דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיתוג אישי לסוכני נדלן ברשת ארצית חזקה וממותגת 

מאת    [ 30/06/2017 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2321 פעמים ]

אני המותג!

לא במקרה אנחנו מספר 1! הוא סלוגן שמוביל את קמפיין הפרסום הנוכחי של חברת התיווך הגדולה בישראל. ואכן ' המספרים  והמחקרים מוכיחים שלא במקרה החברה וסוכניה הם המותג החזק והעקבי בישראל בשנים האחרונות. זו כבר השנה השלישית ברציפות, שהחברה נבחרה כסופר ברנד בישראל. הבחירה במותג הרשת כמוביל בישראל היא תוצאה של השקעה כספית משמעותית, ארוכת שנים, בפרסום ושווק הרשת ושמירה על קו פירסומי אחיד,  של הרשת ומאות הסוכנים הפעילים.

 

המודעות למותג  הבינלאומי  (הנעזרת והבלתי נעזרת) ממשיכה לעלות ולהציג שאין כמעט ישראלי שלא מכיר את המותג. רבים מציינים את שמה  כרשת התיווך הראשונה באסוציאציה שלהם בתחום תיווך נדל"ן. ואכן הרשת הגדולה בישראל עם כ 100 משרדים וכ 1000 סוכנים פעילים, הפוגשים מידי יום אלפי מוכרים וקונים, ממשיכה לגדול ולהתפתח ולהגדיל באופן משמעותי את נתח השוק שלה.

 

כל יועץ נדלן  מרגיש היטב את עוצמת המותג בכל פגישה ופגישה עם הלקוחות.  ואולם, כולנו מבינים כי הדחיפה המשמעותית של המותג  והרשת  למרות עוצמתה איננה מספקיה. סוכן נדל"ן חייב במקביל  להמשיך ולטפח את המותג העצמי האישי שלו במקביל למותג הרשת העוצמתי. חיזוק המותג האישי מבוסס בצורה ויזואלית בנוסף לסממנים של מותג הרשת על השם שלי, התמונה שלי, וכמובן הטלפון הנייד שלי שחשוב שיהיה זמין ונגיש לכלל הלקוחות המעוניינים להיעזר בשרותי הסוכן.

קידום המותג האישי/פרטי במקביל למותג הרשת  מחזקת כמובן את שני המותגים, רק  שהסוכן הוא המותג הצעיר והחלש יותר, והוא נהנה מההשפעות של המותג החזק והמוביל עליו, ולכן מנכס לעצמו ערכים ונכסים של מותג חזק ומוביל.

יחסית לעסק מקומי, בפריסה גאוגרפית מצומצמת – בהשוואה לפרסום ארצי, הכלים העומדים לרשתו של היועץ הם רבים ומגוונים. יועץ נדלן המעוניין לקדם את המותג האישי יפעל באמצעים המוכרים עוד מהמאה הקודמת  כגון חלוקת גלויות, פרסום בעיתונות מקומית, שלטי חוצות מקומיים, לוחות מודעות, ובנוסף, יפעל לקדם את עצמו ברשתות החברתיות השונות, בדיוור למאגר לקוחות ופונים  ובקידום ממומן המבסס על מילות חיפוש המקושרות לאזור הפעילות, ובמיקוד  בלקוחות פוטנציאלים המתגוררים באזור הפעילות.

יועץ נדלן המעוניין להפוך את חיי היום יום לפשוטים וקלים יותר, ידאג לקדם את המותג האישי ולהישאר בתודעתם של הלקוחות הפוטנציאלים באזור הפעילות. פעילות שיווקית שוטפת תוך קידום המותג האישי והמשולבת במותג החזק ביותר בישראל – תהפוך סוכן פעיל ומצליח למס 1- ולא במקרה!

דרור בוקצ'ין - בעלים ומנהל מקצועי


רימקס ספיריט - הבית שלך לקריירה במרכז


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב