דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צביעת רכב 

מאת    [ 22/02/2017 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 2824 פעמים ]

נזקי צבע ברכב יכולים להיות תוצאה של חוסר תשומת לב מצידנו הנהגים ברכב או רכבים אחרים בסביבתנו. כך לדוגמה, שריטות וחלודה יכולות להיות תוצאה של תאונה בין שני כלי רכב או מכה בפח בעת חנית הרכב. במקרים אלו לרוב יהיה צורך בשירותי פחחות רכב ורק לאחר מכן צביעה. נזקי צבע יכולים להיות גם תוצאה של מזג האוויר והתנאים בהם עומד הרכב. צבע הרכב יכול לדהות או לקבל כתמים עקב חשיפה ממושכת לשמש, לשלשת ציפורים או פירות ושרף מעצים תחתם מוחנה הרכב.

נזקי צבע פוגמים אסתטית במראה הרכב ומורידים את שוויו הכספי. אם אינם מטופלים, נזקי הצבע יכולים להחמיר שכן חלודה יכולה להתפשט, מה שמביא לירידה נוספת בערך הרכב ומצריך טיפול רכב רציני יותר.

במקרים של נזקי צבע לרכב ישנן שתי אפשרויות עיקריות של צביעת הרכב – צביעת רכב נקודתית או מלאה.

טיפול צביעת רכב מקומית
טיפול מסוג זה, כלומר צביעת אזור ספציפי ברכב, מתאים כאשר האזור בו נפגע הצבע ברכב הינו נקודתי וקטן יחסית. אם אתם מעוניינים בטיפול כזה, חשוב לוודא שאתם מטפלים ברכבכם במקום המתמחה בתחום כדי לוודא שיותאם צבע זהה ולא יווצר מצב בו יוותר 'כתם' אשר שונה באופן נראה לעין מצבע הרכב כולו.

טיפול צביעת רכב מלאה
אם אתם מעוניינים בצביעת רכב מלאה, חשוב לדעת כי מדובר בטיפול של כמה ימים ולכן תצטרכו לדאוג לרכב חלופי או פתרון תחבורה אחר. אנשים אשר בוחרים בטיפול זה עושים זאת עקב נזקי צבע או עקב רצון לשנות את מראה הרכב. גם אם הסיבה לטיפול היא תאונה, יתכן ותשקלו לנצל את ההזדמנות כדי לשנות את צבע הרכב. חשוב לציין שאין בעיה מבחינת החוק לשנות את צבע הרכב, אם כי אתם מחויבים לדווח על כך במכון רישוי, לעבור בדיקה קצרה של הרכב ולשלם אגרה של כמה עשרות שקלים.

אם אתם זקוקים לשירותי פחחות וצביעת רכב בירושלים, וודאו כי אתם מכניסים את הרכב לטיפול אצל פחחיה או מוסך בירושלים אשר מחזיק מחלקה ייעודית, מחזיק צוות מקצועי ומיומן ועושה שימוש בציוד מתקדם וחומרים איכותיים. צביעת רכב איכותית אפשרית רק עם ציוד ייעודי כמו חדר צבע, תנורי ייבוש ומערכת התאמת צבעים. וודאו שהמוסך שתבחרו עושה שימוש בצבעים המומלצים על ידי יצרניות הרכב ושהינם ידידותיים לסביבה. עוד חשוב לוודא שהמוסך מעניק אחריות על העבודה. בסופו של דבר, ניסיון לחסוך על חשבון האיכות עלול לעלות יקר בהקשר של צביעת רכב שכן תיקון טיפול לא מקצועי יגרור הוצאות נוספות.

 

לב גן הינו מוסך בירושלים אשר מחזיק מחלקת פחחות וצבע בירושלים. מחלקה מקצועית זו מחזיקה בצוות מיומן ומנוסה וציוד מתקדם ועושה שימוש בחומרים איכותיים וידידותיים לסביבה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב