, ימים בהם האינטרנט מהווה כפלטפורמה המרכזית לבחירת שירותים ומוצרים שונים, כל עסק, חברה, מפעל או ארגון משקיעים זמן, אנרגיה וסכומי כסף לא מבוטלים בשיווק, מיתוג ופרסום. לאחר שניתחנו את קהלי היעד שלנו, בדקנו את המתחרים שלנו, את השוק, בנינו תכנית עסקית על פיה אנו פועלים, עלינו לתחזק את העסק שלנו מבחינה שיווקית כל הזמן. הנה כמו מוצרים ושירותים שיכולים לסייע לכם בתהליך הזה…

מוצרי דפוס

מוצרי דפוס מתאימים לעסקים וחברות מתחומים שונים, בעיקר כאלה המתפרסמים מקידום ומכירה של מוצרים מסוימים כמו למשל מוצרי קוסמטיקה, ביגוד, שירותים קוסמטיים ורפואיים, פתרונות אחסון, עיצוב פנים ועוד.       


    • רול אפ - רול אפ נחשב לאחד ממוצרי הפרסום המבוקשים ביותר עבור בעלי עסקים וחברות. מדובר בעצם בסוג של באנר מודפס, שלט המתגלגל כלפי מטה ומעלה לפי הצורך. הרול אפ מוצמד למתקן אלומיניום קל וניתן לגלגל אותו בכל שלב ולהכניס אותו לתיק נשיאה נייד. הניידות שלו היא גם היתרון שלו שכן ניתן בקלות להעבירו ממקום למקום, לקחת אותו לתצוגות, לתערוכות, דוכנים, מיצגים ועוד מגוון של אירועים בהם אתם והעסק שלכם לוקחים חלק פעיל. אפשר להדפיס עליו מידע לגבי המוצרים שלכם, מבצע חד פעמי שאתו אתם יוצאים ועוד…
    • הדפסת פוסטרים - הדפסת פוסטרים לרוב מתבצעת בשיטת ההדפסה הדיגיטלית מה שמאפשר לנו מצד אחד להדפיס פוסטרים במגוון של גדלים ומצד שני להנות מהדפסה איכותית ברמת רזולוציה גבוהה. הדפסת פוסטרים מתאימה גם כן לרול אפים ולמתקני תצוגה, ליצירה של שלטים עבור העסק שלנו, פופ אפים ומגוון של מוצרי פרסום אותם נוכל לתלות בכל מקום.
    • מוצרי פרסום ומיתוג - קיימים אינספור מוצרי פרסום ומיתוג לעסקים. חלקם מתאימים לשימוש יומיומי עבור העובדים שלנו במטרה לחזק את הקשר שלהם כלפי החברה כמו למשל עטים עם לוגו של העסק, מחברות, כיסויים לסמרטפון או לטאבלט, פולדרים, גלויות עם הלוגו של העסק ועוד. יש גם מוצרי מיתוג שמתאימים ללקוחות כמו למשל חולצות, קלמרים, יומנים, לוחות שנה, תיקים וכדומה.

פתרונות אינטרנטיים

מאוד חשוב להשקיע בתהליך פרסום ושיווק באינטרנט בהתאם לסוג העסק, התחום בו הוא עוסק וקהלי היעד שלו. הנה כמה מהשירותים הבולטים ביותר.


    • פייסבוק - עמוד עסקי שמנוהל בצורה מקצועית מעודד הגדלה של החשיפה, מייצר המון תנועה ומסייע בהגדלת המכירות שלנו.
    • קידום אורגני ו/או ממומן - אם יש לכם אתר אינטרנט תדמיתי או חנות אינטרנטית, מומלץ להשקיע בקידום אורגני בגוגל או בקמפיין ממומן על פי מילות המפתח שרלוונטיות לעסק שלכם וכך לייצר לקוחות חדשים לעס שלכם מגוגל. 
    • ניהול ערוץ פייסבוק, חשבון אינסטגרם ובכלל רשתות חברתיות - פרט לפייסבוק, גם לרשתות החברתיות האחרות יש פוטנציאל שיווקי אדיר ולכן כדאי לנצל כמה שיותר פלטפורמות שמתאימות לכם. 

מחפשים פתרונות דפוס נוספים? כנסו עכשיו לאתר של ברוך שטרן: http://steb.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב