דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כדאי לכם להזמין הזמנות לחתונה בשקל? 

מאת    [ 21/07/2017 ]

מילים במאמר: 385   [ נצפה 2855 פעמים ]

אם אתם מתכוננים לקראת החתונה שלכם וכעת הנכם עורכים סקר שוק לגבי ספקי שירות שונים, ודאי נתקלתם בתופעת ה"הזמנות בשקל". האם מדובר בעסקה כדאית שתחסוך לכם מאות שקלים או מדובר באחת הפיקציות של ספקי שירות. במאמר זו נסקור את הנושא.

איך השתנה המחיר?

עוד לפני מספר שנים לא יכולנו לדמיין אפשרות של רכישת הזמנות לחתונה  במחיר כל כך נמוך- שקל אחד להזמנה. מחיר ההזמנות היה גבוה משמעותי ויכל להגיע ל- 10 שקלים להזמנה ואף יותר. זוגות מתחתנים רבים העדיפו פעמים רבות משיקולים כלכליים להדפיס את ההזמנות במדפסת הביתית. כמובן איכות ההזמנה הייתה ירודה, אך כאשר אין תקציב פנוי להזמנות חתונה זה היה הפיתרון המיטבי לאותה תקופה.

התקדמות טכנולוגית בתעשיית הדפוס

עם השנים תעשיית הדפוס התקדמה עד מאוד, ואכן היום ניתן להפיק מוצרי דפוס שונים במחירים מאוד נמוכים, שלא הכרנו קודם. ומה לגבי האיכות? האיכות נשארה אותה איכות ואף השתפרה. מלבד לאיכות המשופרת, מחיר המשתלם יותר גם מהירות ההדפסה גברה, והיום ניתן להפיק כמויות גדולות של הזמנות תוך מספר שעות בלבד. בעבר, כאשר זוג רצה להדפיס הזמנות לאירוע שלהם, זה יכל לקחת מספר ימי עבודה. כיום, לעומת זאת, הכל נהיה מהיר יותר ונגיש יותר.

הזמנות בשקל

בימינו בחלט ניתן להשיג הזמנות בשקל לכל אירוע הודות להתקדמות הטכנולוגית ותהליכי התייעלות שונים. הזמנות בשקל בדרך כלל מודפסות על צד אחד בלבד על גבי גודל סטנדרטי של נייר כרומו. במידה והנכם מעוניינים להדפיס הזמנות דו צדדיות תדרשו להוסיף תוספת כספית, ועדיין המחיר יהיה זול משמעותית לעומת ההזמנות של פעם.
את ההזמנות בשקל ניתן להשיג דרך חנויות אינטרנטיות של בתי דפוס. זוהי אינה הזמנה מעוצבת באופן אישי לצד מעצבת גרפית. בתי דפוס מתקדמים מציעים לקהל לקוחותיהם מערכת אינטרנטית ידידותית מאוד המאפשרת להתאים תבנית עיצוב שנבחרה לאירוע שלכם. לרוב, האתרים כוללים עשרות, ולעיתים אף מאות תבניות עיצוב שונות, כך שאין בעיה למצוא את העיצוב המתאים לחתונה שלכם.
שימוש במערכת פשוט מאות. בדרך כלל ישנם שלושה שלבים עד שמגיעים לטופס ההזמנה. בכל שלב כתוב בדיוק מה יש לעשות וכיצד להתנהל במערכת המקוונת. בכל שלב ניתן ליצור קשר טלפוני עם ספק השירות ולקבל ממנו תדרוך בעל פה.

לסיכום, הזמנות בשקל אינה פיקציה ובהחלט ניתן להדפיס הזמנות בעלות כל כך נמוכה. כדאי לזכור שמדובר בהזמנות בהדפסה חד צדדית כאשר את העיצוב של ההזמנה בוחרים מתוך תבניות מוכנות בעלות גמישות מסוימת המאפשרת להתאים הזמנה לאירוע שלכם.

בית דפוס Print2go הינה חנות אינטרנטית לעיצוב שלל מוצרי דפוס ב-3 שלבים בלבד: הזמנות לחתונה, כרטיסי ביקור, פנקסי חשבוניות וקבלות, ברכונים, חותמות, פליירים, מדבקות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב