דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוצאות SEO, קהל הגולשים ומחקרים בעד מאמרי תוכן ארוכים 

מאת    [ 15/06/2017 ]

מילים במאמר: 1264   [ נצפה 2881 פעמים ]

אף אחד לא רוצה לקרוא עמודים על גבי עמודים של תוכן באינטרנט, כך רובנו חושבים. אך יש כאלה החולקים על כך, ואף מספקים נתונים משכנעים כי לא רק שסוג זה של תוכן נקרא, אלא גם גורם לדרוג גבוהה ואף מיצר יחסי המרה טובים. נסה להיזכר האם נתקלת בקשיים בעוד הינך מנסה לדרג מילות מפתח שבפועל היו צריכות להיות מדורגות על נקלה. מעבר לכך האם אתה מתקשה למשוך קהל אל האתר שלך, למרות שאתה חושב שאתה מציע מידע מעניין והאתר שלך בנוי בהתאם לכל הכללים? במידה והתשובה לכך חיובית, אז אולי כדאי לך לשקול הוספת מאמרים ארוכי תוכן, 1,500 מילים ויותר.

במילים פשוטות, מאמרים בעלי תוכן ארוך ישוו לך תדמית של מומחה בתחום שלך, כמו כן זה יגדיל את הסבירות שהמאמר ישותף ויצור מעורבות, בנוסף זה ישפר את תוצאות דירוג החיפוש שלך בדף התוצאות אשר במנוע החיפוש SERP, מהלך זה יוביל להגדלת כמות הקהל הפוטנציאלי שלך בגלל התוכן המקצועי שלך ובגלל אורך המאמר. כפי שכבר ציינתי זה יציג אותך כבר סמכה בתחום. זכור, כל זה עובד לטובתך והדרוג הגבוה ישפר אט אט את המותג שלך ויקדם אותו.

אם כך מהו תוכן ארוך?

תכנים ארוכים מוגדרים באופן שונה ברחבי העולם הווירטואלי. אך עם זאת, ישנה תמימות דעים בנוגע לנקודה אחת, אם הצבת לעצמך יעד לכתוב מאמר בן 500 מילים, בכדי שמנועי החיפוש ישימו לב לתוכן שלך, אז צר לי לבשר לך כי זה לא נחשב למאמר בעל תוכן ארוך. לדעתי מאמר ארוך הוא מאמר שמתחיל ב -  1,000 מילים לפחות. מאמר מצומצם מזה הוא מאמר בינוני. בפועל כאשר מבקשים אותי לכתוב מאמר ארוך תוכן אני מקפיד לשאוף ליותר מ -1,300 מילים, שכן 1,000 מילים זה הרף התחתון. חשיבה כזו תקנה לך יתרון מוסף. אבל אני שואל, למה בכלל לקבוע מגבלה? אף פעם לא הייתה לי בעיה לכתוב, זה משחרר אותך להסביר באופן חופשי ומעניין. כך אתה יכול להביא עוד דוגמאות ותיאורים.

הכרה ביתרונות מאמר תוכן ארוך

היתרונות של מאמרי תוכן ארוך בעולם הווירטואלי החלו לקבל הכרה רק לאחרונה. תאמינו או לא, עד לפני זמן לא רב, רבים אחזו בדעה כי מאמרי תוכן צריכים להיות קצרים וממוקדים, מאחר ולאנשים אין זמן וסבלנות, הם רוצים את המידע לעוס ומוכן לבליעה. בסך הכול ניתן להבין זאת בהתייחס לאותה תקופה של תחילת הדרך, תאר לך, לגלול מאמר בן 5,000 מילים באייפון כאשר המסך כה קטן. רבים מבינים היום כי ההשמצה של מאמרי תוכן ארוך הייתה הגזמה, משווקים ומפרסמים באינטרנט מגלים מידי יום כי מאמרי תוכן ארוך בעלי ערך רב עבור משתמשים ומנועי חיפוש כאחד. אני מניח כי יש מקרים בהם הגולשים, באמת מחפשים את השורה התחתונה וזה בסדר. אך ישנם גם כאלה המבקשים ללמוד ולהעמיק ידע וגם זה בסדר.

הטבות SEO

האלגוריתם המתוחכם בו משתמשת Google על מנת לקבוע אילו דפים צריכים להתקדם ישירות לחלקו העליון של ה- SERP עבור שאילתה נתונה הוא, כמובן, תעלומה, בעיני בכל אופן. יחד עם זאת, מהנדסים סקרנים ערכו ניסוי, במגבלות המובנות והמקובלות, ככל שמנועי החיפוש התירו להם, כדי לקבל קצת תובנה לגבי מה ידורג גבוה.

מאמר ארוך תוכן מדורג גבוה

בשנת 2012, נערך מחקר בו היו מעורבים למעלה מ -20,000 מילות מפתח. התוצאות הראו כי אורכו של מאמר התוכן הממוצע של כל אחת מ - 10 התוצאות המובילות היה יותר מ -2,000 מילים. מספר המילים הממוצע עבור מאמר התוכן אשר הגיע למקום הראשון היה 2,416. במקום ה - 10, מספר המילים הממוצע עמד על 2,032 מילים. תוצאות מחקר זה הן חד משמעיות. אם אתה רוצה שהמאמרים שלך ידרגו היטב, עלייך להשתמש במאמרים בעלי תוכן ארוך.

Google אומר את זה

התיאוריה כי מאמרי תוכן ארוך זוכה לקידום באופטימיזציה של מנועי החיפוש, קידום אתרים אורגני, מאושש על ידי רמז שהועלה בבלוג המרכזי של מנהלי אתרים של Google. חבר בצוות הטכני של Google ויוצר האלגוריתם פנדה, העלה פוסט שכלל את הדברים הבאים:

" לעתים קרובות משתמשים פונים אל Google כדי לקבל מענה על שאלה מהירה, אך מחקרים מצביעים כי עד 10% מצרכני המידע היומיומי מחפשים מידע על מגוון נרחב של נושאים. ולכן היום אנו מציגים תוצאות חיפוש חדשות כדי לעזור למשתמשים למצוא מאמרים מעמיקי תוכן  ".

מאמרים ארוכי תוכן מייצרים קישורים נכנסים נוספים

נראה כי לא רק מנועי החיפוש מעריכים באופן מהותי מאמרי תוכן ארוך, אתם תוכלו להיווכח ביתרון נוסף של קידום אתרים מכתיבת מאמר בן כמה אלפי מילים, יותר קישורים נכנסים. כמובן, קישורים נוספים אלה יעזרו לך לדרג עם ה -  SERP. מחקר נוסף שנערך בתחום הציג מתאם ישיר בין אורך התוכן ומספר הקישורים הנכנסים המצביעים עליו. זוהי הוכחה נוספת לכך כי מאמר תוכן ארוך עושה פלאים עבור SEO.

אין ארובה להצלחה

לפני שאתה ממהר לעורך התוכן שלך עם הידע החדש, במחשבה ובידיעה כי אם תקליד במהירות מאמר תוכן של 2,000 מילים. המדריך המושלם, איך לדוג דג זהב בעזרת חכה, אתה תדורג במקום הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל, אז בהחלט לא מובטחת לך הצלחה רק בגלל שכתבת 2,000 מילים. העובדה היא כי האלגוריתם של מנוע החיפוש בוחן הרבה גורמים. אפשר להמשיך ולפרט על כל הגורמים, אך אין זה מטרת המאמר. דרך אגב זוהי דוגמה טובה על פיה אוכל להוסיף למאמר עוד אלפי מילים ואפילו יש קשר לוגי אך זה לא הנושא שעליו רציתי לכתוב ולכן לא אעשה זאת. ובכל זאת, מאמר תוכן איכותי וארוך אמור להגדיל את הסבירות שתדורג גבוה במילות המפתח הרלוונטיות. דירוג התוכן שלך עבור מילת מפתח מסוימת הוא כמו משחק הסתברות. האמת היא כי אתה באמת מגדיל את הסיכויים שלך עם מאמר תוכן ארוך. זוהי ההבטחה היחידה שתוכל להוציא ממני.

מאמר תוכן ארוך יגדיל את שיעורי ההמרה

אם אתה בעלים של אתר או בלוג הקורא לסוג מסוים של פעולה, בין אם אתה מעוניין לבנות את רשימת הדוא"ל שלך או למכור מוצר כלשהו, תגלה כי מאמרי תוכן ארוך יכולים למלא תפקיד חשוב בשיעור ההמרות באתר שלך.

 

מחקר קלאסי

יש מקרה קלאסי הממחיש את האפקטיביות של מאמר תוכן ארוך ביצירת המרות רבות יותר. חברת Highrise שיווק רצה להגדיל את מאגר הרשומים באתר האינטרנט שלה. החברה שכרה בסופו של דבר שני אנשי מקצוע אשר בנו שני אתרים זהים , רק בהבדל ניקר אחד, הם פרסמו את אותם נושאי מאמרים  כאשר באתר אחד פורסמו מאמרים ארוכי תוכן ובשני מאמרים עם תוכן קצר. הם מצאו כי דף הבית עם התוכן הארוך ארוך הציג עלייה בשיעור ההמרה של יותר מ – 37%. באופן דומה, חברת Crazy Egg ראתה כיצד שיעור ההמרה באתר שלה עלה ביותר מ - 30% בשל שימוש במאמרי תוכן ארוך. במקרה זה, המאמרים הארוכים היו בערך פי 20 מאורכם של הקצרים יותר.

אין חדש תחת השמש

זו איננה אמירה חדשה השייך רק לעידן הדיגיטאלי, כי מאמרי תוכן ארוך יצליחו בשיווק. ד"ר צ'רלס אדוארדס, לשעבר דיקן הפקולטה למנהל עסקים באוניברסיטת ניו יורק אומר: "ככל שאתה מספק יותר עובדות, אתה מוכר יותר, סיכויי ההצלחה של הפרסומת גדלים ככל שכמות העובדות הרלוונטיות אודות הסחורה גדל ".

עיקרון זה נראה תקף גם לדעת כל האסכולות נתקל בבעיות באתר המספק לך שיעור המרות נמוך באופן עקבי, השתמש במאמרי תוכן ארוך, ובדוק אם זה משנה את תוצאות המיקום לאחר פרק זמן סביר של שבועיים שלושה.

לא כל מאמר צריך להיות בעל ארוך תוכן

למרות שהסברתי עד כמה זה נכון ורצוי לכתוב מאמרי תוכן ארוך ושזו היא דרך מצוינת לקדם את האתר שלך ושתהיה בר סמכא בנושא מסוים וכדי לעזור לך לדרג טוב יותר את האתר, לא כל מאמר צריך להיות מאמר תוכן ארוך. נושאים מסוימים אינם דורשים תוכן ארוך. כך לדוגמא, במידה תרצה לשתף סרטון ויראלי באתר שלך, שלדעתך יחלחל לקהל, אין סיבה שתצטרך לפרסם 2,000 מילים המסבירות את הסרטון. במקרים כאלה כדאי להשתמש בתיאורים שנונים ומעניינים

לסיכום, זכור כשמדובר בתחום קידום אתרים, מאמרי תוכן ארוך עדיין צריכים הפצה, שימוש באסטרטגיית מילות מפתח, כותרת גדולה, מבנה נכון והחשוב מכול כמו ספר טוב זה צריך לעניין אחרת זה לא יביא לך את התוצאה המיוחלת.

אריק כהן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב