דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חדרי בריחה מומלצים תל אביב 

מאת    [ 22/06/2017 ]

מילים במאמר: 671   [ נצפה 3378 פעמים ]

תל אביב עיר האורות מכילה נכון להיום כ-140 חדרי בריחה (!!) וכיאה למדינת ישראל ולכישרונות החבויים לא חסרים חדרים מעולים בתל אביב.

חלק מהחדרים חבויים במרתפים ודירות מוסתרות ומפתיעות , וחלקם נמצאים במתחם חדרי בריחה המכיל לובי גדול וחדרי הדרכה ובידור עבור חברות, משפחות, ימי הולדת וכו'   תל אביב, יחד עם בודפשט ומוסקבה, הפכה לבירת חדרי בריחה ברמה עולמית. בעיר קיימים חדרי בריחה רבים המכילים חידות מעולות, אלמנטים מפתיעים ותפאורה וטכנולוגיה מתקדמת.   יתרונות נוספים בעיר הגדולה הם הקרבה של חדרי הבריחה למקומות בילוי נוספים. אנו רואים המון קבוצות שבאות לשחק לאחר ולפני ארוחת צהריים, קבוצות שחוזרות מיום עבודה, קבוצות שמגיעות בשעות הלילה הקטנות (גם ב-3 לפנות בוקר) לאחר בילוי בפאב, משפחות וילדים המגיעות בבוקר כחלק מבילוי משפחתי וכו' וכו'. כמובן שגם סלבס מגיעים לשחק - טודו בום!! ישנם המון סוגי חדרי בריחה - שני הסוגים הגדולים אליהם מתחלקים החדרים הם:


    • חדרי בריחה המדגישים את החידות הקיימות בחדר אשר מספקים חידות מאתגרות הדורשות הפעלת הגלגלים במוח, עבודת צוות, חשיבה יצירתית ויכולת ביצוע הקשרים לוגיים. 
    • חדרי בריחה המדגישים את התפאורה ואת הסיפור והעלילה ונותנים חוויה שמכניסה את השחקנים לתוך סרט. לעיתים החידות בחדרים כאלו יהיו יותר קלות.
    • כמובן שישנם חדרים המשלבים את 2 האלמנטים שתוארו קודם, וכמובן שאלו החדרים המצטיינים בישראל בכלל ובתל אביב בפרט

כמובן שגם העלילה בחדרים משתנה ושרועה על מגוון רחב של תמות - חדרי מתח, חדרי אימה, חדרים מצחיקים, חדרים בילוש, חדרים עם עלילה מתוך סרטים הוליוודים מוכרים, חדרים המדמים מטוס או כלי תחבורה אחרים וכו'

אז הבנו שחדרי בריחה (אסקייפ רום) הם בילוי חברתי, קבוצתי ומשפחתי נהדר. בכל חדר בריחה מקבלים משימה ייחודית, חידות מאתגרות ומהנות אותם נדרש לפתור כקבוצה, אבל האם אנו טובים בזה? האם אנו עובדים טוב כקבוצה? האם אנו מצליחים לעמוד במשימה ולברוח בזמן.    ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיכולים לעזור לכם לעבוד טוב יותר כקבוצה, לברוח כמו מקצוענים, להצליח לעמוד במשימה ואף לשבור שיאים.   חפשו טוב   חדרי בריחה בנויים כך שחלק מהחידות והרמזים יהיו מוסתרים בחדר. לכן יש להקפיד לסרוק כל חפץ ופרט בחדר ולנסות להבין האם מדובר ברמז והאם הוא יקדם אותי בפתרון חידה.  יש לזכור שלא כל החפצים בחדר הם רמזים, חלקם מהווים חלק מהתפאורה ואף נמצאים כדי להסיח את דעתנו מהרמזים האמיתיים. יש לזכור שלא נדרש להפעיל כוח על מנת לחפש בחדר ולהיזהר מלפגוע בעצמנו או להרוס את התפאורה. אחד הטיפים שעוזרים מאוד מפספוס רמזים הוא לעצור בכניסה לכל חדר, לסרוק את כל הקירות והחפצים בעיניים, להגיד בקבוצה בקול רם מה רואים ורק אז להתחיל לפשפש בידיים.   עבודה כקבוצה   לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שעבודת הקבוצה, חלוקת העבודה והסינרגיה בין האנשים היא המפתח העיקרי להצלחת החדר. יתכן ואדם בודד לא ידע לפתור חידה מסוימת, אך ניתן יהיה להגיע לפתרון בקבוצה. - כולם צריכים לדעת כל מה שקורה. במידה ומוצאים משהו, שתפו את הקבוצה. במידה וסרקתם ארון מסוים - שתפו את הקבוצה על מנת שלא תבזבזו זמן בסריקה חוזרת של הארון. - שאפו לתת לכל חברי הקבוצה להתמודד עם החידה. לעתים אדם בודד ננעל על פתרון שגוי מסוים ורק בעזרת שיתוף מוחות אחרים ניתן יהיה להגיע לפתרון. - הקשיבו אחד לרעיונות של השני. - עשו סדר בבלאגן - לעתים נדרש לעצור וליישר קו בקבוצה מה נדרש לעשות, מה מצאתם כבר, מה חסר לכם ולהחליט במה להתרכז.   מה יש לנו? מה הדבר הבא?   בחדרי בריחה קיימת לוגיקה מסוימת לצורך פתרון החידות. נסו להבין לכל חידה את הלוגיקה שלה ומה נדרש לכדי להתקדם בחדר ולפתור את החידה.  דוגמה - קיים מנעול עם 4 ספרות - יש להבין שנדרש לחפש 4 ספרות ולנסות להבין היכן אפשר למצוא אותן. דוגמה נוספת, במידה ומצאנו חפץ שנראה חשוד ונראה שהוא יעזור לנו לפתרון אחת החידות, נסו להבין אילו שימושים ניתן לעשות עם החפץ. יתכן ונצטרך לשמור את החפץ לשלב מאוחר יותר בחדר. לעתים צריך לעצור את מה שאנו עושים, להכריז בפני הקבוצה מה אנחנו מחפשים, מה מצאנו עד כה שיכול לשמש אותנו כדי להתקדם ואילו מנעולים/חידות עדיין לא פתרנו.   תהנו   אל תשכחו שהמטרה העיקרית היא ליהנות! נסו להיכנס לתוך הסיפור והעלילה. אל תתקעו יותר מידי עם חידות קשות, אם צריך בקשו רמז. אל תדאגו מכך שלא תצליחו ותיהנו מהבילוי הקבוצתי. בהצלחה!   להזמנת חדרי בחירה מומלצים לחץ כאן ____________________________   בריחה נעימה! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב