דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה צריך מפקח בנייה לבניה פרטית? 

מאת    [ 11/06/2017 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 1809 פעמים ]

מי שבונה את ביתו וודאי יודע עד כמה הדרך להגשמת החלום הייתה קשה וארוכה. צריך לחסוך כסף רב, לשבת על תכניות, לעשות אלף ואחת בחירות ולהתאזר בסבלנות ובכוחות גדולים עד להשלמת הבנייה. אחד החלקים המאתגרים ביותר בדרך לחלום הבית הוא הבנייה עצמה. מדובר בתהליך מורכב, במיוחד כאשר מדובר בבנייה פרטית. כאשר קבלן בונה בניין או שכונה, הוא זה שאחראי על כל התהליך ובסופו הדיירים מקבלים מפתח. בבנייה פרטית זה לא כך, ועל הדיירים לדאוג בעצמם שהדברים מתנהלים כשורה ושאין הפתעות ומכשולים בדרך. במקרה זה מומלץ לשכור את שירותיו של מפקח בנייה מקצועי שיהיה בקיא בתחום ויוכל לדאוג לכל האינטרסים שלכם בשטח.

תפקידיו של מפקח בנייה

מפקח בנייה הוא למעשה הנציג שלכם בשטח הבנייה, איפה שהכל קורה. תפקידיו הוא לקשר בין הספקים השונים, בין הקבלן לבינכם ובאופן כללי בין כל הגורמים המעורבים בבניית הבית שלכם. מפקח בנייה מקצועי מקטין במינימום את הסיכונים האפשריים בתהליך, כמו גם פועל רבות כדי לחסוך זמן וכסף. הוא מאתר את הצעות המחיר המשתלמות ביותר, עוקב אחר התקציב ומוודא שאין חריגות ממנו. ניתן למצוא מפקחי בנייה רבים אולם כדאי לוודא שהם בעלי ההכשרה המתאימה כדי לבצע את הפעולה בצורה הטובה ביותר. אמיר ארליך, למשל  עוסק בתחום כבר שנים ומסייע להמון אנשים שבונים את ביתם לחוות תהליך נעים, מאורגן, מסודר וקל.

פיקוח בנייה בבנייה פרטית

התהליך של בנייה פרטית הוא מאתגר ומורכב הרבה יותר מתהליך הבנייה הציבורית או מבנייה של כמה אנשים במשותף. רוב האנשים אינם מודעים לאיזו מערכת הם נכנסים וברגע תחילת הבנייה הם מבינים שאין להם את הפנאי כדי לדאוג לכל. בבנייה פרטית יש הרבה יותר דברים שיש לדאוג להם וההתעסקות עלולה להיות רבה במיוחד.  מפקח בנייה בבנייה פרטית הוא נחוץ והכרחי ויש לו תפקיד משמעותי ביותר. אנשים פרטיים בדרך כלל לא בקיאים בכל המשימות והנהלים וכאן בא לידי ביטוי תפקיד המפקח. המפקח מקשר בין החוטים, דואג לסגור את כל הקצוות ובעיקר הוא דואג לשחרר את אלו שבונים את הבית מכל הדאגות ומכל המשימות.

עלות העסקת מפקח בנייה

אין ספק שבנייה של בית הוא חלום יקר ביותר, משהו שחוסכים אליו כל החיים ולוקחות הלוואות ענק על מנת להגשים אותו. כיוון שמדובר בעסק יקר במיוחד ברור ומובן שנעשה הכל על מנת לחסוך בעלויות. רבים נמנעים מהעסקת מפקח בנייה בשל העלויות שבדבר, אולם למעשה ההוצאה הזו בהחלט משתלמת ועשויה להחזיר את עצמה. מפקח בנייה מקצועי חוסך זמן, כסף ומוודא עמידה בתקציב כך שהעלות שלו מחזירה את עצמה לבסוף. 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב