דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופניים חשמליות מתקפלות - מאמרים אינפורמטיביים 

מאת    [ 20/02/2017 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 2014 פעמים ]

 האופניים החשמליות המונעות בעזרת סוללה המפעילה מנוע חשמלי, הינן כמו אופניים מסורתיות מוכרות בעלות דוושות, כידון, גלגל קדמי ואחורי, שרשרת שמחברת ומניע אותם, כל מה שצריך באופניים. אך לאופניים החשמליות יש גם מנוע חשמלי נטען, האופניים עובדות על בסיס חשמל, בעזרת המנוע הן מסוגלות לנוע במהירות גבוהה והן נוחות יותר לרכיבה. לכאורה, הנסיעה היא כמו במכונית, בלי מגבלות של חנייה, תדלוק ועומס תנועה.

ארוז קומפקטי

אופניים חשמליות מתקפלות זו חוויה אחרת, זו נוחות כפולה. מלבד הפרקטיקה, היעילות והקלילות שיש באופניים חשמליות, אופניים אלו מאפשרות ניידות יתר בכך שניתן לקפל, לארוז אותן ולהעלות את האופניים לתא האוטובוס או לרכבת כך שיש אפשרות לשלב בין נסיעה במכונית לנסיעה בעזרת האופניים. האופניים החשמליות המתקפלות הן פונקציונאליות, הגודל שלהן מאפשר להן להביא את הנוסע הכי קרוב שניתן אל היעד, הגמישות והקומפקטיות שלהן מאפשרת להתקרב איתן כמעט לכל מקום.

יתרונות


    • מהירות
    • תחזוקה זולה
    • ללא צורך בחנייה מסודרת
    • שומרות על איכות הסביבה
    • לא תופסות מקום על הכביש
    • קומפקטיות

אחסון

הפרקטיות באופניים החשמליות המתקפלות הוא בין היתר גודל מקום האחסון, אחסון של מוצר עשוי להיות מרכיב מאוד משמעותי בהנאה מהמוצר, כאשר הוא תופס מקום נכבד הינו מסורבל ומכביד. באופניים הללו זה לא כך. היכולת שלהן להתקפל הופכת את האחסון שלהן לקטן במיוחד, מקפלים קושרים. לפני הקיפול ניתן להסיר את הסוללה הנטענת ולהטעינה לנסיעה הבאה, כך שהרוכב אינו מוגבל והוא לא קשור לכלי הרכב כמו במכונית רגילה, הוא יכול להמשיך את שגרת יומו מבלי להתעכב בתחנת דלק ולהמתין עד שהרכבים הקודמים לו יגמרו לתדלק. ואז הוא יתקרב לעמדה כדי לתדלק. ובכך יבזבז זמן יקר.

אופניים חשמליות מתקפלות, הינן התגשמות החלום, בתוכן מקופלות פתרונות יעילים ונוחיות רבות המתאימות אותן לחייו של האדם המודרני, בכבישים העמוסים ובדרכים המייגעות. לא פלא שאופניים אלו נראות יותר ויותר בכבישי הארץ, בערים הגדולות וביישובים הקטנים.

אופניים חשמליות קלות נשיאה

אנשים רבים כיום מכירים את היתרונות של האופניים החשמליים לסוגיהם השונים. אופניים חשמליים מאפשרים רכיבה נוחה ולא מאומצת, ויוצרים בכך יתרון משמעותי על פני דרכי תחבורה אחרות. החידוש האחרון בתחום של האופניים החשמליים הוא האפשרות לרכוש אופניים חשמליות קלות נשיאה, אשר מאפשרות לכם להעביר את האופניים ממקום למקום בקלות, גם לא בזמן הרכיבה.

אופניים חשמליים – יתרונות

באופן כללי, כידוע, האופציה של אופניים חשמליות היא אופציה מומלצת ויעילה מאד. לעיתים קרובות הנסיעה לעבודה בבוקרמתארכת הרבה מעבר לאורכה של הדרך עצמה, גם כאשר הם נוסעים ברכב פרטי, בגלל עומסי התנועה הכבדים בכבישים בשעות הלחץ. אופניים חשמליים מאפשרים רכיבה נוחה ויעילה לעבודה או ללימודים, מבלי להיקלע לפקקים בדרך. גם החיפוש אחר מקום מתאים לחנייה נחסך כאשר רוכבים על אופניים חשמליות. וכמובן, הרכיבה מאפשרת לכם גמישות, ומקלה על מי שרגיל לנסוע ממקום למקום בתחבורה ציבורית. הרכיבה על אופניים חשמליות גם מהנה מאד, והיא שקטה ואינה יוצרת מפגעי רעש כמו כלי תחבורה אחרים. האופניים החשמליים ידידותיים לסביבה ואינם פולטים מזהמים, ומכאן הפופולאריות הרבה שלהם.

אופניים חשמליים קלות נשיאה

עם זאת, אופניים חשמליים הם לרוב כבדים מאד, מה שיוצר קשיים שונים. לעיתים רוצים לקחת את האופניים החשמליים לנסיעה ארוכה – ברכב, באוטובוס או ברכבת, במטרה להמשיך לרכב עליהם לאחר נסיעה ארוכה שאינה מתאימה לרכיבה. אך המשקל הכבד הופך את הפעולה לקשה מאד. בנוסף, אם אתם רוכבים על האופניים ולפתע מגלים שהמצבר נגמר, והמנוע החשמלי אינו פועל, תצטרכו לעבוד קשה מאד על מנת לרכב על האופניים הכבדים כעל אופניים רגילים. על מנת להתגבר על הקשיים הללו, קיימים כיום אופניים חשמליות קלות נשיאה. אלה מאפשרים לכם להעלות את האופניים בקלות לתא המטען או לתחבורה הציבורית, וגם לרכב עליהם באופן עצמאי, ללא שימוש במנוע החשמלי – על מנת לשפר את הכושר או להתמודד עם מנוע שאינו פעיל זמנית. קלות הנשיאה יוצרת נסיעה נוחה ונעימה יותר, ושימושיות גבוהה יותר לאופניים.

אריק כהן עורך חדשות bn




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב