דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דוקרנים נגד יונים הפתרון המושלם להרחקת יונים 

מאת    [ 18/06/2017 ]

מילים במאמר: 429   [ נצפה 1658 פעמים ]

 

אנשים רבים מוצאים את עצמם מתמודדים, לא פעם, עם לכלוך רב שיוצרים יונים אשר מקננות על אדן החלון, מעקות של מרפסות, גגות ובאזורים פתוחים אחרים. יונים כידוע, אשר מוצאות מקומות פנויים בהם הן יכולות לעמוד ולקונן, נוטות לחזור אליהם, ועם הזמן הן יוצרות לכלוך אשר גורם לריחות חזקים ולא נעימים.

במהלך השנים פותחו שיטות שונות בשביל להבריח יונים, אחת מהשיטות הפופולאריות והטובות ביורת שיש בשוק, הם דוקרנים כנגד יונים. מדובר באלמנט פשוט אך מאוד יעיל, אותו ניתן להתקין בכל מקום, בין אם זה לבד ובין אם זה בעזרת מתקין מקצועי.

מה זה דוקרנים מקצועיים להרחקת יונים

הדוקרנים הם מוטות ברזל משולבים אשר מקשים על היונים לעמוד במקום בו הם מותקנים. חשוב להבהיר הדוקרנים אף שהם חדים, אינם גורמים נזק ליונים מאחר והם קולטים אותם מבעוד מעוד ומחפשים לעצמם מקום אחר לעצור ולקנן בו.

דוקרנים נגד יונים הם אפקטיביים מאוד, גם בגלל שהם מונעים מהיונים לרבוץ במקום, אך גם בגלל שלהבדיל מאלמנטים אחרים, למשל רשתות נגד יונים, הם אינם גורמים נזק לעיצוב של המקום ובנוסף ניתן להתקין אותם בכל מקום כמעט בין אם זה על אדן החלון, מעקה של מרפסת, מעקה של גג ועוד.

חשוב מאוד להתקין דוקרנים להרחקת יונים עם התקנה מקצועית ולא בעצמנו, מאחר וכך אנחנו יכולים לקבל מידע איפה רצוי שנתקין את הדוקרנים ובאיזו צורה, וכן ההתקנה תתבצע בצורה נכונה. צריך לזכור נקודה נוספת, אם אנחנו נדרשים להתקין דוקרנים במקומות גבוהים, אז נכון יהיה אם נחפש בעל מקצוע שיש לו תעודת עבודה ויכול לבצע התקנת דוקרנים נגד יונים על גגות כולל עבודה בגובה, הוא ידע כיצד לבצע את ההתקנה בצורה מקצועית ונכונה, מבלי שעלולות להיווצר בעיות ומבלי שנעמיד את עצמנו בסכנה.

אילו דוקרנים עלינו להתקין

אנחנו יכולים למצוא היום דוקרנים מסוגים שונים, אך אין זה אומר שכל אחד מהם יכול להתאים לצרכים שלנו. עלינו לבחור דוקרנים מקצועיים להרחקת יונים לא כמו שקונים בהום סנטר או בחנויות דומות, שכן בדרך כלל הדוקרנים שמוכרים לנו שם, אינם מספיק חזקים ועמידים, הם גם לא מספיק איכותיים שיספקו את הסחורה מבחינתנו (מדובר בדוקרנים מפלסטיק בזמן שאנחנו צריכים דוקרנים מנירוסטה)

אנחנו צריכים דוקרנים מברזל או מתכת, אשר מצד אחד יוכלו להיות מותקנים בצורה אפקטיבית וחזקה במקום בו אנחנו בוחרים להתקין אותם, ומצד שני, הם צריכים למנוע כל אפשרות של היונים לעצור במקום. מן הסתם, הם גם צריכים להחזיק מעמד בכל תנאי מזג אוויר, לא להתקלף ולא להיהרס בשום צורה שהיא.

לכן חשוב להזמין דוקרנים נגד יונים, אך ורק אצל מתקין מקצועי, שמתמחה בהרחקת יונים וידע לספק לנו גם דוקרנים ברמה גבוהה וגם יוכל להתקין לנו אותם בעצמו במחירים אטרקטיביים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב