דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איתור כספים בקלות ולכל אחד 

מאת    [ 20/03/2017 ]

מילים במאמר: 420   [ נצפה 2592 פעמים ]

איתור כספים אבודים הפך לאחד הנושאים החמים ביותר בתקופה האחרונה. כל אחד חולם כבר על הרגע שבו הוא יוכל לצאת לפנסיה, לקום מתי שבא לו ולהפסיק ללכת לעבודה. אנשים רבים מחכים לפנסיה שלהם, על מנת לקחת הפסקה ארוכה ובלתי נגמרת מהשגרה השוחקת שבה הם חיים. יש כאלו שרק מחכים לפנסיה, כדי לבלות יותר זמן איכות עם הנכדים והמשפחה, אחרים חולמים לעזוב הכול ולצאת לטיול מסביב לעולם. בכל מקרה, אין ספק כי כספי הפנסיה ושאר קרנות הנאמנות השונות שנפתחו עבורכם לאורך השנים, מהווים את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. להגשים חלום עולה כסף, ויש לציין שלא מעט ממנו. מעבר להוצאות המיוחדות, תאלצו כנראה להוציא גם כספים על דיור, מזון, תרופות ועוד. כך שעל מנת לצאת לפנסיה בראש שקט, תאלצו לחסוך לאורך השנים לא מעט כסף. חשוב להבין, כי לא מעט מהכסף שמגיע לכם, הלך לאיבוד, ועכשיו בדיוק הזמן למצוא אותו מחדש.

כיצד בכלל מגיעים למצב שהכסף הולך לאיבוד?

רוב השכירים במשק אינם מודעים כלל למה שקורה בקרנות הפנסיה שלהם. הם אינם מעודכנים לגבי גובה דמי הניהול שנגבים מהם, הם אינם יודעים אפילו איזה מסלול נקבע עבורם והאם הוא באמת מתאים להם. מעבר לכך, לא חסרים קרנות השתלמות ישנות שנפתחו עבור העובדים לפני שנים, אך הם אינם יודעים כלל על קיומם. לפעמים הסבא או הסבתא פותחים עבור הנכד החדש קרן השתלמות, אך עם השנים הקרן נשכחת ואף אחד לא מודע לכסף שקיים בה. היום בעולם המודרני אנשים נוטים להחליף מקומות מגורים בתדירות גבוהה יחסית, ויחד עימם גם להחליף עבודות בהתאם למקום בחיים שבו הם נמצאים. פעמים רבות לא ניתן בכלל לעקוב אחר פוליסות הביטוח השונות וקופות הגמל שנפתחו לאורך השנים.

כל מה שחשוב לדעת לגבי איתור כספים

היות ולכל אחד כמעט קיימת קרן פנסיה שהוא לא מודע אליה, או תכנית חיסכון שהדודה פתחה עבורו לכבוד הבר מצווה, חשוב לא להזניח את הנושא ולהתחיל לאתר את הכספים האלו. בסופו של דבר, מדובר על כסף ששייך לכם בזכות ולא בחסד. לאחרונה משרד האוצר יצא בצעד מהפכני ופתח אתר אינטרנט מיוחד שמאפשר לכל אחד לאתר את הכספים האבודים שלו. על ידי הכנסת הפרטים האישיים בלבד, ניתן לראות את כל קרנות הגמל, קרנות ההשתלמות וקרנות הפנסיה השונות אשר רשומות על שמכם. אך על מנת להבין מה הם דמי הניהול שנגבים מכם ומה גובה הסכום המצוי בכל קרן ובכל קופה, תאלצו לשלם כסף.

לסיכום, כל מי שרוצה לאתר את הכספים האבודים שלו ולהבין טוב יותר את המצב הפיננסי שבו הוא נמצא, מומלץ לו להיעזר ביועץ פנסיוני על מנת שיעשה לו סדר בבלגן. היועץ יוכל לאתר עבורכם את כל המידע הנחוץ ולייעץ לכם לגבי דרך הפעולה האופטימלית.

 


אתר מניב מספק שירותי איתור כספים ומציאת כספים אבודים בצורה המהירה והיסודית ביותר בישראל עם שירות אישי הכולל ליווי לאורך כל הדרך ועד החזרת הכספים המגיעים לכם. 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב