דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחיר טבעת האירוסין - לגמרי בשליטתך 

מאת    [ 17/05/2017 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2203 פעמים ]

אפשר לדבר על הפיל הקטן שבחדר ולהעלות על סדר היום את מה שגברים רבים חוששים ממנו: המחיר של טבעות אירוסין. לא מעטים הגברים שמוצאים את עצמם בשלים לעלות שלב במערכת היחסים ולהציע נישואין לבת הזוג שלהם, אך מה שמטריד אותם מעט הוא הפאן הכלכלי המגולם בהפקת אירוע החתונה ובעיקר ברכישת הטבעת.

 

במקום להטריד את עצמכם בשאלות, תהיות ובמחשבה לדחות את ההצעה, הרי שיש דרך קלה בהרבה יותר: להתעדכן בכל מה שקרה בשנים האחרונות בענף טבעות האירוסין. כיום על מנת לרכוש טבעת אירוסין כל שנדרש מכם הוא כוונה כנה ורצון לבנות עתיד עם בת הזוג שלכם. מדוע? מאחר ורכישת טבעות אירוסין מהבורסה היא רכישה נוחה משתוכלו לדמיין.

 

מגוון עצום של דגמים = מגוון עצום של מחירים:

 

האם חשבתם שתוכלו לרכוש טבעות אירוסין זהב לבן במחירים זולים? חנויות התכשיטים עלו על הצורך של גברים לרכוש טבעת אך במחירים צנועים למדי, ועל כן לצד הסקטורים היוקרתיים יותר בחנויות, ישנם גם אזורים של טבעות בנראות צנועה יותר ובמחירים זולים. לא כל גבר רוצה להשקיע סכום גדול ולא כל אישה מצפה לקבל טבעת שנבחרה מתוך מבחר של טבעות אירוסין קלאסיות. ישנן בחנויות כיום טבעות מסוגים רבים. המשמעות? מנעד רחב של מחירים – מזול ועד יקר.

 

דגמים מיוחדים לצד דגמים פשוטים:

 

אם פעם היה עליכם להתאים את עצמכם אל הטבעות ובהתאם גם אל המחירים שלהן, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין: המבחר הרב של הטבעות מאפשר לכם למקם את עצמכם באזור הנוח לכם ביותר: גם מבחינת נראות הטבעת וגם כמובן מבחינת המחיר שלה. ישנן טבעות אירוסין זהב צהוב יוקרתיות יותר, לצד טבעת מאותו הרכב אך בעיצוב צנוע יותר וזול יותר. האם כדי להציע נישואין כיום צריך להיות בעלי הון עצמי? כלל וכלל לא!

 

לא כל טבעת משובצת ביהלומים:

 

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על מחיר הטבעת הרי שהוא שיבוץ היהלומים עליה. לא כל טבעת אירוסין צריכה להיות טבעת שנבחרה מתוך המגוון של טבעות אירוסין מעוצבות עם יהלומים, אלא ישנן גם חלופות אחרות ההולמות את הצעת הנישואין. כיום, כמעט עם כל תקציב שתגיעו איתו אל חנות התכשיטים, תוכלו למצוא טבעת העונה על הצורך שלכם. זיכרו לאורך כל הדרך כי הטבעת הינה סמלית, והדבר היקר ביותר הוא האהבה שלכם אל בת הזוג שלכם. מציעים נישואין בלי חורים בכיסים!

ל"דיאמור" ארבעה תחומי מומחיות עיקריים: 1. ייבוא יהלומים גולמיים מאפריקה ורוסיה.   2. ליטוש וחיתוך היהלומים באמצעות המכשור המתקדם והמוביל ביותר בעולם.   3. עיצוב טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים.   4. מכירות תכשיטי יהלומים בארץ ובעולם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב