דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


רכישת נכס להשקעה בחול - נקודות שיש לקחת בחשבון בהחלטה 

מאת    [ 20/03/2017 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 1853 פעמים ]

רכישת נדל"ן להשקעה היא החלטה המורכבת ממספר רב של נתונים שיש לקחת בחשבון. אם כבר הגעתם להחלטה שנכס בחו"ל זהו ערוץ ההשקעה שמתאים לכם, רצוי לקבוע את הסכום שברצונכם להשקיע ולאלו תשואות ורווח הון אתם מצפים להגיע. יש לקחת בחשבון את רמת הנזילות של הסכום המושקע ולאיזה מצב כלכלי ההשקעה הזו מכניסה אותכם. יחד עם זאת, רצוי להיערך למצב בו אולי תצטרכו להחזיק בנכס למספר שנים או לחילופין להשתמש ברווחים ובמינוף בנקאי (הלוואה) כדי להגדיל את מספר הנכסים להשקעה.

עכשיו, שקבעתם את סכום ההשקעה, ניתן ע"י ייעוץ מתאים עם מומחה מהתחום לקבוע היכן כדאי להשקיע, ללמוד על המיקום שבחרתם: מספר התושבים, מצב שוק הנדל"ן, מצב שוק השכירות במקום, מצב התעסוקה, מהו האקלים באיזור ומהו הפרופיל של קהל השוכרים שהיית מעוניין להשכיר לו את הנכס. לדוגמא משמעות האקלים יכולה להיות קריטית לגבי התחזוקה השוטפת. אקלים חם מצריך תחזוקה ולפעמים החלפה של מערכת המיזוג בעוד אקלים קר מצריך תחזוקה ועלויות שוטפות לחימום. ישנן גם השלכות משמעותיות יותר לאקלים לדוגמא במקרה והנכס עומד ללא דייר, באקלים קר אם תיסגר מערכת החימום או החשמל לא יעבוד, יכול להיווצר מצב שבנכס יגרמו נזקים משמעותיים עקב קפיאת מים בצינורות. ישנן דרכים למזער את הנזק של עזיבת דייר ע"י התחשבות בנושא האקלים בזמן בחירת סוג הנכס, מומחה בתחום יכול לעזור בבחירת סוג הנכסים המתאמים לאקלים באיזור הרכישה.

נקודות נוספות שחשוב לקחת בחשבון בזמן בחירת נכס להשכרה: מצב התעסוקה באיזור, בתי ספר וגנים הם נושא קריטי אם הנכס מיועד למשפחות צעירות, אם הנכס נועד לצעירים רווקים או זוגות ללא ילדים חשובה קירבת הנכס למקומות בילוי או אונברסיטאות וכמה המקום נחשב טרנדי (בתי קפה, מסעדות, פאבים וכו). רמת הבטיחות האישית היא כמובן פרמטר חשוב בשיקול, קירבה לאמצעי תחבורה ציבורית ולמקומות תעסוקה. כל אלו ניתנים לבדיקה וייעוץ ע"י מומחה נדל"ן מקומי. כמשקיע מושכל ניתן היום הרבה מהפרטים השונים שהוזכרו בכתבה למצוא אונליין. חשוב ללמוד את איזור ההשקעה שבו אתם מעוניינים להשקיע ולקחת בחשבון כמה שיותר פרמטרים בהחלטה וכמובן תמיד טוב להתייעץ עם מומחים ובעלי נסיון שכבר עשו זאת לפניך.

לסיכומו של דבר, השקעת נדל"ן בחו"ל יכולה להיות ערוץ השקעה מעניין מאד עם תשואה גבוהה לאורך זמן ורווח הון נאה במכירה, כל עוד נלקחו בחשבון כמה שיותר נתונים בתהליך הרכישה וכמובן אין תחליף לביצוע תהליך זה עם מישהו בעל ניסיון מוכח.

יאיר אביעד עוסק בהשקעות נדל"ן בחו"ל. ניתן ליצור קשר דרך האתר שלנו או                 ב- 03-376-04522.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב