דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קר לך? זה הזמן להתכונן לקראת הקיץ הקרב ובא.... 

מאת    [ 04/03/2017 ]

מילים במאמר: 562   [ נצפה 3089 פעמים ]

את לא לבד

כל הקמפיינים למגזיני האופנה של הקיץ מצולמים בימים קרים אלו. ברגעים אלו ממש נמרחות דוגמניות רבות על גלי מים קפואים בחופים נדחים בעולם תוך כדי חיוכים מלאכותיים כדי שבעוד מספר שבועות לא רב יעטפו אותנו תמונות ביקיני ובגדי קיץ קצרצרים מכל עבר. כך, שאל תרגישי מוזר אם את מתחילה להתחמם במחשבות וגעגועים לכפכפים הנוחים שלך כל כך, לשופינג בבגדים קלים, לתענוג שבאייס קפה ובכלל לצאת מהפוך בסלון.

 

איך תתכונני בעצמך לקיץ?

אז כמובן, מעבר לתוכנית הדיאטה והכושר הגופני שהבטחת לעצמך להתחיל עד הקיץ  (וכן זה הזמן להתחיל), הגיע הזמן להתחיל לחפש את הבגדים שתלבשי ובעיקר את בגדי הים שתלבשי. למה דווקא עכשיו? בחורף אנחנו עוטות מיליון שכבות, לא באמת רואים משהו מהמראה שלנו עם הדובון של החבר מהמילואים. בקיץ כל הסודות של חנוכה והנישנושים מול האח הגדול מתגלים.

 

איזה גזרה מתאימה לך? דעי את האויב!

כן, נערות, בחורות ונשים רבות מבנינו לא אוהבות כל כך את הגוף שלהן, מי יכולה להרים יד ולומר שהגוף שלה מושלם? שאין לה מה לתקן? שלו היה מגיע קוסם עם שרביט קסמים לא היינו דורשות לתקן פגם כזה או כזה וכזה וכזה ....

אז נכון, כל עוד את לא דוגמנית-על לכולן יש חסרונות, מי יותר ומי פחות, מי בולט ומי פחות. המטרה המרכזית כאשר בוחרים בגדים ובפרט בגדי ים, היא לדעת מי האויב במראה, איזה גזרה עומדת מולך, האם מתאים לך בגד ים שלם? או בגד ים ברזילאי? גופיית ספגטי או שמלה פרחונית?

כשהולכים ברחוב, קשה שלא לראות כמה אנחנו כנשים איננו מודעות לעצמנו, כאילו אין לנו מראה בבית. ואנחנו יפות, באמת, כולנו יכולות להיראות יפות, אסתטיות ומרשימות, אבל הטעות הנפוצה של כל כך הרבה נערות, בחורות ונשים מבוגרות היא שאנחנו קונות את מה שאנחנו רואות בקמפיין, או גרוע מכך, מה שאנחנו רואות שנראה ממש טוב על אחרות. וזהו בדיוק המתכונת ההרסנית לקניית בגדים שאינם מתאימים, בגדים שמשמינים אותנו, או בגדים שמבליטים לנו את כל מה שאנחנו לא רוצות להבליט. ההרגל המגונה של לקנות את מה שנראה יפה פוגע בנו בראש ובראשונה. אבל אל תסכול וייאוש, להלן הנחייה פשוטה איך להתכונן לקיץ הזה, כך שכל אחת מאתנו תהי הכי יפה שיכולה.

 

מראה מראה שעל הקיר מי הכי יפה בעיר!

את כמובן, אז בואי ואעזור לך להיות הכי יפה שאת יכולה. ראשית עמדי מול המראה. שאלי את עצמך מה הדברים שאת אוהבת במראה שלך, עיניים, זרועות, בטן, ישבן וכו'... עכשיו תשאלי את השאלה ההפוכה, מה את לא הכי אוהבת בגוף שלך? ומה את הכי פחות אוהבת בגוף שלך?

עכשיו פשוט עשי רשימה, וכשאת מתחילה לחפש ג'ינסים, מכנסים קצרים, גופיות, שמלות או בגדי ים, תוכלי לקבל מסקנות חכמות ונבונות יותר ולבחור שמלה יפה שמתאימה לך ולא שמלה שהיא אמנם יפה אך לא עלייך. ועוד עצה קטנה, לעולם אל תאמיני למוכרת בחנות. תשאלי את עצמך את השאלות הנוקבות מול המראה, האם זה מדגיש לך יתרון שקבעת שיש לך או שזה דווקא מטשטש את היתרונות שלך, האם זה מבליט את מה שאת שונאת או דווקא מטשטש.

כך תגלי שלא לכולם מתאים ללבוש טייצ, ולא לכולם מתאים ללבוש בגד ים ברזילאי, חלק חייבות מחשוף ולחלק זה מיותר. למרות שדווקא בגדי ים ברזילאיים או ביקיני מסוגים שונים יכולים להתאים גם למי שחושבת שיש לה הרבה פגמים, כיוון שבסך הכללי יש יותר יתרונות חזקים שבולטים ועולים על החסרונות.

אז קדימה, למראה, עשי שיעורי בית, והינה עוד טיפ קטן לסיום, תאהבי את עצמך כמו שאת, כמוך יש רק אחת בעולם.

ליטל אהרוני - כותבת, פרילנסרית.


מכורה לעולם האופנה בייחוד לבגדי ים מעוצבים


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב