דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד אתם כהורים תמקסמו את סיכוי ההצלחה של טיפול ברכיבה בילדכם 

מאת    [ 12/04/2017 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 1937 פעמים ]

אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת הטיפול בילדכם תתפלאו הוא קשור בכם יש לכם הרבה מה לעשות על מנת למקסם את הרווחים של ילדכם מהטיפול בריכבה בו הם לוקחים חלק.
אתר את הטיפים המרכזיים לפי שלבי הטיפול עצמו 

איינטק - הראיון הקליני  לאחר קבלת ההפניה מתקיים ראיון עם ההורי המטופל חשוב כי תשאלו את המטפל שאלות מעולם אין להפריז בערך של שאלה מדוייקת בנוסף לכך  לתפיסתי חשוב להקפיד על כנות ועל מסירת כל הפרטים בנוסף עם תציינו למטפל שאתם מוכנים לבצע גם עבודה בעצמכם עם הילד/ה ושאתם תשמחו להנחיות.
בנוסף יש לתאר את הדברים בצורה פתוחה לאחרונה זוג הורים תיאר לי ילדה אשר אובחנה באוטיזם נכון להיות היא מאובחנת על הספקטרום האוטיסטי . (נכון להיום ... ) זו תבנית לשון חזקה והרבה פחות מקבעת בראש של המטפל מאשר הוא ככה וככה או תמיד כככה וככה. 
הקיפדו על להחליף פרטים עם המטפל פלאפון - במידה ויש מטפלים נוספים באותו הילד רצוי לזמן פגישה של כל העוסקים בדבר על מנת שיגדרו מטרות ויכלו להיות בקשר עד להשגתם האחד עם השני ויחליפו רעיונות וכלים במידת הצורך. הרבה מוחות זה כוח גדול כל עוד הם עובדים בתיאום. 

השלב השני - הטיפול הריאשון - הקפידו להגיעה רבע שעה לפני הטיפול ולוודא כי הילד חובש קסדה (משלב מסויים רצוי שתהיה לילד קסדה משלו אני ממליץ אחרי 6 טיפולים כשרואים שהילד מתמיד) אפשר לצפות בנעשה  כאן מאוד חשוב לא להעיר לילד על הרכיבה הרבה הורים מנסים לעודד את הילדים ובכך פוגעים ביכולת הקשב שלהם וקוטעים את הקשר הטיפולי שנוצר. לגטימי לעודד  בסיטוציות מסויימות אך יש לשים לב לדרך בא מבצעים את זה . לאחר השיעור חשוב לתמוך בילד לשאול אותו איך היה לגרום לו לספר על מה שהיה בשיעור (זה גורם לו לחשוב על מה שקרה בשיעור שוב זו חזרה חשובה על הדברים) . בנוסף רצוי לדווח למטפל איך הילד היה בהמשך היום אחרי השיעור. (במקרים מורכבים אני מבקש מההורים SMS לפני השיעור  על מצב הילד ואחרי שיעור  שעה אחרי) . 

 

השלב השלישי ההתנהלות השוטפת - חשוב להיות בקשר עם המטפל לעדכן אותו בהצלחות גם כשהן מאוד קטנות וגם במצבים של נסיגה אי אפשר להיות יותר מדי בקשר עם מטפל של הילד רצוי לכתוב את הדברים כשהם עידכון ולסמס  מתי נכון לא שנשוחח מאחר ומטפלים חלקם מטפלים רוב היום ולא יכולים לשוחח פלאפונית בזמינות מלאה. במצבים כאלה אפשר גם לשלוח מייל (רצוי שיהיה לכם את המייל של המטפל בילד שלכם) . 

אפשרות נוספת בילדים יותר בוגרים  שכבר כותבים (בקטנים יותר אפשר להקליט) היא לעודד אותם לרשום את הדגשים של איך היה להם בשיעור איך הם הרגישו מה הם עשו טוב מה הם רוצים לשפר לפעם הבאה  . (חשוב בעני גם לילדים אשר רק לומדים רכיבה רגילה) ומה הם יכולים לקחת על עצמם לתרגל בבית (דמיון מודרך של מה שהיה קשה איך הם מצלחים לבצע למשל) 

לפעמים ההבדל ביין כישלון להצלחה הוא ביכולת לייישם בפרטים הקטנים מאמר זה מכיל כאלו לא מעט תרשמו לעצמכם מה אתם לקחתם מהמאמר ואתם הולכים ליישם עם  ילדכם ! 

תודה שאיכפת לכם מילדכם . בשמם ! 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב