דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המקום הנכון והפרטים הקטנים: למה כדאי לשים לב כשבוחרים אולם לחתונה? 

מאת    [ 22/06/2017 ]

מילים במאמר: 545   [ נצפה 1769 פעמים ]

תקציב, עיצוב, גודל, זמינות בתקופה הרצויה ומיקום גיאוגרפי נוח הם הפרמטרים הגדולים והראשונים שעולים בראש כאשר אתם באים למשימת בחירת אולם אירועים. אולם אם כבר שמתם עיניכם על מספר אולמות אירועים בשפלה, לאלו פרטים נוספים רצוי להקדיש תשומת לב בטרם תעשו את הבחירה הסופית ותחתמו חוזה עם המקום הנבחר? 

גיבשתם תאריך, בחרתם אזור גיאוגרפי קרוב ונגיש וכבר יש לכם מושג כמה אורחים תרצו להזמין – עכשיו צריך לצלול פנימה אל המבחר הגדול, ולבחור אחד: אולם אירועים בשפלה שבחיקו ייפול הכבוד לארח את היום המאושר בחייכם. 

למעשה, זוהי משימה קלה יחסית למצוא מקום שירשים אתכם, שהעיצוב שלו ידבר אל לבכם ויגרום לכם לומר: זהו זה. אבל החיבור הזה למקום אינו מבטיח כלל וכלל שהוא אכן אולם האירועים בשפלה הנכון עבורכם. ישנם פרטים קטנים רבים שקל לשכוח או לא לשים לב אליהם, שיכולים בזמן אמת לגרום לעוגמת נפש רבה. ולכן, הנה כל הדגשים והדברים שעליכם לברר בעת ביקור בכל אולם אירועים במרכז הארץ או בשפלה בו אתם שוקלים לבחור. 

רישיון עסק 

חשוב, חשוב, חשוב! זוגות רבים בישראל מחליטים ללכת אחר הלב לאולם בו בחרו ולהזניח את נושא בדיקת הרישיון, או לקוות ש"יהיה בסדר". אבל אינכם רוצים להצטרף לאותם זוגות אומללים שמופיעים בעיתון המומים לגלות שהמקום בו בחרו נסגר על ידי הרשויות בגלל היעדר רישיון עסק בתוקף ממש לפני התאריך המיועד. 

בעת ביקור בכל אולם אירועים בשפלה, בקשו לראות רישיון עסק בתוקף. 

נגישות 

בחרתם להתחתן דווקא באולם אירועים בשפלה בגלל קרבתו של האזור למרבית המוזמנים שלכם – אך האם בדקתם שהמקום הנבחר אכן נוח לגישה? אם רבים מהאורחים תלויים בתחבורה ציבורית, בדקו את דרכי הגישה. אם הלכתם על חתונה ענקית, האם יש חנייה באזור המתאימה למספר האנשים הרב? אם יש מוגבלי תנועה בין האורחים, כדאי לבדוק האם המקום נגיש עבורם ועבור כסאות הגלגלים. אם מדובר בחתונה בחורף, בררו האם החנייה מרוצפת, או שמה יש סיכוי שאורחיכם יבוססו בבוץ בדרך לאולם. אם מדובר על חתונת שישי בצהריים, בררו האם יש אורחים שומרי שבת בין המוזמנים, מתי נכנסת השבת? והאם הם יספיקו לשוב אל ביתם בזמן סביר.

לכל צרה שלא תהיה 

כולנו רוצים לחשוב רק מחשבות חיוביות עבור האירוע המשמח הנמצא בפתח, אולם כדי שהוא יעבור בצורה החלקה והטובה ביותר כדאי להקדים ולחשוב על בעיות פוטנציאליות – למשל, הפסקת חשמל. האם יש גנרטור במקום? 

אם בחרתם להמיר את אולם האירועים בשפלה במתחם גן אירועים תחת כיפת השמיים, כדאי לבדוק עם צוות המקום את האלטרנטיבות והפתרונות לבעיות כגון גשם. האם יש קירוי או אפשרות לעבור לאולם? האם תצטרכו להוסיף על כך כסף? 

בחוזה הסטנדרטי של אולם אירועים יש לרוב התייחסות לתנאי הביטול, במקרה שהתחרטתם. בדקו עד כמה גבוה הקנס – בתקווה שלא תצטרכו לבטל, אך גם לזה כדאי להיות מוכנים. כדאי גם לבקש להוסיף סעיף בחוזה על מה קורה אם הביטול מגיע מצדו של האולם, אם הוא סוגר את שעריו מסיבה כלשהי עוד לפני תאריך חתונתכם. 

התאמה לבקשות מיוחדות שקיימות בדרך כלל אצל זוגות משקיענים

אם החלטתם להיכנס לאולם עם מטח זיקוקי דינור, או להכין מתחם משחקים לילדים המגיעים לחתונה, להזמין להקה לנגן, להקרין מצגת על זוגיותכם, או כל בקשה מיוחדת המצריכה מקום ואמצעים מתאימים (כגון מקרנים, מיקרופונים, נקודות חשמל וכו'), בררו מבעוד מועד עם צוות האולם שאכן הדבר אפשרי. כדאי גם לבדוק איך הסאונד והאקוסטיקה באולם האירועים בשפלה בו חשקתם – כדי להבין האם אלו יתאימו לאווירה שאתם מבקשים ליצור. 

איתן אהרון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב