דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות לילדים - אך רק עם שמירה על כללי הבטיחות 

מאת    [ 18/05/2017 ]

מילים במאמר: 602   [ נצפה 2445 פעמים ]

האופניים החשמליות רכשו את ליבנו מהר מאוד. אנחנו פוגשים היום הרבה מאוד אנשים הבוחרים להשאיר את המכונית שלהם בחניה כאשר הם יוצאים לדרך עם אופניים חשמליות. גם ילדים עשויים ליהנות מאוד מהמוצר, כאשר הוא יכול לבוא אצלם לשימוש הרבה יותר מאשר אצל המבוגר שיכול גם להשתמש במכונית. אך חשוב תמיד לזכור ולשנן את כל כללי הבטיחות על מנת שהאופניים החשמליות לא יהפכו לכלי משחית.

אופניים חשמליות לילדים – יתרונות

ישנם הרבה יתרונות בשימוש של אופניים חשמליים לילדים. כפי שנמנה להלן -


    • הגעה מהירה לכל מקום - ילד שנעזר באופניים חשמליות יוכל להגיע ללימודים הרבה יותר מהר. הוא לא יהיה תלוי בהורים ובזמינות שלהם להסיע אותם, לא יהיה עליו להמתין בתחנות האוטובוסים העמוסות והוא לא יצטרך להיות שעות ארוכות בדרכים.
    • היחלצות מפקקים - האופניים הדקיקות והקלילות מצליחות לעשות את דרכן במהירות רבה גם כאשר הכבישים עמוסים ומצב התחבורה כבד ועמוס במיוחד.
    • נסיעה קלה  - כמו כן, מסייעות האופניים החשמליות בנסיעה הבטוחה והקלה הרבה יותר ביחס לאופניים הרגילות. היות והאופניים החשמליות אינן דורשות מאמץ מיוחד. המנוע הוא זה שעושה את רוב העבודה ובדגמים רבים גם לא חייבים לדווש על הפדלים.
    • אופניים מתקפלות – האופניים החשמליות מסוגלות להתקפל, כך שאם רוצים לשלב נסיעה בתחבורה הציבורית יחד עם הרכיבה באופניים החשמליות, הרי שהדבר אפשרי בהחלט. ברור שזה מקצר את הדרכים ומסייע בנסיעות ארוכות גם כאשר רוצים להגיע אל מחוץ לעיר.

בטיחות – מעל הכול

אז השתכנעתם שזה מעולה ואתם רוצים לרכוש לילד אופניים חשמליים. זכרו-


    • על פי חוק הרכיבה על האופניים החשמליות אפשרית מגיל 14 בלבד.
    • מהירות הנסיעה המותרת באופניים הללו היא רק עד 25 ק"מ לשעה.
    • האופניים חייבים להיות מצוידים במחזיר אור ובפנס.
    • חובה לחבוש קסדה בעת הרכיבה.

אופניים חשמליות איכותיות – כדי ליהנות מנסיעה נוחה ובטוחה. מי עדיין לא יודע מה הן אופניים חשמליות? אם עד לפני שנים ספורות האופניים הללו לא היו ממש נפוצות, הרי שכיום אנחנו פוגשים אתם על הכבישים ובצדי הדרכים כאשר הם מתרבים מיום ליום. כדאי לזכור – השקעה באופניים איכותיות נותנות לנו את התמורה הגבוהה ביותר.

בעולם הגדול פגשנו את האופניים החשמליות הרבה לפני שהוא הגיע אלינו. הישראלים החשדניים לא ממש מיהרו לרכוש את המוצר. אך לאחר שגילינו את היתרונות הרבים שיש באופניים הללו, הלכנו עליהם – ובגדול!

צאו החוצה ונסו לספור כמה אופניים חשמליים חולפים על פניכם משך חצי שעה. התבלבלתם בספירה?... כי זה המצב. כמו שלא תצליחו לספור כמה מכוניות לבנות חולפות על הכביש, כמעט באותה מידה לא תצליחו לספור את האופניים החשמליים.

אך יש הבדל בין אופניים לאופניים. לא תמיד תצליחו לשים לב להבדל ממבט חפוז, אך מי שכבר משתמש באופניים חשמליות מסוג כלשהו, שם לב לכך ועוד איך.

אופניים איכותיות – מעניקות חווית משתמש ברמה אחרת לגמרי

אנשים המשקיעים באיכות נהנים מאופניים מהירות הרבה יותר, יעילות הרבה יותר, ובטוחות הרבה יותר. האופניים האיכותיות מצליחות להפיק מעצמן הרבה יותר מכל אופניים אחרות. זה יכול לבוא לידי ביטוי במהירות הנסיעה, באיכות של המנוע ובהיקף התפוקה שלו, זה יבוא לידי ביטוי גם ברמת הנוחיות של האופניים ובכלל, אין להשוות בין מוצר זבל למוצר איכותי.

משקיעים באיכות

אנשים שעומדים לרכוש להם אופניים חשמליות – חובה שיעצרו בטרם יחליטו על אופניים מדגם כזה או אחר. אמנם בחנות הכול נראה מרשים ונוצץ, וההבטחות שאנחנו מקבלים בחנות אף הם נשמעים מבטיחים ואמתיים במיוחד, אך לא תמיד כל אלו עומדים במבחן המציאות. מומלץ מאוד לברר על סוגים שונים של אופנים לפני שיוצאים לחנויות. לשמוע חוות דעת מרוכבים העושים שימוש באופניים חשמליות ברמות שונות, ולנסות להבין מהם מה התמורה שהם מקבלים מהאופניים. האם אכן כל ההבטחות שהם קבלו בחנות באות לידי ביטוי על הכביש, האם הסוללה מתנהגת כפי שהיא אמורה להתנהג, ובכלל האם נוח ונחמד להם להתנייד עם האופניים הללו על הכביש.

יונית שמואלי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב