דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


10 כללים חשובים שצריך לדעת לפני ששוכרים ציוד לאירועים 

מאת    [ 20/06/2017 ]

מילים במאמר: 599   [ נצפה 2310 פעמים ]

אז החלטנו לעשות אירוע, בין אם מדובר ביום הולדת ובין אם מדובר אפילו בחתונה והחלטתם שעל מנת להרים את האירוע צריך לשכור ציוד שאין בדרך כלל בכל בית, כמו לדגומה רמקולים והגברה, תאורה משלימה, כסאות ושולחנות מתנפחים גנרטורים ועוד.

לפני שאתם ניגשים לעסק המתמחה בתחום השכרת הציוד לאירועים כדאי שתבדקו מספר דברים חשובים לפני.
אני ארכז לכם פה כמה דברים כדי שתוכלו לשכור ציוד לאירועים בלב שקט.

10 כללים חשובים לפני שאנו רצים לשכור ציוד חשוב לאירוע:

1. מחירים - בתחום ההשכרת ציוד לאירועים יש טווחי מחירים מאד גדולים ישנם עסקים בתחום שהמחירים אצלם מופקעים ברמה מוגזמת ויש עסקים שהמחירים אצלם מאד נמוכים והציוד הוא בדיוק אותו ציוד, לכן לפני שאתם שוכרים ציוד תעשו בדיקה מקיפה גם באינטרנט וגם מהמלצות, כיום ברוב אתרי האינטרנט של החברות מפורטים המחירים של כל הציוד להשכרה, תבדקו תעשו סקר שוק ותוכלו לחסוך בין עשרות למאות שקלים.

2. איכות הציוד - ישנם מותגים רבים בשוק לסוג הציוד שאותו אתם משכירים אני ממליץ לכם לפני שאתם שוכרים ציוד לבדוק באינטרנט על המותג של הציוד, לדוגמה אם אתם שוכרים רמקול, תבדקו מה המותג שלו ועד כמה הוא איכותי, לעיתים זה יכול לחסוך לכם המון כאב ראש כי מן הסתם לא תרצו שיהיה לכם פדיחות באירוע והרמקול יתחיל לזייף כי המותג שלו לא איכותי.

3. תהליך ההשכרה - בדקו טוב את תהליך ההשכרה בחברה שתרצו להזמין, שאלו שאלות כמו: האם צריך להשאיר משהו לפיקדון? האם צריך לחתום על משהו? מתי צריך להחזיר את הציוד? האם הם מראים איך לתפעל את הציוד? שאלות אלה חשובות מאד על מנת למנוע אי נעימויות אחר כך.

4. בדיקה מקיפה של הציוד - לפני שאתם לוקחים את הציוד חשוב חשוב מאד לבדוק שהכל תקין ועובד ומתאים לצרכים שלכם, תעמדו על הדבר הזה! כי בסופו של דבר לא תרצו לקחת משהו מקולקל ואז עוד עלולים לבוא אליכם בתלונות שאתם הרסתם את זה.

5. מקרה של נזק לציוד - תמיד תשאלו לפני ההשכרה מה קורה במצב בו חס וחלילה במקרה שבו הרסתם בטעות את הציוד ומה החיוב, בדרך כלל זה כתוב בחוזה ההשכרה שאותו החברות יחתימו אתכם.

6.  לקרוא טוב את חוזה ההשכרה - כאשר תגיעו לשכור ציוד רוב החברות (אם לא כולם) יחתימו אתכם על חוזה השכרה שאתם מתחייבים לשמור על הציוד ומה קורה במקרה של איחור בהחזרה וכו' וכו'... חשוב מאד לקרוא אותו ולקחת צילום שלו!! זה יהיה יקר לכם במקרה שיקרה משהו לציוד!

7. לקרוא תמיד המלצות על החברה - זה נכון לכל עסק כמעט שממנו אתם מבקשים שרות, חשוב מאד לקרוא המלצות על אותה חברה ולראות מה הלקוחות שלה אומרים על העסק, לרוב העסקים היום יש פייסבוק זה מקור מעולה להסתכל בחוות דעת על העסק, כמובן שיש עוד מקורות לחוות דעת, כמו גוגל, זאפ ועוד...

8. לבדוק מה קורה עם מה שמשאירים כפיקדון - רוב החברות במעמד ההשכרה יבקשו ממכם כרטיס אשראי או שיק לפיקדון, חשוב מאד לבדוק ולוודא שמספר כרטיס האשראי שאתם משיארים בידיים טובות ונמחק מיד שאתם מחזירים את הציוד תקין, גם אם מבקשים שיק לוודא שהוא חוזר אליכם נקי בסוף ההשכרה.

9. להגיד בדיוק מה אתם צריכים - תמיד תמיד תתייעצו עם מי שאתם שוכרים ממנו אם הציוד מתאים לכם לאירוע, בסופו של דבר הם אמורים גם להיות אנשי מקצוע ולהבין בתחום, הם ידעו להתאים לכם בצורה הכי טובה את מה שאתם צריכים לאירוע (במידה ולא מדובר על חאפרים ;) ).

10. בקשו בסוף ההשכרה אישור שהציוד חזר תקין - רוב החברות בודקות שהציוד חזר תקין אבל  לעיתים זה לא קורה לכן חשוב מאד שאתם מחזירים את הציוד תבקשו מהחברה להשכרת ציוד לאירועים אישור שהחזרתם את הציוד והכל במצב תקין, אישור כזה יבטיח שהם לא יוכלו לבוא אליכם אחר כך בתלונות שמשהו לא חזר בסדר.

זהו חברים, אני מקווה שזה עזר לכם, מאחל לכם מכל הלב אירוע מוצלח ! שנראה רק שמחות בישראל!

שלכם, אליאב מחברת גל הקריוקי - השכרת ציוד לאירועים

www.galkaraoke.co.il

אליאב כהן
גל הקריוקי - השכרת ציוד לאירועים
www.galkaraoke.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב