דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות מתקפלות 

מאת    [ 06/06/2017 ]

מילים במאמר: 625   [ נצפה 2391 פעמים ]

ניתן לראות ברחובות העיר ובטיילות נערים, צעירים  ואנשים מבוגרים כאחד רוכבים על אופניים חשמליות. יש בהן קסם ושילוב ייחודי של נגישות עם קלילות, של ניידות עם תחושה של חופשיות ודרור. אם אתם רוצים להתנייד בקלות ממקום אחד לשני ברחבי העיר, אתם צריכים להיעזר באחת האופציות, או להשתמש בתחבור הציבורית המעט מייגעת או להחזיק רכב על כל המשתמע מכך. מה יעשו סטודנטים ונערים שאין בידם אמצעים כדי לרכוש רכב והם רוצים להגיע למקום הלימודים בקלות ובמהירות? אופניים חשמליות מהוות פתרון מעולה, הן מספקות נסיעה במהירות של 25 קמ"ש בשבילים המיועדים לכך וללא פקקים ויחד עם זאת אינן מצריכות תשלום של דמי ביטוח ואחזקה יקרים כמו ברכב.

הקיפול המנצח!

הטרנד האחרון שיצא לשוק הינו אופנים חשמליות מתקפלות. החידוש הגדול בהן הוא שניתן להתנייד עמן ברחבי העיר בקלות יתרה. תארו לעצמכם שאתם רוצים לרכב על אופניים ולהחליף לרכבת קלה בירושלים או לרכבת רגילה בכל מקום שהוא ברחבי הארץ, היכן תניחו את האופניים החשמליות בעלותכם לרכבת? פקחים למיניהם בוודאי ישימו עין על האופניים שלכם ויישלחו אתכם לדרככם, החוצה. אופניים חשמליות מתקפלות  בוודאי יסייעו לכם במשימה. תוכלו לעלות לרכבת, לקפל את האופניים ולהניחן עליכם תוך ישיבה על מושב ברכבת.

אחסון נוח

אופניים חשמליים מתקפלים אף יסייעו לכם כאשר תצטרכו לחשוב על מקום אחסון נאות ובטוח עבור האופניים שלכם, סביר להניח שיקשה עליכם להעלות את האופניים כפי שהן אל הבית או למחסן. אם תוכלו לקפל את האופניים מיד לאחר השימוש, יקל עליכם להעלות אותן לעבר הבית כאשר הן בפורמט מצומצם יותר.

מהיום- אין התלבטות!

אז אם התלבטתם עד היום האם לרכוש אופניים חשמליות מחשש היכן תוכלו להניח אותן, מהיום עם  אופניים חשמליות מתקפלות הכול נעשה קל הרבה יותר, אתם רוכשים אופניים כלבבכם, נוסעים עמן בכל מקום אשר בו תחפצו ובמקומות שקשה לרכב עליהן, תוכלו לקפל אותן ולאחסן בתיק קטן המיועד לשם כך והישר על הגב!

 אופניים חשמליות לבנות

נמאס לכם לחכות בתחנות האוטובוסים עד לבוא הגואל, כלומר האוטובוס? קשה לכם ללכת ברגל ממקום למקום ולהיות ללא כלי ניידות מסודר? רוצים לחוש משוחררים ובעלי נגישות טובה? אופניים חשמליות הן התשובה הטובה ביותר  לצרכים שלכם! מהיום תוכלו לנסוע באופניים חשמליות לבית הספר או לתיכון, לאוניברסיטה ואפילו לעבודה. אם מקום העבודה/הלימודים שלכם מרוחק, תוכלו תמיד לרכב על אופניים חשמליות בשעות הפנאי  על טיילת לאורך הים או בכל מקום אחר בעיר , כמובן בשבילים המיועדים לרכיבת אופניים חשמליות.

רבים מתלבטים אלו אופניים חשמליות לרכוש, באיזה צבע ובאיזה עיצוב. אופניים חשמליות אכן מיוצרות במגוון עיצובים החל מאופניים בצבע הקלאסי הלא הוא המתכת וכלה באופניים חשמליות לבנות. אכן הצבע הלבן הוא צבע מיוחד שמשרה הרבה רוגע ושלווה בקרב הרוכב עליהם, ללבן יש שיק ומראה מיוחד שיהיו כאלו שיאמרו שהוא ייחודי ו"קולי" יותר מאשר הצבע הקלאסי המתכתי אך אם אתם רוצים לרכוש אופניים חשמליות לבנות עליכם לוודא כמה פרטים חשובים:


    • אמינות- וודאו שהמקום או האדם שממנו אתם רוכשים אתה האופניים הוא אמין. ככלל, לא מומלץ כל כך לרכוש אופניים חשמליות ביד שנייה כי אין לכם כל מושג מה עבר עליהן ומהי רמת התקינות האמתית שלהן. לכן, אם אתם רואים אופניים לבנות שנראות לכן יפות במיוחד אל תסתכלו רק על הקנקן אלא על מה שיש בתוכו.
    • תחזוקה- אל תשכחו שאופניים חשמליות מטבען שהן מתלכלכות בקלות רבה יותר  בשל צבען הלבן הבוהק. לכן, אם אתם אנשים שאוהבים לנקות ולתחזק את חפציכם האישיים ותוכלו לסמוך על עצמכם שתנקו את האופניים במידת הצורך , יתכן שבעבורכם המוצר הזה מתאים, אך אם לעומת זאת, אתם מכירים את  עצמכם ויודעים שתתקשו בתחזוקה של האופניים , מוטב שתרכשו אופניים בצבע כסף או שחור ובלבד שלא תצטרכו להסתכל כל הזמן על אופניים מוכתמות.
    • לא משנה מהו הדגם שאתם רוכשים בררו היטב על הדגם הספציפי כדי לוודא שאתם רוכשים דגם טוב ואיכותי של חברה בעלת מוניטין, כדי שבמקרה הצורך תמיד תהיה לכם אחריות ויהיה לכם לאן לחזור.

אופניים חשמליות לבנות יכולות להיות מוצר אטרקטיבי לאוהבי הייחודיות שביננו אך לא לכל אחד הוא מתאים.

אריק כהן עורך חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב