דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפול בסימני הריון - המרכז לטיפול בצלוליט 

מאת    [ 08/06/2017 ]

מילים במאמר: 400   [ נצפה 7266 פעמים ]

חווית הלידה היא אחת החוויות המרגשות והמשמעותיות ביותר בחיים. עם זאת, בנוסף לכל האושר בתהליך, מרבית היולדות מקבלים עוד מתנה קצת פחות אטרקטיבית - סימני הריון, הידועים גם כסימני מתיחה. נשים רבות ?סוחבות? סימני הריון חודשים רבים אחרי הלידה, כעדות לתהליך המשמעותי והטראומתי שעבר על העור במהלך חודשי ההריון. חלק מהנשים לא ייחסו להם חשיבות, אך עבור חלק מדובר בהפרעה אסתטית המשפיעה לא פעם על תחושת הביטחון העצמי. על כן חשוב לדעת - קיים טיפול בסימני מתיחה לאחר הריון.

מהם סימני הריון ומה גורם להם?
סימני הריון או סימני מתיחה, הם למעשה צלקות תת עוריות אשר נוצרו כתוצאה ממתיחה של העור וקריעת הרקמה הפנימית. פסים דמויי קווים בגווני אדום, ורוד, חום-אדמדם או סגול, הדועכים עם הזמן ומותירים חותמם בעור בצורת סימנים או קווים בהירים לבנים. תקופת ההריון מאופיינת בשינויים הורמונאליים רבים הבאים לידי ביטוי, בין היתר, בהפרשה מוגברת של הורמונים שונים המובילים לשינויים בשכבות העור השונות - שכבת העור התחתונה, הדרמיס, וכן של סיבי הקולגן והאלסטין האחראיים על גמישות העור. בנוסף לכך, גם נטייה גנטית, סוג העור והשמנה יכולים להוות גורם להופעת הסימנים.

טיפול בסימני הריון
טיפול בסימני הריון הוא תחום ההולך ותופס תאוצה עם השנים - מאז הבינו כי ניתן לטשטש ולעדן את סימני ההריון באמצעות פרוצדורות אסתטיות וטכנולוגיות חדשניות. טיפול בסימני הריון נחלק לשני סוגים: מניעת הופעת הסימנים במהלך ההריון, וטיפולים קוסמטיים לטשטוש הסימנים בתקופת שלאחר ההריון. הצלחת הטיפול בסימני הריון תלויה כמובן בשלב בו מתחילים לטפל, ועל כן ישנה העדפה להקדים ולטפל כבר עם הופעת הסימנים הראשונים (בגוון אדום-ורדרד).

טיפול בסימני הריון במהלך ההריון
הטיפול היעיל ביותר להפחתת הסיכוי להופעת סימני הריון הינו קרמים ותכשירים המיועדים להזנה וליחוח של העור. ידוע כי עור יבש הסובל ממצב של דה-הידרציה עשוי לפגום בתהליך ריפוי העור וגמישותו, ואף להוביל למצב של גרד אשר רק מחמיר את מצב הסימנים בעור. בנוסף, ישנם קרמים המשקמים את מחסום ההגנה של העור ושומרים על הלחות שלו - מה שתורם לשיפור ניראות סימני המתיחה ומניעת היווצרותם של סימנים חדשים. ההמלצה היא להשתמש בקרמים ותכשירים המכילים קומפלקס עשיר של שמנים צמחיים, ויטמין E, ויטמין C, ויטמין B5, חומצה היאלורונית, חומצה לקטית, שמן רוז-היפ ורכיבים טבעיים השומרים על לחות העור.

טיפול בסימני הריון לאחר הלידה
תחום הרפואה האסתטית מצויד כיום בטכנולוגיות חדישות המאפשרות טיפול בסימני הריון גם לאחר הלידה. לדוגמא, בטיפול לייזר ושימוש בקרן אור IPL, נעשה שימוש במחטים זעירות בצורה מבוקרת על העור המבצעות פעולה הנועדה לחדש את סיבי הקולגן והאלסטין. לרב, נדרשת סדרה של טיפולים כדי להשיג תוצאות רצויות.

מרכז אווי דרור לאסתטיקה אינטגרטיבית


http://www.cellulite.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב