דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שר הפנים שטרית במכללה האקדמית נתניה: כל ראש עיר שיבקש צו לאכיפת - חוק החמץ - יקבל למרות שאין בכך טעם בשל פסק הדין האחרון. 

מאת    [ 12/04/2008 ]

מילים במאמר: 404   [ נצפה 2671 פעמים ]




שר הפנים שטרית במכללה האקדמית נתניה: כל ראש עיר שיבקש צו לאכיפת - חוק החמץ - יקבל למרות שאין בכך טעם בשל פסק הדין האחרון.

שטרית דוחה פניית פיירברג-אכר לשנות החוק הקיים מציע להעלות שכר הלימוד באוניברסיטאות פי שלוש, "במערכת החינוך חסר חינוך ולא כסף"

כל ראש עיר שיבקש ממני צו שיאפשר לפקחים עירוניים לאכוף את "חוק החמץ" יקבל זאת למרות שבדבר אין טעם כי אם יועמד בעל עסק למשפט הוא יזוכה עפ"י פסק הדין האחרון שניתן, אמר שר הפנים מאיר שטרית בדברו במכללה האקדמית נתניה בעת שהשתתף בטקס הענקת מלגות לימוד ל-300 סטודנטים שהעניק איש העסקים יצחק תשובה.

שטרית הוסיף כי פסה"ד שניתן בירושלים והמתיר מכירת חמץ בתוך בתי עסק הוא חוקי וכשר ומי שמתנגד לו יכול כמובן לערער עליו. השר שטרית הביע את דעתו נגד כוונות חברי כנסת ופניית ראש עירית נתניה מרים פיירברג-אכר אליו לשנות את החוק הקיים ואמר כי " אי אפשר לאכוף חוקי דת באמצעות חקיקה וההתעסקות בנושא אינה במקומה". שטרית לא רואה עילה למשבר קואליציוני עם ש"ס על רקע פסה"ד שניתן כי "לא ניתן לעשות איתו דבר זולת לערער עליו ע"י כל מי שמבקש לעשות זאת".

שר הפנים ששימש בעבר גם כשר החינוך לתקופה קצרה, קבע כי יש "פרדוקס" בעובדה שחלק מהמוסדות האקדמים מסובסדים ע"י המדינה בגובה של 85% משכר הלימוד וחלק, כמו המכללה האקדמית נתניה, לא. לדעתו צריך להעלות את שכר הלימוד באוניברסיטאות העומד על כעשרת אלפים - בשנה לכשלושים אלף - ובמקביל להעניק מלגה של מאה אחוז משכר הלימוד לכל מי שיהיה מוכן לסייע לחינוך ילדים במצוקה.

שטרית סבור כי צודק המחקר שפורסם בעיתון הבריטי "אקונומיסט" ולפיו הבעיה המרכזית של ישראל ערב יום העצמאות ה-60 היא רמת החינוך הנמוכה. "יש כשלים במערכת החינוך, חסר שם חינוך, לא כסף, בית הספר לא מחנך אלא מהווה בית לימוד להשגת תעודת בגרות". לדעתו "עקב האכילס" של החינוך הינו בית הספר היסודי ושם יש להשקיע את עיקר המאמצים. 45% מהתלמידים לא מסיימים בחינות בגרות וגם כאלה שכן מסיימים לא מתקבלים תמיד לאוניברסיטאות למרות שמחקרים מראים כי מי שמסיים אוניברסיטה מרוויח פי 4 מבוגר תיכון ופי 8 מבוגר יסודי וכי 95% מבעלי התואר האקדמי עובדים.

נשיא המכללה האקדמית נתניה פרופ' צבי ארד והמשנה שלו פרופ' סיני דויטש קראו להעניק למכללה מעמד של אוניברסיטה ולקבוע "סל השכלה" שינתן לכלל הסטודנטים במדינה. בטקס דיברו גם מנכ"ל קרן "דלק" יעקב פרידגוט, יו"ר אגודת הסטודנטים יוסי מכלוף ונציגת הסטודנטים. את המלגות העניק יו"ר קבוצת דלק גבי לסט ובחלק האומנותי הופיעה הזמרת גלית צרור שאת שירתה הגדיר מנחה האירוע, מנכ"ל המכללה יוסי זעירא "מדהים".

אמיר שחר מנהל משרד יחסי הציבור השם דגש על הפן השיווקי ומציע ללקוחותיו שירותי יחסי ציבור, קשרי עיתונות, יחסי ציבור באינטרנט, כתיבה
שיווקית, כתיבת תכנים לאינטנרט, ניוזלטרים, בלוגים מקצועים ועוד. באתר החברה תמצאו גם בלוג יחסי ציבור



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב