דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


3 טיפים למניעת בעיות אינסטלציה בבית 

מאת    [ 24/06/2017 ]

מילים במאמר: 473   [ נצפה 2895 פעמים ]

כאן תקבלו כמה טיפים פשוטים באדיבות טל האינסטלטור לתחזוקה השוטפת של מערכת האינסטלציה בבית והימנעות מהפתעות לא נעימות, קחו בחשבון שאלו טיפים בלבד ובמקרה של תקלה יש ליצור קשר במידי עם אינסטלטור מומחה בתחומו. אז נמשיך?

כשאתם יוצאים מהבית לתקופה של כמה ימים תסגרו את השיבר הראשי  

זה אמנם לא טיפ תחזוקתי אך זו תמיד ההמלצה הראשונה שאני נותן ללקוחות. כשאתם נמצאים רחוק מהבית ולתקופה של כמה ימים תמיד מומלץ לסגור את השיבר למקרים של פיצוץ בצינור המים, פיצוץ צינור מים יכול לגרום לנזק רב בבית ואם אתם בבניין אז ייגרם ללא ספק נזק לשכנים מלמטה, אז תזכרו תמיד לסגור את השיבר כשאתם רחוקים, תימנעו מאי נעימות ותשלומים יקרים על תיקונים בבית.

בדקו את הברזים  

לא, לא את הברזים שאתם רואים כל יום, בכל בית כמעט יש מתחת לכיור שני ברזים קטנים, אחד מוביל למים החמים ואחד למים הקרים והם נקראים ברזי NIL. הברזים הקטנים האלו נותנים לכם אפשרות לסגור את המים באופן מקומי במקרה של שבר או נזק בברז, דבר נוסף שאתם יכולים לעשות איתם הוא לווסת את לחץ המים בברז ע"י סגירה חלקית שלהם ולחסוך במים ואנחנו סוטים מהנושא... בקיצור תבדקו מידי כמה חודשים שברזי הניל נפתחים ונסגרים בקלות, שאין קורוזיה עליהם ואין שאין נזילות, אם איתרתם ברז תקול או שנראה "חיוור" החליפו אותו, ברז כזה עולה כ 20 שקלים בכל טמבוריה שכונתית ואם בכל זאת אתם לא מסתדרים או לא רוצים להיכנס לזה פשוט הזמינו אינסטלטור.

באותה נשימה אני רוצה להגיד שחשוב מאד לא להזניח גם את הברזים הרגילים, כן אלו שבמטבח ובאמבטיה, נקו את הברזים בחומרים עדינים על מנת לא להרוס את הציפוי, שימו לב שהפטמה ממנה יוצאים המים לא סתומה או מלאה אבנית (ברוב המקרים ניתן להסיר את הרשת בסיבוב קל בעזרת מפתח שבדי קטן). שימו לב גם לצינורות הכסופים המובילים מברזי הניל לברז המטבח אמבטיה, תבדקו שהם לא חלודים או מלאי קורוזיה ושאין נזילות מהחיבורים, כל הדברים הקטנים האלו לכאורה (סיבוב בדיקה קליל כזה לא אורך יותר מ 10 דקות) יכולים לחסוך לכם הרבה טרחה, כסף וכאב ראש אם רק תשימו לב ותתפסו את הבעיה בשלב מוקדם, מניעה של בעיה אחת תחסוך לכם בסופו של דבר תיקון של כמה בעיות.  

בדיקת לחץ מים

 אם הצנרת בבית ישנה מומלץ לעשות בדיקת לחץ מים לפחות אחת לשנה או שנתיים, תכלס זו לא בדיקה רצינית ובסך הכל מתחברים עם מד לחץ לכניסה הראשית של המים בבית ו "דוחפים" אויר למערכת, אם מערכת המים בבית תקינה השעון יראה לחץ קבוע אך אם ישנה נזילה איפה שהוא בדרך הלחץ בשעון ירד, את אופי הנזילה או הפיצוץ ניתן להבין לפי המהירות בה לחץ המים יורד.

בקיצור... אל תיקחו את הבית שלכם כמובן מאליו, טפלו בו, תחזקו אותו ושמרו עליו.

אני רוצה שוב להודות לטל שעזר בהכנת המאמר ונתן לכם את שלושת הטיפים הנפלאים האלו, טל נותן שירותי אינסטלטור בתל אביב ובשאר ערי המרכז.

פיני מליכוב - COOL קידום אתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב