דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך בוחרים עורך דין לענייני עבודה 

מאת    [ 04/05/2017 ]

מילים במאמר: 598   [ נצפה 2378 פעמים ]

אמון הדדי

יחסי עובד ומעסיק הינם יחסים מורכבים מאוד, ורגישים מאוד כאשר המעמד של המעסיק הינו עליון על העובד והעובד לעיתים עובד אף יותר קשה מהמעסיק והמעסיק יכול לנצל את סמכויותיו על העובד ולהתנהג כלפיו בחוסר הגינות, מאידך העובד עצמו הוא זה שנמצא מול הלקוחות ובכוחו לחבל בהצלחת המפעל, העסק. לכן האמינות וההגינות הם כללי יסוד על מנת לצלוח בצורה הראויה את שיתוף הפעולה ביניהם.

גישור או תביעה

יש מיקרים רבים בהם המעסיק או העובד מגיעים לידי מצב שיש צורך בהתערבות של עורך דין לענייני עבודה, כמו תביעות פיצויים, אם בגין פיטורים, או נזקים שנגרמו לעובד. או בגלל שינויים בתנאי העבודה, מיקומה או אופייה, יש מיקרים בהם המעסיק התבטא או נהג שלא כשורה כלפי העובד. או שהעובד גילה התנהגות לא אמינה או לא הוגנת כלפי המעסיק. אלו הם רק דוגמאות למצבים בהם נזקקים לשכור את שרותיו של עורך דין לענייני עבודה.

להכיר את הבסיס

עורך דין לענייני עבודה בקיא בכל פרטי החוקים של זכויות עובדים ומעסיקים המורכבים מסעיפים רבים המתייחסים לסיטואציות הרבות שעשויות להתפתח במהלך עבודה משותפת, עורך דין לענייני עבודה, מכיר את התהליכים ויודע גם לאמוד מראש את הסיכויים להצלחת התביעה וקבלת הפיצוי, כאיש מקצוע הוא גם יודע מה לתבוע ואיך לנסח זאת בצורה מנומקת ומשכנעת.

לבחור באדם המתאים

כאשר מגיעה סיטואציה בה יש לבחור בעורך דין לענייני עבודה. איך בוחרים עורך דין לענייני עבודה. צריך להכיר את המורכבות, את השוק ואת הצלחתו של העורך דין על מנת לדעת אם יצרו קשר עם האדם המתאים. ראשית, יש ללכת על המומלצים, יש עורכי דין המוכרים בשוק, שמותיהם נשמעים בין העובדים וכאלו שהצליחו נחשבים למוצלחים ומומלצים.

חשוב שבין עורך הדין לבין הלקוח יהיו יחסי אמון, כמה שזה נשמע רחוק, אבל בסוף הוא יהיה הפה שידבר בדיונים ויביע את דעתו של התובע, חשוב שהתיאום והעמדות יהיו ברורים לשני הצדדים, עורך דין שידע לכבד, לייצג ולתבוע בהגינות.

נזכיר קצת דברים הקשורים לזכויות המעסיק

מעסיק, זה נשמע מקום יציב, אבל יש מיקרים בהם אתה מעסיק הכפות בידיו של העובד שלך, כמה שזה מוזר, כך ועוד יותר מכך זה מתסכל, כאשר העסק שלך שהשקעת בו כוח זמן וכסף נמצא בידיים של משהו שמזיק לך, מחבל בך ואולי אף גרוע מכך, מוכר את הידע שברשותך לאחרים. ומדרדר את העסק שלך למקום לא טוב. מצב כזה עשוי להביא אותך לנזקים גדולים. גדולים באמת.

החוק כהגנה

גם למצבים כאל העמיד את עצמו החוק מוכן ומזומן לפתור. כן - מעסיק יש לו זכות לשמור על הזכויות שלו, הוא צריך להכיר אותם, אפשר להכיר לו אותם וזה יחזיר את הכוח לידיים המתאימות. עורך דין לענייני עבודה הוא זה שיודע טוב מאוד מה מגיע למעסיק, מה הזכיות שלו ואיך הוא יוכל להגן עליהם. עורך דין טוב וממולח עומד מלפניך ומוליך אותך בדרך הנכונה והיציבה ביותר. הוא משריין את כל מה שברשות החוק לטובתך ולהצלחתך.

בחירת עורך דין דיני עבודה צריכה להיות בחירה מושכלת כאשר האדם מודע לעניין  שעורך הדין יהיה זה שייצג אותו ואת עמדותיו בדיונים בבית המשפט. הוא גם זה שידע מה הסיכויים להרוויח. מה גובה התביעה ומאיזה עובד מומלץ לו להתרחק תמורת כל מחיר.

אילו דברים יגיעו לידיו של עורך הדין.

עובד המחבל בעסק, אם בשירות לא נכון, אם במסירת ידע מתוך העסק שלך למתחרים. או עובד שנהג כלפיך בחוסר הגינות ובעקבות הפיטורים הוא תובע את זכויותיו שלא כהוגן. עובדים שהתאגדו כנגדך בתביעה לזכויות שלא נראות לך הוגנות. עורך הדין הוא זה שיגן עליך, כן, בפני העובדים שיכולים לתבוע זכויות שלא בהכרח מגיעות להם.

עסק מוגן לטובת כולם

זכויות המעסיק הינם זכויות שחשוב לשמור עליהם כדי להבטיח את הצלחתו של העסק, כאשר המעסיק מוגן העסק מוגן, יש לו יותר ביטחון להצליח, להתקדם ולהמשיך להיות מניב וריווחי. לטובת המעסיק והמועסקים.

אריק כהן חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב