דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עולם של נוחות ובריאות 

מאת    [ 09/07/2017 ]

מילים במאמר: 605   [ נצפה 2257 פעמים ]

לחסוך בעלויות

אין ספק ששורת ההוצאות סביב הרכב בהוצאות החודשיות או השנתיות הינה משמעותית, אחזקת רכב על כל המשתמע מכך הינה יקרה לכיס של הישראלי המצוי, זו הסיבה שהרבה אנשים משתמשים ברכב מהעבודה או לחילופין מתניידים בעזרת התחבורה הציבורית, הדרכים הללו הינן פחות פרקטיות והתלות באחרים יכולה להטריד ממש. אבל מצד שני הינן חסכוניות. הנסיעות הינן זולות וההוצאות בהתאם לכך קטנות.

לתדלק בחשמל

האופניים החשמליות פתרו את בעיות העלות של הנסיעות, אופניים חשמליות הינן כלי תחבורה זו יעיל ונוח, הן יכולות לנסוע למרחקים גדולים בעלות נמוכה מאוד, המנוע הפועל בעזרת בטרייה נטענת יכול להניע את הרכב שעות ארוכות תחת הטענה של חשמל בלבד, כך שכל הביקור בתחנת הדלק וההוצאות הגבוהות הנלוות לה אינן קיימות כלל.

עולם נקי

נסיעה באופניים חשמליות הינה ידידותית לסביבה ואינה פולטת רעלים בכל נסיעה, עובדה זו גורמת להן להיות אהובות על אנשים כאלו שרואים לעצמם שליחות לשמור על עולם מאוורר ונקי יותר, הנסיעה באופניים החשמליות המחליפה לא אחת את המכוניות יכולה למנוע בצורה משמעותית זיהום אוויר ולהפוך את העולם לנעים יותר ונוח יותר עבור כולם.

 אופן לכל אחד

 אופניים חשמליים בגבעתיים מתאימים לעובדים כמו לסטודנטים, הם יכולים לשמש אותם בכל נסיעה קצרה כמו גדולה ולמנוע מהם המתנה ממושכת בפקקי תנועה ארוכים ומשתרכים, נסיעה באופניים חשמליים יכולה גם לחסוך את הזמן הארוך שמתבזבז על חיפוש חנייה, הצורה הפשוטה בה ניתן להחנות את האופניים חוסכת זמן יקר ועלויות יקרות עבור הנוסע.

  נוחות בכל גיל

 לא בכדי אופניים חשמליים הפכו לאהובים מאוד על צעירים כמו על מבוגרים, נוחות הנסיעה בהן והגמישות גורמת לנוחות בלתי רגילה לנוסע, במיוחד לאנשים כאלו שהיו תלותיים בתחבורה ציבורית או לחילופין בהסעות אבל ללא ספק האנשים שבזבזו זמן ארוך על המתנות בפקקים ובחיפוש אחרי חניה יכולים ליהנות לא פחות מכך מהאופניים הללו.

תבחר להיות גמיש

האופניים החשמליות שנעשו מקובלות ושימושיות מאוד בשנים האחרונות מבטיחות מקסימום הנאה במינימום מאמץ, צריך לבחור נכון את האופניים שלך על מנת שתוכל ליהנות באמת

מודעות המשפיעה על ההוויה

אין ספק שהמודעות להגנה על סביבה ירוקה ונקייה מזיהום אוויר עשתה שינוי כל שהוא לאנשים בראש, העובדה שעמותות וארגונים למיניהם משקיעם משאבים רבים על מנת להבטיח שכל אחד מהאזרחים יבין את המשמעות של השימוש שלו בחומרים שונים ובהשפעה שלו על הסביבה ועל העולם כולו מראה את אותותיה, ניתן לראות את ההשלכות בכל תחומי החיים, אנשים מבקשים לצרוך מוצרים ידידותיים לסביבה, מוצרים שיבטיחו מינימום נזקי זיהום אוויר.

רכב מוגן ומגן

אחד האמצעים היעילים ביותר בהגנת הסביבה הם הרכבים החשמליים ובראשם האופניים החשמליות, האופניים החשמליות מאפשרות, גמישות, נגישות וניידות הרבה יותר מהרכבים המוכרים והשימושיים, ובנוסף האופניים החשמליים חוסכים את זיהום האוויר הנגרם מהרכבים הרגילים, השימוש באופניים חשמליים מאפשר רגיעה בכל מה שקשור בהתנעה על יד מנוע בעירה פנימי. הן מונעות בעזרת מנוע המופעל על אנרגיה חשמלית ומונעות בעירה הגורמת לזיהום.

הנגשה לכל אחד

האופניים החשמליות מלבד היותן ידידותיות לסביבה, הן מאפשרות מקסימום נגישות לכל מקום בכל עת, האופניים החשמליות אינן צריכות להשתרך מאחורי טור מכוניות ארוך, הן יכולות לנסוע לצדו ולעקוף את הרכבים הגדולים והמסורבלים וכך לא לבזבז זמן יקר של המתנה על הכבישים, רוכב האופניים יכול לבחור לעצמו את המסלול ולדעת בבטחה שאין מי שיוכל לעצור בעדו.

להיות אהוב ומוכר

 האופניים החשמליים רצויים מאוד על ידי הרשויות ולכן הותקנו עבורם מתקני חנייה כמעט בכל מקום, כך שגם פתרון החנייה הינו זמין ונוח, פשוט מאוד מגיעים למקום חנייה, אין צורך לבזבז זמן יקר על חיפוש חניה פנויה אלא מיד ניתן להחנות ולהמשיך בשגרה, דבר החוסך זמן בצורה משמעותית.

אופניים חדשות ומבריקות

אין ספק כי אופניים חשמליות עם המעלות הרבות שלהן הפכו להיות טרנד, הן נראות מבריקות מכל זווית, נוחות, גמישות, ניידות, אופנתיות ועוד, האופניים מאפשרות תנועה חופשית ויחד עם זאת גם חסכונית, פשוט ליהנות מהחיים כמעט בחינם.

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב