דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיני יום הולדת 

מאת    [ 24/07/2017 ]

מילים במאמר: 366   [ נצפה 2425 פעמים ]

בנות קטנות אוהבות לרוב לחגוג ימי הולדת בצורה נורא נשית וילדותית. הרבה בנות אוהבות גיבורות כמו הנסיכות אלזה ואנה מפרוזן והטרנדים הולכים ומשתנים כל הזמן. הקונספט נשאר דומה – דמויות נשיות, חביבות והרבה צבעים כמו ורוד, תכלת ולבן. אין לדעת מה יהיה הטרנד הבא, אך כוכבת ילדים אחת שתמיד תהיה פופולארית היא מיני מאוס.

מיני מאוס היא אותה חברה של מיקי מאוס האלמותי והיא למעשה התגלמות הדמות הנשית המיתולוגית לילדים. היא חביבה, מצחיקה, נשית ופונה לקהל רחב של בנות מגילאי 4 עד תחילת שנות העשרה. כאשר הילדה הקטנה רוצה יום הולדת עם דמות מסוימת, אפשר לבצע מיני מאוס יום הולדת שיעניק לה חוויה נהדרת.

למיני מאוס יש הרבה מאוד מוצרים ובגלל שהיא דמות אלמותית ולא טרנדית, המוצרים גם זולים בצורה מאוד משמעותית. החל מקלמרים, דרך בלונים, כוסות, שרשרת דגלים, מפת שולחן ודגלים קופסאות לפופקורן, קשתות ועד להזמנות ליום הולדת עצמן. אפשר להשיג המון מוצרים בזול ולתת הרגשה של עושר וסטייל מבלי לקרוע את הכיס.

נוח ואלמותי

יש הרבה מאוד מקומות שמתמחים בציוד לימי הולדת ובהרבה מקרים, ימכרו גם סטים שלמים של אותו נושא במחיר מוזל. אפשר למצוא חנויות במקומות כמו דרום תל אביב או איזורי תעשיה שונים במרכז, אבל אפשר למצוא גם באינטרנט, להזמין ולקבל את המשלוח עד הבית בעלות מינימלית.

כהורה עורך לילדתו מיני מאוס יום הולדת הוא למעשה נותן לה ולכל האורחות פרצוף מוכר שהם יוכלו להזדהות איתו. המחירים אינם גבוהים והבנות יכולות ליהנות מיום הולדת צבעוני ועשיר גם מבלי שההורים הוציאו הרבה מאוד כסף. כיום יש טרנד של עריכת ימי הולדת יקרים ומפוצצים ולא כל הורה יכול לעמוד בכך, מה שגורם להרגשה של תסכול אצל ההורה ודכאון אצל הילדה. כאשר עורכים מיני מאוס יום הולדת העלויות הם לא בשמיים, אך הרמה הגבוהה נשמרת.

ילדים זוכרים את ימי ההולדת שלהם בגילאים קטנים ונשענים עליהם לשנים הבאות. יש הרבה מאוד אפשרויות של נושאים וקנייה של ציוד, אך עדיף לפנות למכנה משותף יחסית נמוך. כולן מכירות את מיני מאוס, כולן מעריצות אותה וכולן אוהבות את המרצ'נדייז שלה. הטרנדים ימשיכו להשתנות ולהתעדכן מדי תקופה. היום זה פרוזן ומחר זה משהו אחר. מיני מאוס כאן כדי להישאר, היא לא הולכת לאף מקום ותמיד הפרצוף שלה יזכיר לנו את הילדות שלנו, בין אם אנחנו הורים, ילדים או אפילו סבים וסבתות.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב