דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה לוקחים לפני צילומי בוק בת מצווה 

מאת    [ 26/02/2017 ]

מילים במאמר: 465   [ נצפה 6892 פעמים ]

גיל בת המצווה הוא גיל מקסים ומשמעותי לנערה המתברגת – כל אחת רוצה בוק בת מצווה, והכי חשוב שיהיה ייחודי ומיוחד. אמהות רבות פונות אלי בשאלות מגוונות, ולכן החלטתי לעשות קצת סדר ולהרחיב קצת על איך להתכונן לסשן צילומי בת מצווה, מה לוקחים ומה לא.

צילומי בוק בת מצווה נערכים בדרך כלל בלוקיישנים שונים, לוקיישן אחד הוא הסטודיו של הצלמת, לוקיישן אחר הוא כללי יותר, שכן מדובר על המרחב הפתוח, חוף ים, פארקים ציבוריים, חורשות, פרדסים וכדומה. במקרים מסוימים, הצילומים נערכים גם אצל הילדה בבית, כך שניתן לצלם אותה בחדר שלה או בסלון ביתה עם הוריה.

במסגרת צילומי בוק בת מצווה נעשה שימוש באביזרים וכלים נרחבים אשר אמורים לשרת את הילדה וכן את הצלמת במובנים מסוימים. במאמר הזה נסקור את החפצים והאביזרים שיש לקחת לצילומים אלו, לא משנה אם הם נערכים בסטודיו של הצלמת או במקומות פתוחים. אומנם בחלק מהמקרים, יהיה קשה להשתמש באופן רגיל, באותם אביזרים וכלים, אך כפי שנוכל לראות, אפשר למצוא לזה פתרונות שונים, עם מתכוננים לכך בצורה נכונה.

לפני שנתחיל רק נזכיר, צילום בוק בת מצווה הוא דבר מאוד מיוחד עבור הילדה, רגע מרגש בו היא יכולה להרגיש כמו שחקנית או דוגמנית ליום אחד. הבוק יישמר אצל בני המשפחה ואצל הילדה לתיעוד האירוע והתקופה לזמן רב, לכן חשוב להתייחס לצילומים במלוא הרצינות, לוודא שיש את כל האביזרים והכלים בשביל שהתמונות יצאו מושלמות והילדה תהיה שבעת רצון מהצילומים ומהתוצאות שלהם.

מה לוקחים ליום צילומי בוק בת מצווה

ביגוד – רצוי לקחת בגדים שונים לצילומים. כך הילדה תוכל להחליף ביניהם ולהציג בבוק שורה של מלתחות. ניתן להשתמש בבגדים מסוגים שונים, הכוונה לבגדי יציאה, בגדי יום-יום ועוד. כמו כן ניתן לשלב בין בגדי חורף לקיץ, במידה ומדובר בעונת מעבר. עם הביגוד צריך גם להוסיף נעליים מתאימות, כמובן.

כלי איפור – בוק בת מצווה זו הזדמנות טובה לילדה להשתמש במוצרי איפור שונים. היא יכולה למרוח אודם, לשים סומק, ולעשות שימוש בשאר הפריטים שעומדים לרשותה. אימא יכולה להוסיף לה גם כן, מספר פריטי איפור, כך שיהיה גיוון גדול יותר בתמונות. מלבד מוצרי איפור יש להוסיף גם קרמים ששומרים על לחות ומונעים יובש.

תכשיטים – לא רק באיפור הילדה יכולה להשתמש אלא גם בתכשיטים שונים, טבעות, שרשרות, צמידים. זה הזמן להציג תכשיטים ישנים של סבתא או תכשיטים מיוחדים של אימא. אין ספק שזה יוסיף במידת מה לתמונות.

פן ומוצרי שיער – אומנם, את העיצוב שיער הנרחב, הילדה תעשה לפני הצילומים, אצל מעצב שיער. אך על מנת לשמור על העיצוב, חשוב מאוד להביא מוצרי שיער שונים, החל מפן וכלה בתכשירים שישמרו על השיער כפי שהוא. צריך לזכור חלק מהצילומים נערכים בשטח ותנאי מזג האוויר יכולים להרוס את העיצוב שלו.

אביזרים אישיים – רצוי לשלב מספר אביזרים אישיים בתמונות, כך שהן יאופיינו בצורה ייחודית שמתאימה לילדה. אלה יכולים להיות אביזרים בעלי משמעות רגשית או אחרת לילדה.

 

סטודיו לצילום דנה אופיר - צילומי הריון, ילדים, משפחה, בוק בת מצווה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב