דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הצורך ברואה חשבון מוצלח לעסק קטן 

מאת    [ 23/04/2017 ]

מילים במאמר: 407   [ נצפה 2561 פעמים ]

 

רואה חשבון הוא אחד מנותני השירות  החשובים ביותר לבעל עסק קטן. אמנם אתה לא צריך מבחינה טכנית רואה חשבון ותיאורתית את מסוגל לבצע את כל הפעולות הכרוכות בפתיחת עסק בעצמך, אבל הסיכויים הם שאתה הולך להיות עסוק מדי בהתמקדות בניהול העסק שלך מאשר לעשות את כל הניירת בעצמך.

בנוסף, רואי חשבון עושים יותר מאשר רק לחשב מס. הם מספקים ייעוץ קריטי במהלך ההפעלה והימים הראשונים של העסק שלך, וכן עוזרים  בהנחיית ההחלטות שלך כמו למשל, כשהעסק שלך גדל ומתרחב. ישנם מספר דברים שהרו"ח  שלך יכול לעשות בשבילך, כגון: לזהות כל ניכוי מס שאתה רשאי לקחת. לזהות בעיות מוקדם (כגון מלאים נעלמים, עלויות מוגברות עבור מוצרים או ציוד וכן לקוחות שאינם משלמים בזמן), לפני שיש להם הזדמנות להפיל את העסק שלך. לשמור על תזרים המזומנים שלך ברמות מקובלות. להצביע על תחומים לצמיחה על ידי ניתוח תמחור, דפוסי תזרים מזומנים, ניהול מלאי וסוגי מימון עסקי. להרכיב את הדוחות הכספיים שאתה צריך כדי לקבל הלוואות והשקעות. וכן לחשב  את החזרי המס שלך במהירות ובדייקנות.

אבל איך בדיוק אתה מוצא אחד כזה שמתאים לך? הנה כמה שאלות שאפשר לשאול ומקומות להסתכל בעת בחירת רואה חשבון טוב עבור העסק הקטן שלך. למה אתה צריך את רואה החשבון שלך? הצעד הראשון בחיפוש החשבון שלך הוא לקבוע מה אתה רוצה שהרו"ח שלך יעשה בשבילך. כמה רואי חשבון מוכנים לעשות הנהלת חשבונות, בעוד שאחרים מתמקדים במשימות עסקיות רחבות יותר. אם אתה מחפש מנהל חשבונות לטפול יומיומי או שבועי בהנהלת חשבונות כמו גם ראיית חשבון, אתה רוצה לחפש רואה חשבון או המשרד המספק את שני השירותים. אם אתה מחזיק ספרים משלך, תרצה למצוא רואה חשבון אשר יעבוד בשבילך רק על בסיס תקופתי (שבועי, חודשי או רבעוני) בהפקת הדוחות והערכת הבריאות של העסק.

רואה חשבון טוב צריך להיות מעורב בעסק שלך על בסיס קבוע, לא רק בזמן המס, והוא יכול להוסיף באופן משמעותי לשורה התחתונה שלך על ידי הגדרת ובניית העסק שלך ביעילות. אתה מחפש מישהו שיעזור לך כלכלית, לא רק עם מסים אלא כדי לעזור לעסק שלך לגדול, ולכן גם מאוד כדאי להפגש עם הרו"ח שלך פנים אל פנים כדי להכיר מיהו ומה יכול לעשות עבורך. למרות שלא מן הנמנע גם לעבוד בשלט רחוק. אתה יכול לחפש המלצות של בעלי עסקים קטנים אחרים, רצוי בתעשייה דומה לשלך.

ועוד משהו לסיום, אם בכל שלב של העסק אתה לא מרוצה מתפקוד הרו"ח או מהמחיר שהוא גובה, ניתן בקלות למצוא אחד כזה שיתחרה בו באמינות ויעילות שירות

 

שירות ראיית חשבון לשכירים, עסקים וחברות


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב