דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות שינוע מתקדמים 

מאת    [ 13/06/2017 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 3452 פעמים ]

שינוע סחורה הוא אחד מבין התחומים שהשתנו לבלי היכר במרוצת השנים. כמות כוח האדם שנדרשה בעבר על מנת לשנע סחורה ממקום למקום הצטמצמה בצורה ניכרת, דבר שהביא להתייעלות גדולה במקומות רבים. מהפכת השינוע תרמה, בנוסף להתייעלות גדולה, גם לחיסכון כספי אדיר. אמצעי השינוע המתקדמים חוסכים זמן רב וכוח אדם רב, שמתורגמים לחיסכון כספי אדיר. מגוון אמצעי השינוע הקיים הוא גדול ורב וניתן למצוא פתרון לכל מקום כזה או אחר. מקומות צרים? מקומות גדולים במיוחד? חללים סגורים? חללים פתוחים? לכל אלו יש פתרונות שינוע שמתאימים בדיוק בשבילם והופכים את העבודה בהם ליעילה, מהירה וקלה הרבה יותר.

פתרונות שינוע לחללים גדולים

שינוע סחורה בחללים גדולים כמו נמלים, חניונים, מפעלים וכו' הוא עבודה יום יומית שאף פעם אינה נגמרה. השינוע במקומות מסוג זה הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה והאופן בו הוא יתנהל ישפיע רבות על אופן ההתנהלות של העסק כולו. מלגזה היא פתרון השינוע המתאים ביותר לעבודה בחללים גדולים. ישנן מלגזות הפועלות על דיזל, ויכולות לנוע בחללים פתוחים, וישנן כאלה חשמליות שמתאימות לעבודה במקומות סגורים. מלגזות הן אמצעי שינוע יעיל במיוחד, שמסוגל לפרוק ולטעון סחורה כבדה במיוחד, וליצור עבודה יעילה ומהירה.

פתרונות שינוע למקומות צרים וקטנים

גם לעסקים קטנים במיוחד ישנם פתרונות שינוע ואין שום סיבה שלא ישתמשו בהם. העובדה שמדובר בעסק קטן ממש לא אומרת שהשינוע בו צריך להתבצע באופן ידני ומסורבל. כפי שאמרנו, עולם השינוע התפתח בצורה נרחבת בשנים האחרונות, מה שאומר שישנם פתרונות שמתאימים אפילו למקומות צרים וקטנים במיוחד. ברוב המקרים יהיו אלו עגלות (ידניות או חשמליות) שיאפשרו שינוע מהיר ויעיל של סחורה ממקום למקום. עגלות המשטחים מסוגלות לעבור כמעט בכל מקום כך שמקומות צרים וחללים קטנים ממש לא מפחידים אותן. גם אם משימות השינוע במקומות מסוג זה אינן רבות כל-כך, אנו ממליצים להצטייד בעגלה או אמצעי שינוע אחר שמתאים. האמצעים האלו חוסכים זמן ומשאבים ובהחלט תורמים להתייעלות ורווחיות העסק שלכם.

אמצעי שינוע שאינם דורשים רישיון

פתרונות השינוע מתחלקים לשניים: אלו שמצריכים רישיון ואלו שאינם. הפתרונות מהסוג הראשון יהיו ברוב המקרים מלגזות שכדי לעבוד עליהן דרוש רישיון מיוחד. בדרך כלל בכל מקום עבודה גדול יהיו כמה עובדים שיש להם רישיון על מלגזה. למרות שמדובר כביכול ב"תיק" , חשוב לזכור שמלגזה היא אמצעי השינוע היעיל ביותר ולכן שווה להשקיע בהוצאת רישיון. אל מול המלגזות עומדים פתרונות שינוע שאינם מצריכים רישיון וכל אחד יכול לעבוד עליהם. בתוך הסוג הזה נכלול את עגלות המשטחים השונות, מתקני ההרמה ועוד. 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב