דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה קורה לפנסיה שלנו ואיך זה מתקשר להשקעות נדלן מניב בחול 

מאת    [ 24/02/2017 ]

מילים במאמר: 527   [ נצפה 1777 פעמים ]

ההכרה בכך שהפנסיה של הדור הנוכחי תהיה קטנה משמעותית  מזו של הדור הקודם כבר ברורה לכולנו. למעשה, מה שהובטח להורינו, פנסיה בגובה 70% משכרם האחרון, הוא בגדר אשליה נאיבית עבור הדורות הצעירים. בעידן הפנסיה הצוברת, מה שאתה חוסך הוא מה שאתה מקבל. בנוסחה הזאת יש כיום מספר בעיות, שמשפיעות על כך שמה שאתה צפוי לקבל הולך ונשחק.

  • ראשית, הריבית העולמית כיום נמוכה מאוד, הצפי הוא שהיא לא תישאר נמוכה שנים רבות, אבל מאחר שהיא אמורה לשקף את הצמיחה העולמית, איש אינו יכול להעריך מתי נראה התאוששות בריבית, אם בכלל. ריבית נמוכה היא רוצחת פנסיונית. החיסכון הפנסיוני, שהוא ארוך טווח, מתבסס במידה רבה על המינוף של ריבית דריבית לאורך שנים. ברגע שהאפקט שלה מצטמצם, הרווחים בחיסכון נפגעים באופן משמעותי.
  • שנית, תוחלת החיים עולה. מאחר שקצבת הפנסיה נקבעת כחלוקה של החיסכון במספר שנות החיים הממוצע, שעולה בגלל העלייה בתוחלת החיים. המנה המתקבלת הולכת וקטנה.
  • שלישית, זהו ענף שאינו תחרותי מספיק, בוודאי לגבי חוסכים קטנים. דמי הניהול המשולמים הולכים וגדלים משנה לשנה ומקטינים את החיסכון.
  • רביעית, רציפות העבודה נפגעת ומוסד הקביעות נכחד. התוצאה היא יותר תקופות שבהן אנשים אינם עובדים ולכן גם אינם חוסכים לפנסיה, כמו כן יותר תקופות שבהן חוסכים מתפתים למשוך את כספי הפיצויים. 

התוצאה של כל אלה היא שפנסיה בגובה של 70% מהשכר האחרון היא כמעט בלתי אפשרית להשגה. ניתוח שערכה קרן הפנסי מבטחים מדבר על שיעור פנסיה נמוך בהרבה ביחס לשכר האחרון. להערכת מבטחים, בעולם מושלם שבו החוסכים עובדים 35 שנים ברציפות, שכרם עולה בקצב קבוע של 2% בשנה, והתשואה בשוק ההון נשארת קבועה על 3.74% ריאלי בשנה, כשעובד משתכר שכר ממוצע - גברים יגיעו לפנסיה בשיעור של 54% משכרם האחרון ברוטו. נשים, לעומת זאת, ייאלצו להסתפק בקצבת פנסיה של 42% בלבד.

נתונים אלה מדאיגים ולכן כדי להבטיח לעצמנו שנות פנסיה מאושרות ונוחות כלכלית, קיים היום צורך אמיתי לחשוב על הכנסות פסיביות נוספות לשנות גיל הזהב ההולכות ומתארכות. פתרון יעיל הוא השקעה בנדל"ן המניבה הכנסה פסיבית לאורך זמן כאלטרנטיבה נוחה להכנסה פנסיונית. אז איך עושים את זה? 

הביקוש לנדל"ן כמו לכל מוצר אחר נתון למחזוריות כאשר המגמה הכללית של המחירים הייתה ותמשיך להיות מגמת עליה.  הגידול באוכלוסייה מכתיב עליה מתמדת בביקושים ואיתה עליה מתמדת לאורך זמן במחירי הנדל"ן עובדה שהופכת השקעה בנדל"ן לתווך ארוך להשקעה נבונה.  לאורך שנים ניתן לראות כי משקיעים מתוחכמים יודעים להשקיע ולהנות מהכנסה מהשכרת הנכס - הכנסה חודשית - יחד עם הכנסה בזמן המכירה של הנכס - הכנסה הונית. 

שוק הנדל"ן בחו"ל מאפשר למשקיעים רבים כיום ליצר לעצמם הכנסה חודשית קבועה בזמן שהם נהנים מרווח הון עתידי לאורך זמן. יש הרואים בהשקעות אלה אלטרנטיבה בטוחה יותר לשנות הפנסיה שלהם. משקיעים אחרים פונים להשקעה זו כיוון שהאופציות בארץ להשקעות נדל"ן מניבות בעלות ראשונית ריאלי אינן קימות בשוק נדל"ן גבוה במיוחד בשנים האחרונות. תהיה הסיבה ככל שתהיה, השקעה בנדל"ן מתאים בחו"ל הינה השקעה מניבה המאפשרת לכסף שלנו לצמוח באופן קבוע ויציב לאורך זמן

לסיכום, ניתן להבין בצורה ברורה שכולנו חייבים לקחת שליטה על העתיד הפנסיוני שלנו, כדי שביום שנגיע לשלב בו אנו אמורים להנות משנות העבודה הקשה שלנו לא נצטרך להתעסק בהשרדות כלכלית יום יומית וחישוב שקל לשקל כדי לשרוד את שנות הפרישה שלנו. אנו חייבים זאת לא רק לעצמנו אלא גם לילדנו ונכדנו שיאלצו לשאת איתנו בנטל זה.

יאיר אביעד עוסק בהשקעות נדל"ן בחו"ל כבר מספר שנים. לקוחותינו רוכשים נכסים מניבים עם תשואה קבועה ובונים פורטפוליו של נכסים שמהווה חלופה או תוספת לחסכון פינסיוני. ניתן ליצור קשר דרך האתר שלנו או ב- 03-376-04522.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב