דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהו המחיר להדברת פשפשים. 

מאת    [ 15/03/2017 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 1706 פעמים ]

הדברה נגד פשפש המיטה

כמו בכל תחום גם בתחום ההדברה רבים מאתנו מנסים לחסוך כסף ולנסות להדביר באמצעים ביתיים, יש מספר סוגי הדברות שזה עשוי להצליח, אך לא בהדברת פשפשים. הדברת פשפשים היא אחת מההדברות המורכבות והקשות ביותר, ורק מדביר פשפשים מקצועי שצבר ידע וניסיון רב בתחום יוכל להדביר את הפשפשים בהצלחה, ולתמיד!

הדברה נגד  פשפשים –מספר טיפים ממדבירים מקצועיים

אסור להתפתות להזמין מדביר זול וחובב. הדברת פשפשים הא אחת ההדברות המורכבות והקשות מבין סוגי הדברות . קשה לראות בעין רגילה את הפשפשים והם מתחבאים במקומות מסתור. ובנוסף, הפשפשים מתרבים במהירות עצומה, במידה והצלחתם לגלות מספר פשפשים, רוב הסיכויים כי הם כבר הצליחו להתרבות והפכו למושבה גדולה שהחליטה להשתכן בבית שלכם.

הדברת פשפשים חייבת להיות הדברה יסודית. על המדביר להדביר הן את הפשפש הבוגר ואת את ביצי הפשפש. ביצת הפשפש היא ביצה דביקה שקשה לשאוב אותה, רק שימוש בקיטור חם יצליח גם להפריד את הביצה וגם לקטול את הביצים ואת הפשפשים הבוגרים.

אסור לנו להתפתות למחירי הדברה זולים. המחיר של הדברת פשפשים מורכב ממספר גורמים כמו הציוד שבו משתמש המדביר, חומרי ההדברה והידע והניסיון של המדביר. מחירי הדברה זולים  כמו חמש מאות  או שש מאות שקל לעלות חדר יכולה  לרמוז על ציוד מיושן, על שימוש בחומרים באיכות ירודה ועל מדביר בלתי מנוסה המחיר הנהוג הוא בין אלף לאלף חמש מאות שקל להדברת חדר.

אסור להדביר את הפשפשים לבד. בשוק יש מספר חומרים להדברת פשפשים כמו חומרי ריסוס ומלכודות, חומרים אלו אינם יעילים תמיד. בשנים האחרונות הפשפשים פיתחו עמידות לחומרי הדברה ורק חומרי הדברה המאושרים לשימוש על ידי מדבירים מקצועיים יצליחו להילחם בהצלחה בפשפשים. גם במידה ותצליחו ללכוד מספר פשפשים במלכודת, במקרים רבים עדיין נשארו בבית פשפשים רבים המתחבאים במקומות מסתור רבים כמו שקעים, מאחורי תמונות, מאחורי התריסים.

רבים נוטים להתבלבל בין פשפשים לבין פרעושים. זיהוי החרק הוא הבסיס להצלחת ההדברה. רק מדביר מקצועי ידע לאבחן בין סוגי החרקים השונים ולהתאים לכל סוג של חרק את אמצעי ההדברה ואת חומרי ההדברה המתאימים.

תחום ההדברה הוא תחום מורכב, תחום שבו נעשה שימוש בחומרים העלולים להיות מסוכנים. לפני שאתם מזמינים מדביר פשפשים עליכם לבדוק האם המדביר שהזמנתם מוסמך והאם החומרים שבהם הוא משתמש מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.

קשה מאוד להיפטר מהפשפשים. אחת הדרכים היעילות להיפטר מהם היא באמצעות חום. בשלב הראשון של הדברת פשפשים יש לשאוב בשואב אבק רב עוצמה את המקומות שבהם יש חשד להימצאות פשפשים כמו המזרון, הספה, חריצים וסדקים, שקעי החשמל ועוד.

לאחר השאיבה עובר המדביר עם קיטור יבש בדרגת חום גבוהה במיוחד. החום הגבוה מפריד את הביצים ומשמיד אותם וגם את הפשפש הבוגר.

על פעולת ההדברה מומלץ לחזור פעמיים לפעמים שלוש פעמים בהפרש של שבועיים בין פעם לפעם עד שנהיה בטוחים כי כל הפשפשים, כולל הביצים, הושמדו. אם השארנו מספר ביצים, מתוכם יבקעו פרעושים חדשים אשר יתרבו שוב במהירות בבית.

במקביל לעבודת המדביר חשוב לכבס את כלי המיטה, את הבגדים החשודים כנגועים בטמפרטורה גבוהה ולייבש אותם בחום גבוה במכונת הכביסה.

במקרים שבהם ההדברה באמצעות קיטור לא תועיל, יבצע  המדביר הדברה בחומרי הדברה כימיים המאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות.

 דוד לוק




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב