דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תמלול הקלטות מקצועי - לכל צורך 

מאת    [ 27/03/2017 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2648 פעמים ]

במקרים רבים אנחנו עשויים להזדקק לשירות של תמלול הקלטות. כאשר יש בידנו הקלטות של הרצאות מסוגים שונים כמו הספדים, שיעורי תורה, הרצאות שנמסרו בכנסים וחשוב לנו להעלות את הדברים על הכתב, או אז נזדקק לשירותי תמלול.

עדיין לא נבראה תוכנה המסוגלת לתמלל עבורנו חומרים הנמצאים בקבצי שמע. כאן אנחנו זקוקים לשירות אנושי של אדם שיאזין להקלטות ויעלה אותם על גבי הכתב. נשמע לכם שמדובר במשימה פשוטה? כנראה עדיין לא ניסיתם לעשות דבר כזה בכוחות עצמכם. כאשר אנחנו זקוקים לתמלול מדויק של דברים מוקלטים שנאמרו, נדרשת עבודה מאוד מדויקת של כתיבה מילה במילה מתוך הנאמר וזה דבר הדורש ריכוז גבוה, סבלנות אדירה, לשמוע, לכתוב לעצור את ההקלטה ושוב לשמוע ולעיתים לחזור לאחור שוב ושוב עד שכל הדברים מובנים על בורים היטב.

מי יערוך עבורנו תמלול הקלטות?

כאשר אנחנו זקוקים לשירות של תמלול, אז תלוי באיזו כמות של חומר מדובר. אם מדובר בהקלטה קצרה שהוקלטה באופן ברור וקליט, אזי ניתן יהיה להתמודד עם התמלול באופן עצמאי. אך כאשר מדובר בתמלול של הקלטות ארוכות בנות שעות רבות והתמלול שלהן אמור לארוך זמן רב, או כאשר ההקלטות הן לאו דווקא ארוכות אך הן לא מאוד ברורות וישנם רעשי רקע שמפריעים מאוד להבנת הדברים באופן תקין, או אז יש צורך בקבלת עזרה מקצועית של חברה המציעה את שירותי התמלול. החברה ערוכה עם אנשי מקצוע היודעים כיצד להעלות על הכתב את התוכן הנשמע בהקלטה באופן מסודר, ברור ובהיר כאשר התשלום על כך יהיה ממש מוצדק היות ולבד לא הייתם מצליחים לבצע את המשימה.

תמלול לבית משפט

ישנו מקרה נוסף אשר בהם יש צורך בשירותי תמלול מדויקים במיוחד. מדובר בתמלול לבית משפט. במקרים רבים יש ללוות את הפנייה אל בית המשפט יחד עם ראיות מתמללות של הקלטות העשויות לסייע ולשפוך אור על התביעה ולסייע לתובע או לנתבע להוכיח את חפותו. התמלול של ההקלטות לא יהיה תמיד פשוט וקל כי מטבען של הקלטות כאלו הן לא מוקלטות בתנאי אולפן מבודד.

כאשר חשוב לנו להעלות על גבי הכתב דברים שנאמרו, בין אם מדובר בתמליל המיועד לבית המשפט לצורך ראיה או עדות בנושא מסוים ובין אם זה כאשר יש צורך להעלות על הכתב דברים שנאמרו, כמו ריאיון עיתונאי, הרצאה בכנס כלשהו וכדומה. בכל אותם מקרים חשוב מאוד להיצמד למקור ולכתוב בדיוק מילה במילה את הדברים שנאמרו בלי לפספס מילה או לדלג על מילים שלא נשמעים ברורים דיים. אנשי מקצוע המציעים את השירות של תמלול הקלטות יוכלו בדרך כלל להעלות על הכתב את הנאמר בהקלטות בניסוח רהוט ובהיר מבלי לפגוע או לשנות את רוח הדברים. תמלול מקצועי ייצא בדרך כלל רהוט מאוד ונוח לקריאה.

אור.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב