דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך תורמים אורינגים (אטמים) לשיפור איכות החיים שלנו? 

מאת    [ 08/06/2017 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 2224 פעמים ]

אטמים הם בין המוצרים היותר נדרשים בתעשייה ובכלל. האטמים, או בשמם המקצועי, אורינגים, מונעים למעשה מעבר של נוזל או גז שלא לצורך ובעצם אוטמים היכן שמוכרח להיות איטום. האיטום הוא הכרחי לא רק למוצרים אלא גם למבנים מסוימים, מכונות וכו'. כיוון שהאיטום הוא כל-כך חשוב וקריטי, הפכו האטמים (האורינגים) למוצר חשוב ונחוץ במיוחד. קיים כיום בשוק מגוון עצום של אורינגים שמותאמים למוצרים שונים והם תורמים לשיפור איכות החיים שלנו, ממש כך. איך בדיוק? למה הפכנו את התפקיד שלהם לכל-כך דרמטי? הנה כל הפרטים.

אורינגים לאיטום מבנים

אחד השימושים החשובים ביותר של האטמים הוא באיטום של מבנים. כאן בא לידי ביטוי תפקיד משמעותי ביותר שלהן והוא במניעת מעבר של נוזלים וגזים לא בריאים בין האדמה לבין המבנה. בדיוק מסיבה זו תורמים אותם אורינגים לשיפור איכות החיים שלנו בכלל ואיכות הסביבה שלנו והאוויר שאנחנו נושמים, בפרט. אז עכשיו אתם מבינים שאנחנו לא בהכרח מגזימים שאנחנו אומרים שתפקיד האורינגים הוא דרמטי ביותר.

אטמים לתעשייה

בתעשייה עושים שימוש רחב במיוחד באותם יצורים קטנים וחכמים הנקראים אורינגים. כמעט בכל מכונה שתוכלו לחשוב עליה מצויים אורינגים ששומרים על תפקוד תקין של המכונה. הם אוטמים איפה שיש צורך באיטום ומונעים פליטה של חומרים ומעבר של גזים ונוזלים שאנו לא זקוקים להם. אורינגים בשימוש התעשייה יהיו כאלו שעמידים לתנאי לחץ וחום גבוהים על מנת שיחזיקו מעמד ולא ימסו חלילה או יתבלו וישחקו במהרה.

עוד שימושים לאורינגים

האורינגים הם מוצר כל-כך נפוץ עד כי, כפי שכבר ציינו, ניתן למצוא אותם בכל מקום ואפילו במקומות מפתיעים במיוחד. האורינגים קיימים ברכבים, במוצרי אינסטלציה, במבנים, במכונות מתעשיית המזון ועוד. קשה לדמיין את חיינו ללא האורינגים ולכן אנו מייחסים להם חשיבות רבה כל-כך. תחום האורינגים כל-כך התפתח במרוצת השנים עד שניתן למצוא אורינגים שמיוצרים כדי להתאים ספציפית למוצר אותו עליהם לאטום. כך למשל אורינגים המיועדים לשימוש במכונות מתעשיית המזון, יתוכננו מחומרים מיוחדים שלא יפלטו רעלנים או חומרים מסוכנים לאכילה. עלות האורינגים בדרך כלל אינה גבוהה במיוחד, מה שמאפשר לכולם להצטייד בהם ולעשות בהם שימוש מושכל ויעיל. לסיכום, האורינגים הם בין המוצרים שלא זכו ל"תהילת עולם" ורבים מהאנשים אפילו לא מכירים אותם. יחד עם זאת, הפעולה שלהם כל-כך נחוצה והכרחית כך שבהחלט מגיע להם הכבוד הראוי. אז בפעם הבאה שאתם נמצאים בבית, באוטו, משתמשים במוצר מסוים וכו' זכרו כי יש שם אורינג שאחראי לאטום מעבר גזים ונוזלים לא נחוצים כדי שאיכות החיים שלכם תהיה טובה יותר.

 

רונה וייס בלוגרית וכותבת תוכן בבלוג של המלצות לצרכנים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב