דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לשדרג את השירותים 

מאת    [ 12/07/2017 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2011 פעמים ]

המקום שנתפס כמלוכלך והכי לא נעים בבית הוא השירותים. למרות שבניגוד לשירותים הציבוריים, השירותים הפרטיים כן מתוחזקים ושומרים על רמת היגיינה גבוהה יחסית, השירותים הם עדיין מקום בו אנחנו עושים את צרכינו. מבחינת היגיינה, פשוט צריך לנקות ולתחזק, אך מה עם שיפור הנראות? גם שם יש הרבה מה לעשות.

את השירותים אפשר להפוך די בקלות למקום יפה לעין ומזמין. בעזרת אביזרים כמו מחזיק נייר טואלט או דיספנסר לסבון, אפשר להעניק לשירותים אלמנטים של סדר ונוי. יש הרבה מאוד פסלים, בשמים ריחנים או תוספות מעניינות בעזרתם אפשר לייפות את המקום. עם זאת, כשזה נוגע לפונקציונאליות, חשוב מאוד להשתמש באביזרים ריאלים כמו מחזיק נייר טואלט או מתקן לייבוש ידיים.

נוח ומזמין

בסופו של דבר, אפשר להפוך את השירותים הביתיים למקום מאוד נוח ומזמין. בעזרת אווירה שנוצרת על ידי ריח ונוחות שנוצרת באמצעות דיספנסרים ומחזיקים מתאימים, כיף מאוד להיות בשירותים. בחלק גדול מהשירותים יש גם מקלחות, וגם שם אפשר לייצר תוספות שיהפכו את המקלחת החמה בימי החורף לנעימה עוד יותר.

עם תוספות כמו מחזיק נייר טואלט איכותי אפשר לא רק לשפר את השירותים, אלא גם לחסוך. כאשר אין מחזיק נייר טואלט, אנשים נוטים להשתמש בהרבה יותר נייר ממה שהם צריכים. מחזיק נייר טואלט מגביל את השימוש ובכך מהווה גם כלי חסכוני. ישנם מחזיקי נייר טואלט שמסוגלים להחזיק יותר מגליל אחד, וכך גם מונעים את הצורך לשים גלילים במקומות מוזרים.

להביא את הקדמה

גם במקרה של דיספנסר לסבון או לניירות, הסיפור הוא דומה. המכשירים הללו חסכוניים מאוד ומונעים בזבוז מיותר ופגיעה גם באיכות הסביבה. ישנם גם מכשירים מתקדמים שעובדים על חשמל ובכך בכלל מביאים את הקדמה אל חדר השירותים. ניתן כמובן גם להוסיף מתקנים נוספים כמו מתקן טיהור אוויר, מתקן בישום אוויר, מתקן סבון קצף אלקטרוני, מתקן לנייר אסלה במקומות ציבוריים ומתקן תלייה למברשת האסלה. ככל שישנם יותר מוצרים בשירותים, כך בסופו של דבר הם יהיו נקיים וחסכוניים יותר.

השירותים לא צריכים להיות מקום מוזנח רק בגלל שהביקורים בהם הם קצרים באופן יחסי ואף אחד לא נשאר שם מעבר למה שהוא צריך. כל מקום בבית צריך להיות מצוחצח ונקי כדי שיהיה נעים לשימוש הן לבני הבית והן לאורחים. עם מתקנים מתאימים כמו מחזיק נייר טואלט ודיספנסרים שונים של סבון וניירות ניגוב, אפשר להשיג חדר שירותים יפה, פונקציונאלי ואפילו חסכוני.

רונן יעקב




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב