דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתיחת עסק בנדלן: רכישת זכיינות מרשת תיווך נדלן מול פתיחת משרד תיווך נדלן פרטי 

מאת    [ 23/04/2017 ]

מילים במאמר: 555   [ נצפה 2158 פעמים ]

ישנם הרבה ענפים שניתן להתפרנס בהם בתחום הנדל"ן, קבלנות ושיווק פרויקטים , מעצבי פנים, יועצי משכנתאות וגם מתווכים בישראל.

עמלת התיווך הנכספת של המתווכים בישראל נגזרת משווי העסקה ומחושבת כאחוז מסויים משווי העסקה, במכירה לרוב 2%+מע"מ ובהשכרה לעיתים חודש שכירות.

ניתן להשתלב כסוכני תיווך נדל"ן במשרד תיווך, אך יש הרבה אנשים שמזהים את פוטנציאל העבודה בענף התיווך ומעוניינים לפתוח משרד תיווך נדל"ן משלהם.

ההבדל בין האנשים הוא במטרה ובאופי, אלו אשר ירצו לפתוח משרד תיווך נדל"ן חייבים להבין שתפקידם אינו למכור בסופו של יום את הדירה, זה תפקידם של סוכני תיווך הנדל"ן, אלא תפקידם לגייס, לאמן, לנהל, להניע ולשמר סוכני תיווך נדל"ן.

שאלה מאד מעניינת שעולה רגע לפני פתיחת עסק: קרי משרד תיווך נדל"ן היא האם כדאי לרכוש זכיינות ולפתוח סניף של רשת תיווך מזכה, או ששווה לפתוח משרד תיווך לבד?

שאלה מאד מעניינת וכדי לקבל את התשובה יש מספר דברים שחייבים לקחת בחשבון:


1.מוניטין: פתיחת עסק בכלל ופתיחת משרד תיווך בפרט היא עבודה מאתגרת. צריך לפרסם את העסק, לשווק ולהגיע למודעות של לקוחות הקצה:מוכרים, קונים, שוכרים ומשכירים. עסק לא מוכר צריך לבנות את עצמו מאפס, רכישת זכיינות מלווה גם "באישור להשתמש בסימן המסחר של הרשת המזכה". 
חשוב מאד שלסימן המסחר יתלווה מוניטין מעולה וניתן בקלות לבדוק זאת עם קולגות ואנשי מקצוע בתחום הנדל"ן.

2. ידע: תארו לכם מצב שהיו מצמידים לכם מנטור לפתיחת העסק שבחרתם להפעיל שמלמד אתכם שיטת עבודה שמתבססת על "מודל מצליח" ובמקרה שלנו "משרד תיווך מצליח" שמי מטעמו התמודד בעבר עם אותם אתגרים ואותן שאלות שצפויות לכם עכשיו.
ומה אם הייתם מקבלים תסריטי שיחה לכל סיטואציה עם לקוחות(לטלפון, לפגישת שטח, למשא ומתן), האם הייתם מגדילים את סיכויי ההצלחה?
כנראה שכן, היופי בזכיינות להבדיל מפתיחת משרד תיווך עצמאי הוא שלא צריך "להמציא את הגלגל מחדש".


3. רשת קשרים: פתיחת משרד תיווך פרטי מנוהל כיחידה בודדת ובלתי תלויה, אך השייכות לרשת תיווך נדל"ן אשר פועלים בה זכיינים אשר רכשו זכיינות של הרשת ופתחו משרדי תיווך מהווים בסיס איתן לפיתוח קשרים ושיתופי פעולה לעסקאות והמון שיתוף בידע והתייעצות.
מספר יחידות חזקות בשרשרת חזקות מיחידה בודדת בשרשרת

4. גיוס סוכני נדלן: הצלחה של משרד תיווך מותנית בגיוס איכותי של סוכני תיווך נדל"ן.
משרד תיווך פרטי יפרסם ויגייס סוכני תיווך נדל"ן בשימוש במגוון אפיקי פרסום, אך החיבור לרשת תיווך איכותית מהווה גם חיבור למרכז הדרכה לסוכני תיווך נדל"ן וברשתות מסוימות בפריסה ארצית אשר מהווה מוקד הכשרה לאנשים אשר מעוניינים לעבוד בתיווך אשר אותם הזכיינים אשר רכשו זכיינות יכולים לגייס לעבודה ומהווה בסיס להכשרת סוכני הנדל"ן שכבר השתלבו במשרדים באספקט השיווקי מקצועי.

5.פרסומים: התנהלות מול משווקים ואנשי פרסום, הן דיגיטלי והן בעיתונות הכתובה והן התנהלות מול גרפיקאים ואנשי תקשורת מהווים חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מהעבודה שלנו. משרד תיווך פרטי צריך ליצור לעצמו קו פרסומי חדש, אך משרד תיווך נדל"ן אשר בעליו רכש זכיינות של רשת תיווך מזכה יקבל למאגר של מודעות פרסום גדול שכבר עוצבו, נבדקו ומצאו כמעניינות אשר יצרו תגובות חיוביות והיענות של לקוחות "לא צריך להמציא את הגלגל מחדש"


לסיכום הצטרפות לרשת תיווך מזכה ולרכוש זכיינות של אותה רשת, אמנם כפופה למגוון בדיקות מקדמיות והמון המלצות של הזכיינים הפעילים ברשת(ניתן לבקש מנציג הנהלת הרשת טלפונים של זכיינים פעילים או להקיש בגוגל "זכיינים ממליצים" ועוד) טומנת בחובה המון תועלות. לא סתם אנשים לרוב פונים לרשתות. הן באספקט של יזמים ובעלי עסקים והן באספקט של לקוח קצה.

זכיינות היא עולם ומלואו ואפילו ברמה עולמית במבחן התוצאה מהווה האלטרנטיבה הטובה ביותר לפתיחת עסק במיוחד בתחום תיווך הנדל"ן.

 

 

 

עו"ד שרון הר זהב- מנהלת הדרכה ויועצת משפטית של רשת סוכנויות תיווך נדל"ן אל-הנכס, רשת סוכנויות התיווך הישראלית והמקצועית ביותר בישראל אשר מוכרת זכיינויות לפתיחה, הקמה, ניהול ותפעול של משרדי תיווך. מעבירהקורס הכנה למבחן המתווכים של משרד המשפטים ומומחית בדיני תיווך


073-7841679


www.el-haneches.co.il.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב